TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 2.7.2017.
Više od 350 učesnica danas je uspješno istrčalo 1. dm žensku utrku koju je, na sarajevskom Vilsonovom šetalištu organizovala kompanija dm. Tako se i glavni bh. grad pridružio listi evropskih gradova u kojima se već nekoliko godina u organizaciji dm-a održava ova vrlo popularna utrka za dame. Na 1. dm žensku utrku u BiH odazvale su se i iskusne trkačice, ali u najvećem broju izazov su prihvatile
Utrka je startala u 10 sati ujutro iza zgrade Zemaljskog muzeja, a potom se trčalo rutom: Elektroprivreda – Most Suade Dilberović i Olge Sučić – Zemaljski muzej. Kao sportsko-rekreativni događaj takmičarskog karaktera 1. dm ženska utrka najbržim trkačicama donijela je i vrijedne novčane nagrade; za osvojeno prvo mjesto novčanu nagradu u iznosu od 300 KM, za drugo 200 KM, i za osvojeno treće mjesto nagradu od 100 KM. Sve one koje su se uspjele izboriti za svoju poziciju na cilju od 4. do 13. mjesta dm je nagradio sa 10 dm poklon kartica u vrijednosti od 50 KM. Pobjednica utrke, kao i najmlađa i najstarija učesnica nagrađene su putovanjem i učešćem na dm ženskoj utrci 2018. godine u Austriji. Bez obzira na plasman, sve učesnice dobile su bogat poklon paket dm-a i partnera utrke: Catrice, ebelin, ella, essence, Nivea, Rauch, Violeta i Wilkinson.
„Izuzetno smo zadovoljni odzivom dama na 1. dm žensku utrku koju smo organizovali s ciljem promocije zdravog i aktivnog načina života među pripadnicama ljepšeg spola. Za početak odabrali smo izazov od 3.5 kilometra što su, vjerujemo, brojne učesnice prepoznale kao atraktivnu dužinu za nedjeljnu sportsku aktivnost. Mislim da smo danas vrlo kvalitetno i aktivno proveli nekoliko sati u okviru našeg zajedničkog druženja, a svakako u planu nam je da dm ženska utrka pređe u tradiciju i postane nezaobilazan događaj za sve dame koje se bave trčanjem“, izjavila je Ajla Hadžić, menadžerica Marketinga kompanije dm.
I ovaj događaj u organizaciji dm-a prošao je u znaku društveno-odgovornog djelovanja. Naime, dm je odlučio pružiti dodatnu podršku popularizaciji trčanja i promociji atletike te je ovom prilikom Atletskom klubu Novi Grad uručio donaciju u od 3. 000 KM.
"Drago mi je da atletika postaje prepoznatljiv sport kod ovako renomiranih kompanija, jer njihov uticaj može doprinijeti da "mali" sportovi dožive progres u svakom smislu. Ova donacija će biti od velike pomoći u daljnjem radu našeg kluba i zato smo veoma zahvalni kompaniji dm. Novac će biti usmjeren u nabavku raznih trenažnih rekvizita koje će koristiti svi naši članovi. Ovo je priznanje da radimo dobro i motiv da nastavimo dalje, a mi obećavamo da ćemo se truditi biti što bolji klub”, izjavio je Elmir Ćerimagić, predsjednik Atletskog kluba Novi grad.
After Run druženje
Nakon proglašenja pobjednica i dodjele nagrada, uslijedilo je druženje na After Run zabavi uz nastup DJ-a, brojne promocije i degustacije dmBio proizvoda. A dok su mame trčale i kasnije uživale na After Run zabavi, u specijalnom dječijem paviljonu mališani su, kroz razne interaktivne igre, učili kako se treba pripremiti za sport i sportske aktivnosti.
A kako bi današnje trkačice bile što spremnije za 3.5 K izazov dm je na specijalno kreiranoj web stranici, www.dm-zenskautrka.ba, osigurao edukativne video materijale u kojima su plasirani korisni savjetodavni i zanimljivi sadržaji o pripremama za trčanje, treninzima i ishrani. Na osnovu njih brojne dame su već dva mjeseca unaprijed radile na pripremama kako bi ostvarile što bolji plasman.
{gallery}2017/2017_07/dm{/gallery}
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
Udobnost je jednog dana dobila novu definiciju... onu koja počinje dugmetom koje su one same izabrale.
Ne kroji je trend, ne diktira sezona već žena koja zna šta joj prija. Tkanina koja klizi niz rame je izbor. Boja koja odgovara raspoloženju. Poruka koju nosi samo ona.
Govorimo o udobnosti s karakterom. O onoj pidžami ili spavaćici koja nije slučajan komad u ladici, nego pažljivo birana uniforma za me time rituale. O komadu koji kaže: “Večeras biram sebe.”
Poseban Bonjour.boutique event u organizaciji Bonjour.ba i Alma Ras, dao je priliku 16 gošći da prezentuju osjećaj šta znači biti stvarno svoja. U ambijentu koji je mirisao na inspiraciju i pažnju, uz dozu poezije, smijeha, foto-kutka i goodie bagu iz snova, nastajala su djela od udobnosti, doslovno od tkanine do posljednjeg dugmeta.
Večer je započela toplim govorom dobrodošlice Ane Ćavar, direktorice portala Bonjour.ba, a goste je srdačno pozdravila i Mervana Muhović, PR i marketing specijalistica kompanije Alma Ras.
Ana Ćavar, direktorice portala Bonjour.ba i Mervana Muhović, PR i marketing specijalistica kompanije Alma Ras
Kako su u konačnici izgledale njihove udobne priče? Pogledajte u nastavku.
Kolekcija TARA: za žene koje vole dom i sebe u njemu
Večer je započela njenim toplim riječima. Ana Ćavar je biralaTara pidžamu kao manifest svega što ova priča nosi, a to su toplina, kreativnost, zajedništvo i ženstvenost.
Tara sa širim krojevima, pamukom koji diše i dugmićima koji se ne gube, stvorena je za cozy trenutke. Ogrtač do listova? Da, i on je tu kad zatreba dodatna doza nježnosti.
Kolekcija IRIS: za snove koji traju i kad otvorite oči
Eda Bukvić odabirom plave Iris spavaćice kreirala je outfit za žene koje znaju reći sebi: “Večeras ne radim ništa i to je plan.”
Bh. glumica Amila Terzimehić kreirala je izdanje koje izgleda kao scena iz savremenog baleta. Svaki pokret u spavaćici Iris kod Amile će izgledati kao pažljivo koreografisan. Nježna tkanina, lagani tonovi… sve odražava Amilin umjetnički mir, onu vrstu mira koju nosite iznutra.
Elegantna i samouvjerena, Zerina Suyabatmaz odlučila se za Iris kao neko ko zna da minimalizam nije dosadan nego duboko smislen. Sve je bilo bez ijednog suvišnog detalja, a opet sa stilom koji se pamti.
Dodajmo ovome još jednu činjenicu, a to je da je Iris linija izrađena od modala, prirodnog vlakna poznatog po mekoći i prozračnosti, idealnog za osjetljivu kožu i sve one koje žele luksuz koji traje.
Kolekcija VANESA: kad udobnost nosi stav
Iman Karović birala je kompletVanesa u kojem će sigurno izgledati kao žena koja zna šta hoće i zna kako to reći bez riječi. Udobnost u njenoj izvedbi nije izgovor, nego stav. I da, izgledat će kao neko ko u ovoj pidžami donosi ozbiljno dobre odluke.
Izbor Maje Topčagić je bio razigran, ali precizan baš kao i njene fotografije. Maju u Vanesa kompletu zamišljamo kako već piše dnevnik u boji i sanja u HD rezoluciji.
Nikolina Sabljić odabrala je Vanesa pidžamu s jednostavnom elegancijom koja odašilje poruku: “Ovo je moje vrijeme.” Svaki detalj na njenom odabiru djeluje promišljeno, nježno i ženstveno.
Ono što liniju Vanesa čini posebnom nije samo to što je od 100% pamuka finije obrade, već i što svaka njena kombinacija djeluje kao da je skrojena upravo za taj dan: lagana kad želite mir, razigrana kad vam treba boja i uvijek spremna da vas prati u ritmu vašeg raspoloženja.
Kolekcija ARIA: full nježnost, ali sa stavom
Nježna boja, lagan kroj, a opet dovoljno upečatljivo da kažete: „Ovo je moja omiljena verzija mene.“ Magdalena Paradžik sebe vidi u Aria pidžami kao neko ko zna gdje se krije nježnost… u detaljima, u šapatima, u prvim gutljajima jutarnje kafe.
Merima Ikanović također birala je Aria pidžamu u kojoj planira pisati manifest udobnosti. Sve izgleda opušteno, ali zna da je pažljivo birano.
Aria je stvorena za one koje vole pastelne boje, trendy krojeve i čipku umjesto klasične gume. Satenske mašnice? Da, i to je dio ovog stylish paketa.
Kolekcija HELENA: klasika koja se ne objašnjava, nego osjeća
Glumica koja živi svaki kadar čak i kad je kući, bez šminke je Hana Zrno. U kombinaciji Aria + Helena, Hana se odlučila za udoban set kao žena koja zna da je najbolji plan za večer onaj koji uključuje ogrtač, masku za lice i tišinu.
Voditeljica koju vežemo za televizijsku eleganciju, Dejana Rosuljaš je ovdje u potpuno drugom moodu. Dejana je odabrala Helena pidžamu u kojoj će izgledati kao da je cozy njena nova religija i niko je neće moći razuvjeriti.
Kombinacija za žene koje ne vole pola rješenja. Emina Bašić Poljak u Heleni dat će vibe da je sve već posložila i garderobu i misli i raspoloženje. Ona je birala pidžamu kao manifest stila, a stil u ovom slučaju znači pamuk sa dodatkom elastina, bezvremenski kroj i čipku koja daje onaj diskretan, ali moćan šarm.
Helena je odabir kad želite izgledati elegantno, a osjećati se kao kod kuće.
U svijetu u kojem se često traži da budemo produktivne, dorađene i “na visini zadatka” ovaj koncept vraća stvari na početak. Na emociju. Na udobnost. Na autentičnost.
Pidžame iz ove kolekcije nisu nastale da prate trendove, već da prate vas kad zaspite s knjigom, kad plešete u kuhinji bosi, kad konačno kažete “večeras ništa ne moram”.
Možda je pravo pitanje za kraj: kako bi izgledala pidžama koju biste vi osmislili? Ako osjećate da je vrijeme da i vaša udobnost dobije ime, oblik i dugmad po vašem izboru… znate gdje početi.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!