TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 31.7.2019.
Već neko vrijeme, jedan od najpoznatijih brendova donjeg rublja susreće se s gubitkom popularnošću, do čega je dovelo više različitih čimbenika.
Prije dvije godine, njihova tradicionalna revija je održana u Kini i dobila je loš PR zbog tehničkih poteškoća na samoj reviji, nedostatka supermodela kojima je bio zabranjen ulaz u zemlju, kao i zbog jako provokativnih komentara direktora kuće Edwarda Razeka o plus size i transrodnim modelima za magazin Vogue.
I iako se Edward kasnije ispričao, za brojne dame i muškarce, Victoria's Secret nije dobio popravni. Lavina negativnih komentara na društvenim mrežama odmaknula je brend od titule atraktivnog. Uz nove standarde raznolikosti u modi i dizajna koji odgovara ženama različitih figura, ovaj brend očito nije dovoljno brzo odgovorio na nove zahtjeve tržišta.
Priča se nastavila prošle godine - 2018.godina će ostati zapisana kao godina kada je revija imala najmanju gledanost tijekom prikazivanja na televiziji, što ne iznenađuje, obzirom da smo dobar dio revije već ogledali na društvenim mrežama kroz video zapise i Instagram priče modela i gostiju revije.
A mnogima je smetalo što brend i dalje odabirom modela ne potiče raznolikost te ne biraju modele različitih boja puti i figura. Već tada je bilo jasno da ovaj show treba dobiti nešto modernije i svježije oblike. Revija se po prvi put održala 1. 8. 1995. godine, a nakon više od dvadeset godina tradicije održavanja showa koji se s nestrpljenjem očekivao, počela su šuškanja o otkazivanju revije za ovu godinu.
Popularno: Pogledajte sve kreacije s Victoria's Secret revije za 2018.godinu
U intervjuu koji je Shannina Shaik, jedna od Victoria's Secret anđelica dala za The Daily Telegraph, na upit o pripremama za reviju, prokomentirala je:
„Nažalost, neće se održati ove godine. U ovo doba godine sam naviknula da treniram poput anđelice, ali vjerujem da je to nešto što će se ponovno dogoditi u skoroj budućnosti. Sigurna sam da oni rade na imidžu brenda i novim načinima organizacije showa, jer je to najbolji show na svijetu."
Shannina Shaik
Iz Victoria's Secret brenda još uvijek nije stigla službena objava, no, s nestrpljenjem iščekujemo rasplet cijele priče.
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend Plusminus već prepoznajemo po jedinstvenim komadima i snažnoj estetici koja ne traži potvrdu trendova, ali s novom kolekcijom „CHANGE“, otišli su korak dalje i doslovno utkali promjenu u samu tkaninu.
Nova Plusminus kolekcija nosi ime koje je istovremeno i poruka promjena. Ne ona velika i dramatična, već tiha, unutrašnja, koja se osjeti prije nego što se vidi.
„Htjeli smo napraviti nešto što neće obući samo tijelo izvana, nego će se osjetiti i iznutra“, kaže dizajnerica Ena Dujmović. U tom duhu, svaki komad izrađen je od pažljivo biranih prirodnih materijala: svile bez nasilja, bambusa koji prati pokret tijela, te vlakana od bananine kore, koja se ponašaju poput vizualne metafore za snagu i otpornost.
Kao i u svakoj prethodnoj kolekciji ovog brenda, i ovdje je centralno mjesto pripalo grafikama izrađenim bakropis tehnikom koje umjetnik Denis Haračić ručno prenosi na tkaninu.
Nisu novi detalj, ali su potpis koji nosi priču o procesu, o namjeri, o autentičnosti. Plusminus tako nastavlja biti modni brend koji ovu likovnu tehniku koristi kao neraskidiv dio dizajna.
Vizuali snimljeni u kamenolomu dodatno podcrtavaju ton kolekcije: promjena je moguća čak i u najčvršćim oblicima. Haljine, kombinezoni i tunike iz kolekcije djeluju gotovo arhitektonski, ali istovremeno lagano i fluidno.
Nosit ćete ih na način koji vama odgovara, a upravo to je, možda, najvažnija promjena koju moda treba.
Foto: Maja Topčagić
Modeli: Hanna Dujmović i Lejla Alisha
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!