TEKST: Arijana Bošnjak

DATUM OBJAVE: 3.10.2024.

Svijet rada se neprestano mijenja, a s njim i vještine koje su tražene na tržištu.


Dok se približavamo 2025. godini, važno je razumjeti koje će vještine biti ključne za uspjeh u karijeri. Ovaj članak pruža pregled najvažnijih vještina koje će oblikovati budućnost zapošljavanja i pomoći vam da ostanete konkurentni.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Maha (@mayaspirationn)



Digitalna pismenost

S razvojem tehnologije, digitalna pismenost postaje osnovna vještina. Radnici će morati znati kako koristiti različite digitalne alate, od softverskih aplikacija do platformi za analizu podataka. Osposobljenost u radu s umjetnom inteligencijom i automatizacijom postat će ključna za mnoge industrije.


 

Foto: @mayaspirationn



Kritičko mišljenje i rješavanje problema

U svijetu prepunom informacija, sposobnost kritičkog mišljenja i rješavanja složenih problema bit će izuzetno tražena. Poslodavci će tražiti pojedince koji mogu analizirati situacije, donositi informirane odluke i smišljati inovativna rješenja. Stoga, budite spremni da odvažno i iskreno iznesete vaše mišljenje, što će pravi poslodavac cijeniti kao konstruktivnu kritiku za poboljšanje poslovanja.


Foto: @aninebing



Kreativnost i inovativnost

Kako se tržište rada razvija, kreativnost postaje sve važnija. Sposobnost stvaranja novih ideja i pristupa, kao i sposobnost prilagodbe promjenama, bit će ključne vještine. Ako na radno mjesto donosite svježe perspektive i inovacije, bit ćete prepoznati kao netko tko je sposoban riješiti probleme na kreativan način te ćete biti visoko cijenjeni.


Foto: @anoukyve



Emocionalna inteligencija

S obzirom na sve veću automatizaciju, emocionalna inteligencija postaje neophodna vještina. Sposobnost razumijevanja vlastitih emocija i emocija drugih, kao i izgradnja kvalitetnih međuljudskih odnosa, bit će važna za timski rad i liderstvo.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Anouk Yve (@anoukyve)



Fleksibilnost i prilagodljivost

S obzirom na ubrzane promjene u tehnologiji i radnom okruženju, fleksibilnost i sposobnost prilagodbe novim okolnostima bit će ključne vještine. Važno je da ste spremni učiti i prilagođavati se novim izazovima, kako biste ostali relevantni u svojim područjima.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ANINE BING (@aninebing)



Priprema za budućnost zahtijeva proaktivan pristup razvoju vještina. Ulaganje u obrazovanje i osposobljavanje u gore navedenim područjima pomoći će vam da se istaknete na svakoj prijavi za posao, ali i da se istaknete u timu u kojem se već nalazite. Prilagodite svoj put karijere prema ovim trendovima i tako ćete osigurati vaš uspjeh u dinamičnom poslovnom okruženju koje dolazi.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by EMELIE LINDMARK (@emitaz)

* * *
Naslovna fotografija: @aninebing


Bonjour

Kako smo osjetili čaroliju 'Violeta Mystic Night' i zašto miris ove večeri ostaje zapamćen

TEKST: Bonjour.ba - PR

Kako smo osjetili čaroliju 'Violeta Mystic Night' i zašto miris ove večeri ostaje zapamćen Kako smo osjetili čaroliju 'Violeta Mystic Night' i zašto miris ove večeri ostaje zapamćen

Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.

Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.


bonjour_ba01violeta_mystic

Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.


bonjour_ba04violeta_mystic

Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.


bonjour_ba21violeta_mystic

U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa. 


bonjour_ba20violeta_mystic

Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.


bonjour_ba11violeta_mystic

Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu. 


bonjour_ba15violeta_mystic

bonjour_ba18violeta_mystic

Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.


bonjour_ba05violeta_mystic

bonjour_ba06violeta_mystic

„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.


bonjour_ba10violeta_mystic

Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.


bonjour_ba19violeta_mystic

bonjour_ba09violeta_mystic

bonjour_ba12violeta_mystic
 

Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem


bonjour_ba03violeta_mystic

Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.


bonjour_ba13violeta_mystic

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!