TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 14.7.2022.
Nakon što je jedan od najboljih tenisera, Novak Đoković na sebi svojstven i drugačiji način otvorio teniske terene u Parku Ravne u Visokom, održane su revije najpoznatijeg domaćeg modnog brenda Dresscode i novog brenda VAATRA.
Dresscode revija bila je sačinjena iz tri neodvojive cjeline tokom kojih su se prikazali sezonski noviteti vođeni željom za novim i uzbudljivim, potom neizostavni modeli bezvremenske klasike promišljeni i bazirani na individualnom stilu.
“Dresscode novom kolekcijom nudi zanosnu, posebnu i pažljivo izrađenu odjeću koja se lako kombinuje. Od mirnih, neutralnih i puderastih nijansi, monohromne slojevite palete boja do živopisne crvene i plave boje koje se ističu u mnoštvu artikulirajući odvažnosti i samopouzdanje novih generacija”- istakla je Amila Efendira, produkt dizajnerica u Dresscode, te je dodala: “Besprijekorno krojena odijela koja šiju naše vrijedne kolegice i kolege u Prevent Travniku izrađena su za svaku priliku i svačiji ukus: stroga su i elegantna, a opet zadržavaju prepoznatljivu estetiku slobodnog duha i ležerne siluete.”
Pažnju prisutne publike i medija je privukla i revija novog brenda VAATRA. Predstavili su kolekciju za sezonu jesen - zima 2023/2024, koja nosi naziv Forest. Inspirisana je unikatnim krajolicima Bosne i Hercegovine.
“Odjevni komadi s našim potpisom su originalni, oštri, jedinstveni. Napravljeni su za ljude s karakterom - svaki komad iz naše kolekcije moguće je nositi od jutra do večeri. Odlikuje ih jasan kroj, upečatljivi detalji, neobične boje. VAATRA garderoba je sve osim obična i jednostavno znamo da će je ljudi voljeti”- rekla je Barbara Norman.
Obje kolekcije je iznijelo čak preko 30 modela jedne od vodećih regionalnih modnih agencija - Swan Model Management.
* * *
Fotografije: Dresscode PR
TEKST: Bonjour.ba/PR
H&M je zvanično stigao u Sarajevo, s prvom prodavnicom u srcu grada, gdje su od ranih jutarnjih sati, ljubitelji mode čekali u redu da bi bili među prvima koji će istražiti najnovije stilove i nezaobilazne komade jednog od vodećih svjetskih modnih brendova.
U čast ovog uzbudljivog trenutka, prvih 1.000 kupaca počašćeno je besplatnom kafom i slatkišima na posebno osmišljenoj H&M stanici, dok su neki kupci dobili ekskluzivni H&M ceger, kreiran u suradnji s lokalnom umjetnicom Dunjom Krvavac.
„Jako smo srećni što smo najzad otvorili svoju prvu prodavnicu u Sarajevu. Ovo je velika prilika i uzbudljiv izazov da proširimo svoje fizičko prisustvo na ovako strateškoj lokaciji. Kako je naša misija da oslobodimo modu za veliki broj ljudi, osjećamo se povlaštenima što možemo nadahnuti i osnažiti kupce u Sarajevu da istraže svoj osobni stil i prave održivije modne izbore“, Thomas Estrany, menadžer prodaje za prodajno tržište Grčke.*
Večer prije otvaranja, na slavlju kojim je H&M proslavio svoj dolazak u Sarajevo okupili su se modni entuzijasti, influenseri i predstavnici medija. Gosti, među kojima i Maydi, Mirza Mustafagić, Ena Avdić, Samra Menzilović, Emina Tsiligkros i drugi, uživali su u ekskluzivnom događaju prije kupnje.
Pored toga, gostima je ponuđen probran izbor kulinarskih đakonija u kojima su spojeni tradicija, umjetnost i dizajn, a koje je osmislio čuveni kuhar Nermin Hodžić. Živa atmosfera žurke, koju je podgrijavala DJ Kazumi, dodala je energičnu i modernu atmosferu ovoj nezaboravnoj večeri.
Nova prodavnica je dizajnirana tako da nadahne najnovijim trendovima, kao i da pruži moderan i prijatan doživljaj kupnje.
Njena obimna ponuda obuhvata raznovrsne asortimane odjeće i modnih detalja za žene, muškarce, tinejdžere, djecu i bebe.
*H&M prodajno tržište Grčke obuhvata poslovanje u Grčkoj, Rumuniji, Bugarskoj, Kipru, Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovoni, Sjevernoj Makedoniji, Kosovu i Albaniji.
Foto: Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!