Veliki vodič: 5 savjeta kako imati kraljevski san baš cijeli tjedan

INTERIJERI
20.10.2020.

Baš kao što su naši jutarnji rituali sastavljeni od malih, posebnih trenutaka poput tosta s maslacem i domaćim džemom, aromatične kave i plesne glazbe u pozadini dio našeg dana, jednako važnu ulogu imaju sitne navike koje su dio naše večernje rutine. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Naime, iako nam se nerijetko čini da nam nedostaje još par sati u danu, trenutke odmora navečer ipak biste trebali rezervirati za sebe i hobije koji vas čine ispunjenima. To će vam pomoći da idete na spavanje mirniji i uživate u blagodatima sna. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kvalitetan san utječe na izgled naše kože, ali i kompletan organizam, zbog čega je, neovisno koliko zaposlen vaš tjedan bio, jako važno kreirati opuštajuću i inspirativnu rutinu uz koju ćete se osjećati kao da imate sve pod kontrolom kada je u pitanju vaša svakodnevica.  

Nerijetko nesanica može biti uzrokovana stresom, zbog čega je iznimno važno prije spavanja pokušati svoj um i tijelo prebaciti u opuštajuće raspoloženje. Osim što će vas primiriti, ovaj ritual vašem tijelu signalizirat će da je vrijeme za spavanje i lakše ćete utonuti u san.

RAZLOZI ZBOG KOJIH SE BUDITE TIJEKOM NOĆI

Nerijetko se odgovor za nesanicu i nekvalitetan san krije u našim navikama kroz dan, ali i u atmosferi koja vlada u spavaćoj sobi. Pokušajte kreirati večernju rutinu koja će se sastojati od opuštajuće kupke, čitanja omiljenog magazina i knjige, kao i slušanja opuštajuće glazbe.
U nastavku smo pobrojali par loših navika koje mogu poremetiti miran san. 

Unos tekućine

Naše buđenje tijekom noći može biti prouzrokovano i velikim unosom tekućine prije spavanja. Pokušajte ograničiti unos tečnosti neposredno prije spavanja kako ne biste prekidali spavanje tijekom noći. 

Ishrana

Baš kao što je i slučaj s unosom tekućine, prije sna također izbjegavajte teške obroke, kao i začinjenu hranu, kako vas ne bi budila žeđ.

Pretopla ili prehladna soba

Idealna temperatura za spavanje za mnoge od nas je oko 16-18 °C. Pokušajte održavati tu temperaturu u sobi.

Plavo svijetlo

Dokazano je da plavo svijetlo s pametnih uređaja negativno utječe na spavanje i održavanje sna. Barem sat vremena prije sna provedite bez mobitela i tableta, a vrijeme iskoristite za pisanje dnevnika zahvalnosti ili novi uzbudljivi roman koji čitate. 

Neudoban madrac 

Glavni krivac nekvalitetnog sna često je neodgovarajući madrac koji može stvoriti pritisak u bokovima, ramenima i donjem dijelu leđa. Isprobajte različite madrace i pronađite onaj koji savršeno odgovara vašem tijelu. Nerijetko je potrebno i nekoliko mjeseci za navikavanje na novi madrac, a JYSK kupcima svojih GOLD madraca daje tu mogućnost na 100 noći. Ukoliko niste zadovoljni svojim odabirom, spremno će vam ponuditi drugi model koji vam više odgovara. O ovoj super mogućnosti saznajte klikom OVDJE!


Ako niste sigurni kako odabrati idealan madrac, klik OVDJE za detaljnije upute.
Uz ove savjete napokon ćete imati madrac uz koji je dobar i kvalitetan san osiguran! 

Stres

Mnogi od nas neposredno prije spavanja, krenu razmišljati o stresnim situacijama tog dana ili tjedna, zbog čega osjećamo nalet adrenalina koji narušava san. Zbog toga je važno razviti naviku opuštanja prije sna i preuzimanja kontrole nad mislima. Meditacija, tuširanje, knjiga ili glazba, vi birajte kako potaknuti val dobrih emocija uz koje ćete ugodno utonuti u san. Nadjačajte napetost i kreirajte savršene uvjete kako biste se odmorili.

Savjet plus: 

Kako biste kreirali idealnu rutinu prije spavanja, mnogi stručnjaci preporučuju i vođenje dnevnika spavanja. Dnevnik bi trebao sadržavati vrijeme buđenja i odlaska u krevet, kao i sažetak koliko ste dobro spavali. Više o dnevniku uz koji možete dobiti jasne info koliko spavate otkrivamo OVDJE, a OVDJE možete uraditi i zabavan test kvalitete spavanja.

SAVJETI UZ KOJE ĆETE NAPUNITI BATERIJE I BUDITI SE ODMORNI SVAKOG JUTRA 

Investirajte u kvalitetan madrac

Madraci su osnova dobrog sna uz koji ćemo se ujutro buditi svježi, odmorni i spremni za sve nove izazove. Treba pružiti savršen nivo potpore i udobnosti, a pronalazak odgovarajućeg madraca ovisi o našim individualnim potrebama. Danski brend JYSK dobio je epitet 'stručnjaka za kulturu spavanja' a uz madrace s oprugama u njihovoj ponudi pronaći ćete i modele od pjene. Dostupni su u tri cjenovna razreda: BASIC, PLUS i GOLD, a više detalja saznajte OVDJE

Kreirajte opuštajuću zonu u vašoj spavaćoj sobi

Kako biste sobu učinili toplijom i dali joj dodatan šarm, birajte detalje koji oslikavaju vaš karakter i kreiraju toplu atmosferu poput ukrasnih jastuka, zanimljivih fotografija, upečatljive posteljine ili biljaka. 

Investirajte u kvalitetnu i estetski primamljivu posteljinu 

Uz detalje koji nam mame osmijeh na lice, u kreiranju tople atmosfere u spavaćoj sobi, kao i ugodnom snu, važnu ulogu ima posteljina. Birajte estetski primamljive modele koji se uklapaju u stil uređenja sobe, koji su izrađeni od prirodnih materijala i koji pozivaju na bezbrižna vikend izležavanja. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by JYSK Bosna i Hercegovina (@jysk.ba) on

 

Pomno uredite noćni ormarić

Ukrasi, uređaji i praktične sitnice koje će se naći na vašem ormariću ne samo da igraju ulogu u cjelokupnom izgledu vaše sobe, nego i postaju vaš izvor inspiracije i motivacije. 
To su ujedno i prve stvari koje ćete vidjeti kada otvorite oči ujutro, kao i posljednje kada krenete na spavanje navečer. Dodajte na njega omiljene naslove i mirisnu svijeću koja će osvojiti sva osjetila. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by JYSK Bosna i Hercegovina (@jysk.ba) on

Savjet plus: Za par dodatnih praktičnih trikova koji će obogatiti vašu večernju rutinu, klik OVDJE, uradite test na osnovu poze u kojoj spavate i otkrijte zanimljive detalje o vašem karakteru i dodatne preporuke za kvalitetniji san.

INTERIJERI , 20.10.2020.

Klik i saznajte više o sljedećim pojmovima:

Sviđa ti se članak? Podijeli ga s prijateljima.

Povezani članci

Članci iz rubrike