TEKST: Arijana Bošnjak
DATUM OBJAVE: 3.10.2024.
Svijet rada se neprestano mijenja, a s njim i vještine koje su tražene na tržištu.
Dok se približavamo 2025. godini, važno je razumjeti koje će vještine biti ključne za uspjeh u karijeri. Ovaj članak pruža pregled najvažnijih vještina koje će oblikovati budućnost zapošljavanja i pomoći vam da ostanete konkurentni.
Digitalna pismenost
S razvojem tehnologije, digitalna pismenost postaje osnovna vještina. Radnici će morati znati kako koristiti različite digitalne alate, od softverskih aplikacija do platformi za analizu podataka. Osposobljenost u radu s umjetnom inteligencijom i automatizacijom postat će ključna za mnoge industrije.
Foto: @mayaspirationn
Kritičko mišljenje i rješavanje problema
U svijetu prepunom informacija, sposobnost kritičkog mišljenja i rješavanja složenih problema bit će izuzetno tražena. Poslodavci će tražiti pojedince koji mogu analizirati situacije, donositi informirane odluke i smišljati inovativna rješenja. Stoga, budite spremni da odvažno i iskreno iznesete vaše mišljenje, što će pravi poslodavac cijeniti kao konstruktivnu kritiku za poboljšanje poslovanja.
Foto: @aninebing
Kreativnost i inovativnost
Kako se tržište rada razvija, kreativnost postaje sve važnija. Sposobnost stvaranja novih ideja i pristupa, kao i sposobnost prilagodbe promjenama, bit će ključne vještine. Ako na radno mjesto donosite svježe perspektive i inovacije, bit ćete prepoznati kao netko tko je sposoban riješiti probleme na kreativan način te ćete biti visoko cijenjeni.
Foto: @anoukyve
Emocionalna inteligencija
S obzirom na sve veću automatizaciju, emocionalna inteligencija postaje neophodna vještina. Sposobnost razumijevanja vlastitih emocija i emocija drugih, kao i izgradnja kvalitetnih međuljudskih odnosa, bit će važna za timski rad i liderstvo.
Fleksibilnost i prilagodljivost
S obzirom na ubrzane promjene u tehnologiji i radnom okruženju, fleksibilnost i sposobnost prilagodbe novim okolnostima bit će ključne vještine. Važno je da ste spremni učiti i prilagođavati se novim izazovima, kako biste ostali relevantni u svojim područjima.
Priprema za budućnost zahtijeva proaktivan pristup razvoju vještina. Ulaganje u obrazovanje i osposobljavanje u gore navedenim područjima pomoći će vam da se istaknete na svakoj prijavi za posao, ali i da se istaknete u timu u kojem se već nalazite. Prilagodite svoj put karijere prema ovim trendovima i tako ćete osigurati vaš uspjeh u dinamičnom poslovnom okruženju koje dolazi.
* * *
Naslovna fotografija: @aninebing
TEKST: Bonjour.ba - PR
Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.
Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.
Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.
Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.
U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa.
Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.
Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu.
Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.
„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.
Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.
Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem.
Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!