TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 29.7.2010.

Koliko nošenje skupih krpica može biti zabavno pokazale su Hanne Gaby Odiele i Abbey Lee Kershaw koje se na fotografijama jesenske Mulberry kampanje tuku i skaču po jastucima, jedu kolače i šaraju jedna drugu bojicama.Osim toga, djevojke nose neke od najboljih jesenskih Mulberry komada, a iz ruku ne puštaju poznatu Mulberry leopard torbu i Alexa torbu, koja je donijela veliku zaradu, ali i pohvale


Abbey Lee Kershaw osim za Mulberry, radila je i kampanju za posljednju H&M kolekciju, te postala jedno od najtraženijih lica sezone.
Iza objektiva je ponovno stao odlični Steven Meisel, a ova vesela, zanimljiva i šarena kampanja je pravo jesensko modno osvježenje.

Pogledajte.

 

 

 

 

Image 

 

Image

 

 Image

 

 Image

 

Image

 

D.P.

 

 


Bonjour

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama. Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.

Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
 

skims_gif_2_bonjour_ba_8-1

Foto: @skims 
 

Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.

 

@skims

Just Dropped: The Ultimate Bush.

♬ original sound - SKIMS

 

Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti. 

Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
 

skims_bonjour-ba
 

Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...

 

Foto: @kimkardashian


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!