TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 17.10.2024.
Victoria's Secret Show prije je bio ikoničan dio modnog svijeta, sinonim za glamur i spektakl.
Ovaj događaj uvijek je privlačio pažnju milijuna gledatelja diljem svijeta, a svaka nova revija donosila je uzbuđenje i velika očekivanja. Revija je ove godine ponovno održana nakon šestogodišnje pauze, no, već prvi dojmovi govore o tome kako ovog puta nisu ispunili očekivanja. Umjesto očekivanih trenutaka čarolije i inovacija, show je donio mnoštvo nedostataka koji su umanjili doživljaj, unatoč tome što su na scenu doveli velika imena poput Kate Moss, Cher i Adriane Lime.
5 razloga zašto nitko nije oduševljen povratkom Victoria's Secret Showa
Foto: @whowhatwear
Nedostatak fantasy grudnjaka
Jedna od najuzbudljivijih tradicija Victoria's Secret Showa je predstavljanje fantasy grudnjaka, koji su svake godine bili simbol luksuza i kreativnosti. Ove godine, izostanak ovog kultnog komada ostavio je prazninu koja se osjetila tijekom cijelog showa. Obožavatelji su očekivali spektakularan trenutak, a njegovo izostajanje izazvalo je razočaranje.
Neinovativna scena i nedostatak energije
Svaki show iz prošlosti poznat je po grandioznoj i inovativnoj sceni koja osvoji sve fanove ove revije. Međutim, ove godine, produkcija nije uspjela isporučiti istu razinu spektakla. Scenografija je bila skromnija i manje inspirativna, što je rezultiralo manjkom uzbuđenja među publikom. Gdje su nestale velike produkcije s nevjerojatnim vizualnim efektima?
Cher pjeva na playback?!
Jedan od najzapaženijih trenutaka bio je nastup Cher, legendarne pjevačice, koja je pjevala na playbacku. Iako je njezina prisutnost svakako dodala glamur, mnogi su gledatelji bili razočarani što nisu mogli uživati u pravom live nastupu što bi priličilo tradiciji Victoria's Secret Showa. Ovo je umanjilo doživljaj i potaknulo rasprave o kvaliteti izvođenja.
Nedostatak originalnih članica
Za ovakav povratak mnogi su očekivali vidjeti neka od imena originalnih članica koje nismo vidjeli još od 2009. (Heidi Klum), 2012. (Miranda Kerr) i mnogih drugih. Ove godine, showu su nedostajale upravo one, neke od omiljenih i najprepoznatljivijih „anđelica“, poput Heidi Klum, Gisele Bundchen, Mirande Kerr i Else Hosk. Iako su se na scenu vratile Adriana Lima, Alessandra Ambrosio i mnoge druge „anđelice“ iz originalne postave, nedostatak nekih kultnih imena za ovu reviju donio je blago razočarenje.
Manjak kvalitete i kreativnosti
Još jedno razočaranje bila je kvaliteta materijala korištenih u kolekcijama. Komadi su izgledali loše, što je bilo u suprotnosti s očekivanjima vezanim uz prestiž brenda. Obožavatelji su komade već usporedili s brendovima kao što su Shein i Temu po kvaliteti (točnije, nedostatku iste) te ćete najčešće vidjeti komentar kako ih baš ništa nije povuklo na shopping maniju komada ovog brenda.
Foto: @whowhatwear
Victoria's Secret Show 2024. svakako je imao svoje trenutke, ali nedostatak uzbuđenja i inovativnosti zasjenio je ukupni dojam. Iako brend ima bogatu tradiciju, očigledno je da je potrebna veća kreativnost i osvježenje kako bi se ponovno osvojila publika.
* * *
Naslovna fotografija: @adrianalima
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!