TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 9.10.2015.
Jedanaesti po redu Sarajevo Wine Weekend – Art of Wine 2015. će se i ove godine tradicionalno održati posljednjeg vikenda u desetom mjesecu, u petak i subotu 23. i 24.10., u Bečkoj kafani sarajevskog hotela „Evropa“. Danas je iza Sarajevo Wine Weekenda već cijela jedna decenija uspješne organizacije međunarodnog događanja koji je tokom svog postojanja postavljao standarde za slične manifestacije
„Od prvog dana i prvog Sarajevo Wine Weekenda, naša je namjera bila da promovišemo vinsku kulturu u Bosni i Hercegovini, ali i obratno: da naša vina predstavimo izvan granica BiH“, kaže Amir Beširević iz kompanije Fina Vina, koja je organizator festivala i naglašava: „Postavljanje Sarajeva na mapu ne samo bosanskohercegovačke, nego i regionalne i europske neizostavne destinacije kada je riječ o promociji vina i vinskih proizvoda, naročito autohtonih sorti – koje nedvojbeno po kvaliteti stoje uz bok daleko poznatijim europskim sortama – je bila vizija festivala. Čini se, prema odzivu vinara koji su se ove godine prijavili kao izlagači iz svih krajeva BiH i regiona, ali i zainteresovanosti publike koja prati festival, da smo uspjeli u namjeri.“
Festival se, uz puno entuzijazma organizatora i partnera u organizaciji u potpunosti etablirao kao jedan od vodećih projekata ove vrste u Bosni i Hercegovini. Prethodnih deset godina je ostvario uspjeh uz preko 500 izlagača, isto toliko akreditovanih lokalnih i stranih novinara, te desetine tisuća posjetilaca.
Pored dosad rekordnog broja izlagača koji su potvrdili svoj dolazak i unekoliko proširene agende aktivnosti pripremljenih za posjetitelje festivala, ljubitelje vina i one koji se vinskom umjetnošću bave profesionalno, period koji prethodi zvaničnom događanju posljednjeg oktobarskog vikenda obiluje različitim događanjima. Planirana su svojevrsna „zagrijavanja“ za sam Sarajevo Wine Weekend – Warm-Up eventi na različitim lokacijama u Bosni i Hercegovini i u gradu Sarajevu, dok je ekskluzivna Slow Food večera i ove, kao i prošle godine, planirana 22. 10, noć prije službenog otvaranja Sarajevo Wine Weekend – Art of Wine 2015. u restoranu 4 sobe gospođe Safije.
TEKST: Bonjour.ba/PR
Dvadeset i pet godina kasnije, Hippy Garden ne izgleda kao brend koji se osvrće unazad, već kao onaj koji zna tačno gdje stoji i kome se obraća.
Hippy Garden je svoju godišnjicu obilježio večeri koja nije pokušavala impresionirati brojkama, već atmosferom. Umjesto klasične revije, dobili smo iskustvo koje je više nalikovalo filmskoj sceni nego modnom događaju: pažljivo režirano, emotivno i jasno fokusirano na ženu koja je u središtu brenda već četvrt stoljeća.
Hippy Garden etablirani je luksuzni modni brend koji dosljedno gradi vlastiti estetski univerzum, izvan okvira prolaznih trendova. Nova kolekcija nastavlja autentični kreativni potpis dizajnerice te utjelovljuje suvremeni duh brenda: profinjen, samouvjeren i sofisticiran.
Svaki komad promišljen je kao nosiva umjetnička forma, oblikovana s iznimnom pažnjom prema detalju, materijalima i silueti, namijenjena ženi koja modu razumije kao izraz identiteta, moći i osobne slobode.

Prostor je bio oblikovan gotovo ritualno. Uzvanici su sjedili oko dva velika, simetrično postavljena kruga stolova, okruženi svijećama čije je zlatno svjetlo davalo prostoru intimnost, ali i određenu napetost. Niski dim koji se zadržavao u dvorani zamaglio je granicu između publike i piste, stvarajući osjećaj da se moda ne gleda sa strane, već doživljava iznutra.
Večer je vodila Tončica Čeljuska, smireno i nenametljivo, ostavljajući prostoru da govori sam za sebe. Glazbena kulisa Vortex Electric/Acoustic Strings dodatno je naglasila emotivnu dimenziju večeri — gudački aranžmani nisu pratili reviju, već su je nosili.

Retrospektiva je bila selektivna i promišljena. Umjesto preglednog hoda kroz arhivu, dizajnerica Đurđica Vorkapić odabrala je po jedan ili dva modela iz pedeset kolekcija, gradeći vizualnu priču o kontinuitetu, a ne o nostalgiji. Otvaranje revije pripalo je Petri Friganović Bianco, dugogodišnjoj muzi brenda, u bijeloj haljini iz kolekcije Spirit of Lika tihoj, ali snažnoj gesti koja je odmah postavila ton večeri.
Kako su se modeli nizali, postajalo je jasno da je emotivna povezanost publike s brendom jednako važna kao i sama odjeća. Svaki izlazak bio je podsjetnik na faze, raspoloženja i žene koje su kroz godine gradile Hippy Garden estetiku.


Drugi dio večeri donio je promjenu energije. Nova kolekcija predstavljena je uz suvremeniji, gotovo new age ritam, kao jasan prijelaz iz retrospektive u sadašnji trenutak. Paleta je smirena, ali precizna: sivi i crni kaputi, tamnozelene akcentne forme i zlatni detalji koji ne dominiraju, već suptilno podcrtavaju siluetu.
Krojevi ostaju arhitektonski čisti. Kaputi s ušivenim remenima, midi i maksi dužine, naglašena ramena kod odijela i kontrolirani volumen stvaraju osjećaj snage bez potrebe za dramatizacijom. Kombinacije jakni i kratkih hlačica unose lakoću i pokret, dok muški elementi u kroju daju kolekciji urbanu ozbiljnost.
Hippy Garden ovdje ne pokušava pratiti trendove, niti ih sustizati. Umjesto toga, kolekcija djeluje kao nastavak jedne iste misli, o ženi koja modu koristi kao alat izraza, a ne kao kostim. U tom kontinuitetu i leži snaga brenda: dosljednost bez ponavljanja, elegancija bez distance i emocija bez patetike.

„Živjeti i stvarati viziju u kojoj istinski uživaš to je neprocjenjivo blago. Moje modno stvaralaštvo uvijek nastoji biti korak ispred očekivanja, a Hippy Garden revije već godinama nisu samo modne prezentacije, već cjeloviti umjetnički doživljaj“, izjavila je dizajnerica Đurđica Vorkapić, potvrđujući kako nova kolekcija nastavlja njezino stvaralaštvo i utjelovljuje suvremeni duh brenda. 
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!