TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 30.10.2024.
Woman.Comm Club najavljuje gala večer i svečanu dodjelu nagrada Woman.Comm of the Year 2024, koja će se održati 6. 12. u Vijećnici.
Ova nagrada odaje priznanje izvanrednim ženama koje su svojim radom unaprijedile komunikacijsku industriju, postavši uzori u ovom polju. Nagrada slavi njihove uspjehe i doprinos jačanju položaja žena u industriji, inspirirajući nove generacije liderki.
Nominirane su i članice Woman.Comm Cluba, kao i druge uspješne žene koje su svojim djelovanjem doprinijele razvoju i inovacijama u komunikacijama. Priznanja simboliziraju napredak u prepoznavanju ključne uloge žena u kreativnim industrijama širom regije.
Naš stručni žiri, sastavljen od pobjednica prošlogodišnjeg takmičenja, ove godine biraće najbolje među 26 izuzetnih kandidatkinja u 11 kategorija. Prijave će biti ocjenjivane na temelju profesionalnih postignuća, doprinosa afirmaciji komunikacijske industrije u regiji, angažmana u aktivnostima WOMAN.COMM CLUBa, posebno u mentorstvu mladim profesionalcima, te drugih kvaliteta koje odražavaju uspjeh i posvećenost misiji i viziji kluba.
Za pobjednicu glavne nagrade Woman.Comm of the Year – Special Star, Publicis Groupe Adriatic dodijelit će ekskluzivno putovanje u Pariz na konferenciju Women’s Forum. Ova posebna nagrada prepoznaje izvanrednu ženu koja ne samo da doprinosi unapređenju komunikacijske industrije, već i nesebično dijeli svoje znanje i energiju s ciljem obogaćivanja struke.
Osim glavne nagrade, priznanja će biti dodijeljena u kategorijama: Agency Star, Marketing Star, PR Star, Rising Star, Media Star, Employer Branding Star, Digital Marketing Star, CSR Star, Designer/Creative Star, Regional Ambassador Star.
Gala večer će upotpuniti glazbeni nastup umjetnice Maye Sar, bh. kantautorice i učesnice Eurosonga 2012, koja će svojom izvedbom doprinijeti stvaranju nezaboravne atmosfere ovog posebnog događaja.

Maya Sar, bh. kantautorica
Pridružite se ovoj proslavi postignuća, inovacija i inspiracije u predivnom ambijentu sarajevske Vijećnice! Sve informacije o ulaznicama potražite na ovoj web stranici.
* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba
Sigurnost je riječ koju svi volimo čuti, bilo da je riječ o poslu, porodici ili finansijama, ali koliko je zapravo realna? Da li sigurnost zaista postoji ili je samo osjećaj koji gradimo povjerenjem u ljude i sisteme oko sebe?
Upravo u tom prostoru između očekivanja i stvarnosti nastaje uloga upravljanja rizicima.
O tome šta znači biti čuvar stabilnosti u svijetu punom promjena, razgovarali smo s Arnelom Alagić, Direktoricom Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci.

Arnela Alagić, Direktorica Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci
Vi ste zaduženi za sve ono što treba spriječiti da se ne desi. Kada znate da je rizik realan, a da ga tim još ne vidi?
“Upravljanje rizicima u svakodnevnom radu ne možemo i ne trebamo posmatrati izolovano. Rizici predstavljaju sastavni dio poslovnog modela banke. Sagledavamo tržišna kretanja i regulatorni okvir. Za mene, snažan tim predstavlja ključnu ulogu u uspješnom upravljanju rizicima," objašnjava Arnela.


Ona dodaje da timski rad omogućava razmjenu znanja, transparentnu i jasnu komunikaciju, razumijevanje, ali i jednako važno poštovanje, čime rizici predstavljaju prilike za unapređenje poslovnih procesa, a nikako prijetnju u poslu.
Kako izgleda kada lider mora reći “ne”, iako zna da to niko ne želi čuti?
Arnela: Vrlo često kada dođe ‘ne’, to je izazov kojeg zajedno pretvaramo u prilike. U mojoj ulozi reći ‘ne’ posmatram u širem kontekstu, odnosno u interesu cijele organizacije, na način da nas rizik ne ograničava, nego u svakodnevnom poslu pomaže ka kvalitetnijim i razumnijim donošenjem odluka.

Postoji li u životu “sigurna opcija” ili je to samo osjećaj koji sebi kupimo?
Dotakli smo se i teme koja se rijetko postavlja naglas, a to je da li postoji u životu uopće sigurna opcija ili samo iluzija kontrole koju gradimo planiranjem i odlukama.
“Sigurna opcija u životu jeste osjećaj, a ne činjenica. Ono što nas čini sigurnim u svakodnevnom radu jesu analize različitih podataka, kontrola koju uspostavljamo u određenom poslovnom okruženju. Upravljanje rizicima jeste činjenica gdje svakodnevnim donošenjem odluka sprečavamo da se nešto desi”, objašnjava Arnela.


Za kraj, razgovor smo usmjerili ka temi koja najviše povezuje banke i ljude, a to je povjerenje.
Zašto neki korisnici osjećaju nepovjerenje prema bankama?
Arnela jasno ističe da se povjerenje ne podrazumijeva, ono se gradi i to svakodnevno: "Transparentna i jasna komunikacija prema klijentima je ključ da banka postane strateški partner sa svojim klijentima. Takav pristup upravo imamo u ASA Banci. Taj pristup dovodi do zadovoljstva klijenata, a u konačnici to je ključni pokazatelj dugoročnog povjerenja i dvosmjerne komunikacije s klijentima koju smo uspostavili.“

Razgovor s Arnelom Alagić pokazuje da sigurnost nije stanje, već proces koji se svakodnevno gradi znanjem, odgovornošću i povjerenjem. U njenom poslu, iskustvo i analitika idu ruku pod ruku s empatijom i razumijevanjem ljudi jer iza svake brojke stoji odluka, a iza svake odluke čovjek.

Upravo takav pristup čini ASA Banku mjestom gdje se odluke ne donose samo racionalno, nego i s dubokim osjećajem odgovornosti prema ljudima, a žene poput Arnele pokazuju da liderstvo nije samo u donošenju odluka, već i u načinu na koji se one žive.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!