Vienna osiguranje i Think pink su zajedno u važnoj misiji za žene u ruralnim područjima BiH. Mi smo saznali detalje! - B...

Vienna osiguranje i Think pink su zajedno u važnoj misiji za žene u ruralnim područjima BiH. Mi smo saznali detalje!

Tekst:

Bonjour.ba, Promotivni članak

INTERVJU
25.10.2021.

Vienna osiguranje kompanija je s kojom su se, svi oni koji prate business scenu u BiH, vjerujemo već upoznali, prvenstveno zahvaljujući njihovim inovativnim programima osiguranja koji stil življenja doživljaju na jedan sasvim poseban i pažljiv način.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Oni vode proaktivnu brigu o svojim osiguranicima te njihovim sportskim i prehrambenim navikama kako bi im pripomogli kreirati svakodnevnicu ispunjenu radosti te kako bi maksimalno uživali u svemu što im život pruža. 

Njihovu zaljubljenost prema poslu kojim se bave i zaštiti vrijednosti koje su važne i njihovim klijentima prepoznali smo i na našem druženju u Sarajevu gdje smo zajedno s timom i članicama Uprave, saznali više detalja o njihovoj suradnji s Think pink udruženjem, kao i svim koracima koje čine kako bi podigli svijest o raku dojke.

„Kao društveno-odgovorna kompanija već neko vrijeme pratimo rad Udruženja Think pink – Zajedno smo jedno i zaista smo impresionirani onim što vidimo. Prateći našu misiju i viziju te činjenicu da su aktivnosti Think pink najuspješnije u pogledu osnaživanja zdravlja žena, ideja o saradnji je u tom smislu, bila sasvim prirodna. Organizacija besplatnih mamografskih pregleda i papa testova te edukacije za žensku populaciju samo je dio aktivnosti koje implementiramo sa Think pink. Radujemo se što ćemo u narednom periodu našu saradnju dodatno ojačati kroz predstojeće aktivnosti i projekte na čije rezultate ćemo zasigurno biti ponosni." poručili su nam iz Vienna osiguranja.

U Vienna osiguranju na rukovodećim mjestima su većinom snažne žene, a predsjednica Uprave, gospođa Sabina Mujanović nam je otkrila što im je bio motiv da u ovom mjesecu, jedini u svom sektoru u BiH, svoj logo oboje u ružičastu nijansu.



„Mi u Vienna osiguranju VIG smo dominantno posvećeni zaštiti najvrijednijeg – zdravlja i života te poduzimamo brojne društveno odgovorne aktivnosti u zajednici u cilju prevencije oboljevanja. Kao vodeći osiguravatelj života i zdravlja u BiH smatramo da imamo i odgovornost i obavezu da se aktivno pridružimo inicijativama posvećenim osnaživanju zdravlja svih, a naročito žena. Naime, karcinom dojke je jedan od najčešćih malignih oboljenja ženske populacije, a prema statistici u Bosni i Hercegovini polovina žena oboljelih od ove bolesti izgubi borbu za život. 

Oktobar je širom svijeta prepoznat kao mjesec podizanja svijesti o karcinomu dojke te smo u ovom mjesecu odlučili poslati snažnu poruku podrške oboljelim, ali i potrebi prevencije zdravih. Izmjena našeg logotipa u boje i znak karakteristične za borbu protiv raka dojke ima za cilj da snagom svog brenda dosegnemo do što većeg broja ljudi kojima bismo te poruke komunicirali. Pored toga, ovom izmjenom želimo da demonstriramo i našu internu opredjeljenost prevenciji oboljevanja od karcinoma dojke, a u smislu koje smo pokrenuli niz aktivnosti na edukaciji i zaštiti zdravlja naših zaposlenika."
Kao potvrdu da uspjeh svake kompanije leži upravo u edukaciji i motiviranosti njenih zaposlenika, zavirili smo na edukaciju organiziranu u njihovoj sali za sastanke i sami naučili korisne informacije od gđe Nele Hasić, predsjednice Udruženja Think pink koja je vodila edukaciju.


Spremnost na promjene, profesionalnost i predanost poslu, kao i izvrsnost karakterizira tim koji se kroz ovaj mjesec, bez obzira na izazove s kojima se susreću, dodatno educira o raku dojke i što svi možemo učiniti za bolje sutra. 

U uredima Vienna osiguranja muškarci također prepoznaju važnost podizanja svijesti o raku dojke. Oni svoj znak podrške pokazuju kroz nošenje ružičaste vrpce, aktivnu uključenost u educiranje, informiranje, ali i kroz sudjelovanje u ovoj značajnoj suradnji sa Think pink. 

Kroz radionicu smo imali priliku u toploj i opuštenoj atmosferi razgovarati sa ženama koje su s nama podijelile sve izazove koje sa sobom nosi rak dojke. Ovi razgovori motivirali su nas da pokušamo saznati koliko programi osiguranja mogu pomoći u ovakvim situacijama.

U konačnici, Vienna osiguranje poziva i vas da volite i brinete za svoje najmilije i prepoznate važnost preventivnih pregleda, posebice u ovom mjesecu podizanja svijesti o raku dojke.

***

Foto: Marko Jovančić za Bonjour.ba
Tekst: Bonjour.ba/Promo

Povezani članci

Najpopularniji članci