TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 31.7.2019.
Već neko vrijeme, jedan od najpoznatijih brendova donjeg rublja susreće se s gubitkom popularnošću, do čega je dovelo više različitih čimbenika.

Prije dvije godine, njihova tradicionalna revija je održana u Kini i dobila je loš PR zbog tehničkih poteškoća na samoj reviji, nedostatka supermodela kojima je bio zabranjen ulaz u zemlju, kao i zbog jako provokativnih komentara direktora kuće Edwarda Razeka o plus size i transrodnim modelima za magazin Vogue.
I iako se Edward kasnije ispričao, za brojne dame i muškarce, Victoria's Secret nije dobio popravni. Lavina negativnih komentara na društvenim mrežama odmaknula je brend od titule atraktivnog. Uz nove standarde raznolikosti u modi i dizajna koji odgovara ženama različitih figura, ovaj brend očito nije dovoljno brzo odgovorio na nove zahtjeve tržišta.

Priča se nastavila prošle godine - 2018.godina će ostati zapisana kao godina kada je revija imala najmanju gledanost tijekom prikazivanja na televiziji, što ne iznenađuje, obzirom da smo dobar dio revije već ogledali na društvenim mrežama kroz video zapise i Instagram priče modela i gostiju revije.
A mnogima je smetalo što brend i dalje odabirom modela ne potiče raznolikost te ne biraju modele različitih boja puti i figura. Već tada je bilo jasno da ovaj show treba dobiti nešto modernije i svježije oblike. Revija se po prvi put održala 1. 8. 1995. godine, a nakon više od dvadeset godina tradicije održavanja showa koji se s nestrpljenjem očekivao, počela su šuškanja o otkazivanju revije za ovu godinu.
Popularno: Pogledajte sve kreacije s Victoria's Secret revije za 2018.godinu
U intervjuu koji je Shannina Shaik, jedna od Victoria's Secret anđelica dala za The Daily Telegraph, na upit o pripremama za reviju, prokomentirala je:
„Nažalost, neće se održati ove godine. U ovo doba godine sam naviknula da treniram poput anđelice, ali vjerujem da je to nešto što će se ponovno dogoditi u skoroj budućnosti. Sigurna sam da oni rade na imidžu brenda i novim načinima organizacije showa, jer je to najbolji show na svijetu."

Shannina Shaik
Iz Victoria's Secret brenda još uvijek nije stigla službena objava, no, s nestrpljenjem iščekujemo rasplet cijele priče.
TEKST: Ada Ćeremida
Ako postoji neko ko je posljednjih godina tiho, ali sigurno izgradio prepoznatljiv scenski stil, onda je to Džejla Ramović.
Svaki njen nastup ima onaj prepoznatljivi „Džejla potpis“: minimalistički glam, moderna elegancija i komadi koji izgledaju kao da su napravljeni baš za svjetla pozornice.
Postoji nešto posebno u načinu na koji Džejla balansira svoj umjetnički put između nastupa, nove glumačke uloge i sve većih pozornica.
Čak i kada ulazi u potpuno novi kreativni teritorij, njen modni izraz ostaje prepoznatljiv siguran i elegantan, s detaljem koji uvijek stvori vizuelni momenat.

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!
Kratka silueta koja ima scenski efekat
Njen posljednji scenski look još jednom potvrđuje to. Kratka crna haljina s čistim linijama, ali snažnom siluetom, kombinuje disciplinu kroja i trenutak glamura koji pripada samo pozornici.
Bijeli rever, skulpturalni rukavi i dužina koja daje lepršavost pokreta, sve skupa djeluje kao da je nastalo u ateljeu koji razumije dinamiku svjetala, pokreta i prisutnosti. I jeste: kreacija potpisuje Atelier Mirrari, regionalni modni studio poznat po minimalizmu koji se ne boji drame.
Haljina koju bismo i same rado posudile
Ovo je tip haljine koja inspiriše na dvije strane: kao komad za večernji izlazak (uz tanke čarape i čizme, baš kao ona) i kao primjer kako minimalistički dizajn može izgledati scenski, ako se dobro kroji.
Uz Džejlinu turneju koja puni gradove širom regije, sve je jasnije da njen modni tim zna tačno šta radi. A mi, naravno, uvijek volimo zaviriti u backstage njenih modnih izbora, jer svaki put otkrijemo komad koji vrijedi izdvojiti kao inspiraciju za vlastite outfite.

Džejla već duže vrijeme gradi identitet koji nije samo modni, nego i emocionalni: djeluje samouvjereno, opušteno i topla je prema publici, pa svaki outfit dobije dodatni nivo šarma. Upravo je to ono što modni urednici najviše vole, kad odjevni predmet ima karakter jer ga osoba nosi prirodno.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!