TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 22.9.2020.
Promatrajući fotografije sa jesenskih revija, otkrili smo koji su #musthave komadi i ovosezonski trendovi brzo postali imperativ u modnom svijetu.
Upravo zbog toga smo odlučili da vam donosimo stilski vodič kroz najefektnije jesenske trendove.
Od romantičnih haljina boje dragulja, shearling modela jakni, efektnih kožnih kaputa do neobičnih izreza na odjevnim komadima, možemo ustanoviti da je ova sezona itekako šarolika i raznovrsna.
Coach Fall 2020
Foto: imaxtree.com
TONOVI DRAGULJA
Ove jeseni, sve će biti u kraljevskim bojama. Točnije, u ovosezonskoj paleti boja dominirat će nijanse dragulja, koja uključuje ametist, rubin, žad, safir i citrin. Bez obzira odabirete li haljinu u ovoj nijansi poput Christiana Sirianoa ili svakodnevno odijelo poput onoga koje smo vidjeli kod Rachel Comey i Christophera Johna Rogersa, osjećat ćete se elegantno i luksuzno, upravo zbog efektnosti ovih tonova. Damama se sviđaju ove nijanse jer u isto vrijeme djeluju umirujuće, ali i daju čarobni, pomalo mistični dašak izdanjima.
Jason Wu
Foto: @fashionotography
Area Fall 2020
Foto: @hoodcouturemag
Off-White Fall 2020
Foto: editorialist.com
IZREZI
Ako želite suptilno otkriti djelić kože, dizajneri Dion Lee, Proenza Schouler i Monse donose vam primjere takvih odjevnih artikala. Bilo da idete na party ili u šetnju sa prijateljima, za svaku prigodu postoji artikal sa stylish izrezom. Elegantni izrezi na jedinstvenim mjestima poput ramena, ključne kosti ili rebara bit će odličan pratitelj večernjim izlascima jer upravo sa ovim detaljem na jednostavan način dajete svom izgledu dašak senzualnosti.
Dion Lee Fall 2020
Foto: imaxtree.com
Monse Fall 2020
Foto: imaxtree.com
Prabal Gurung Fall 2020
Foto: imaxtree.com
SHEARLING MODELI
Shearling modeli, a posebice bomber jakne u stilu 70-ih ponovno su se u velikom stilu vratili na modnu scenu. Jesenske revije bile su prepune odjevnih artikala ukrašenih ovim detaljem, koje su modeli nosili u romantičnim verzijama, ali i u rock izdanjima. Zasigurno jedna od jesenskih investicija koja će se itekako isplatiti.
Sandy Liang Fall 2020
Foto: imaxtree.com
Valentino Fall 2020
Foto: imaxtree.com
Dries Van Noten Fall 2020
Foto: imaxtree.com
OBOJENA KOŽA
Najbolji dio jeseni je činjenica da je službeno došlo vrijeme za kožne artikle. Ove sezone dizajneri poput Sally LaPointe, Saint Laurent i Coach dali su nam nešto svježe i još uzbudljivije čemu se radujemo: obojena koža. Ovi su dizajneri kreirali kožne artikle u odvažnim nijansama poput ultra ljubičaste, kraljevsko plave i karamel boje.
Sally LaPointe Fall 2020
Foto: imaxtree.com
Mugler Fall 2020
Foto: imaxtree.com
Ulla Johnson Fall 2020
Foto: imaxtree.com
ODIJELO
Pomislite na živopisna odijela u odvažnim bojama i uzorcima. Iako se odijelo uvijek ističe kao nezaobilazni dio poslovne garderobe, ove jeseni odijelo prelazi granice poslovnog stila i formalnog odijevanja sa novim modelima koji će dati trendi pomak svakodnevnim jednadžbama u nešto ležernijem izdanju.
Area Fall 2020
Foto: imaxtree.com
Bottega Veneta Fall 2020
Foto: imaxtree.com
Stella McCartney Fall 2020
Foto: imaxtree.com
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!