WagaWood, brend posvećen drvorezbarskom zanatu, otkriva novi identitet – WAGA! - Bonjour.ba - bh.lifestyle magazin

WagaWood, brend posvećen drvorezbarskom zanatu, otkriva novi identitet – WAGA!

Tekst:

Bonjour.ba/PR

INTERIJER I DIZAJN
8.11.2023.

WagaWood, brand iz Konjica koji je doslovno uklesan u srce Bosne i Hercegovine, danas otkriva svoj novi identitet kao WAGA. Novo ime, ali vjerna posvećenost istinskoj ljubavi prema drvetu, preciznom drvorezbareskom zanatu i vječnim pričama koje svaki komad drveta nosi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa


Ovim korakom, WAGA donosi proširenu kolekciju ručno izrađenih proizvoda od već poznatih unikatnih daski za posluživanje i dekoriranje, profinjenih kutija za nakit, do novih proizvoda kao što su dekorativne kreacije PAR ili ikonični stalak za knjige KRUNA. Posjetioci mogu očekivati jedinstveno iskustvo istraživanja kolekcije kao i storytellinga vrijednosti WAGA brenda, uživajući u bogatoj historiji i nasljeđu koje inspiriše svaki komad.




"Naš novi identitet WAGA obuhvaća ne samo novo ime, već i sve ono što predstavlja ljubav prema drvetu i tradiciji, ali i predanost očuvanju prirode i kulture"  komentira tim WAGA brenda.  

WAGA s ponosom najavljuje lansiranje svoje potpuno nove web stranice i društvenih mreža sa prefinjenim novim brand identitetom. Ovaj korak nadahnjuje se bogatim nasljeđem u Bosni i Hercegovini i predstavlja novo poglavlje u priči o posvećenosti visokom kvalitetu, promociji konjičkog drvorezbarstva, dizajna i održivosti.

WAGA se obavezuje da će svaki proizvod nositi priču i tradiciju Konjica, Bosne i Hercegovine, te podijeliti to s cijelim svijetom, kroz novu strategiju eksponiranja na strana tržišta. WAGA proizvodi nisu samo sadašnji dekorativni predmeti, već dragocjene priče i nasljeđe koje će se prenositi generacijama.




"Naša priča počinje u srcu Konjica, gdje stvaramo ručno izrađene predmete za dom od visokokvalitetnog lokalnog drveta, npr. bosanski orah i jasen. To je priča o strasti prema estetici, tradiciji i ručnom radu. Prije dvije godine, Georges - Antoine Ventillard, francusko - bosanski državljanin i poduzetnik, postao je suosnivač našeg brenda Waga. Georges - Antoine je nedavno ponovno otkrio svoje korijene u Bosni i Hercegovini, te je odlučio ostvariti dublje veze s ovom zemljom putem našeg projekta. Radujemo se perspektivama rasta WAGA branda koje se sada pružaju." kaže Jasmina Dizdarević, idejni kreator i suosnivač branda WAGA.


Georges - Antoine Ventillard i Jasmina Dizdarević



Pod strateškim vodstvom pariške konsultantice Leyle Mattison, sarajevski duo Studio Soba, mostarski kreativni kolektiv Styležurnal te agencija grafičkog dizajna MxN Little Creative Factory
 su zabilježili ovo uzbudljivo putovanje novim identitetom, fotografijama i video materijalom koji sad prati razvoj WAGA branda širom svijeta.




Konjičko drvorezbarstvo je upisano od 2017. godine na Reprezentativnu listu nematerijalne kulturne baštine čovječanstva od strane UNESCOa.

* * *
Foto: Studio Soba

Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno