TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 9.10.2015.

Jedanaesti po redu Sarajevo Wine Weekend – Art of Wine 2015. će se i ove godine tradicionalno održati posljednjeg vikenda u desetom mjesecu, u petak i subotu 23. i 24.10., u Bečkoj kafani sarajevskog hotela „Evropa“. Danas je iza Sarajevo Wine Weekenda već cijela jedna decenija uspješne organizacije međunarodnog događanja koji je tokom svog postojanja postavljao standarde za slične manifestacije

„Od prvog dana i prvog Sarajevo Wine Weekenda, naša je namjera bila da promovišemo vinsku kulturu u Bosni i Hercegovini, ali i obratno: da naša vina predstavimo izvan granica BiH“, kaže Amir Beširević iz kompanije Fina Vina, koja je organizator festivala i naglašava: „Postavljanje Sarajeva na mapu ne samo bosanskohercegovačke, nego i regionalne i europske neizostavne destinacije kada je riječ o promociji vina i vinskih proizvoda, naročito autohtonih sorti – koje nedvojbeno po kvaliteti stoje uz bok daleko poznatijim europskim sortama – je bila vizija festivala. Čini se, prema odzivu vinara koji su se ove godine prijavili kao izlagači iz svih krajeva BiH i regiona, ali i zainteresovanosti publike koja prati festival, da smo uspjeli u namjeri.“

01

Festival se, uz puno entuzijazma organizatora i partnera u organizaciji u potpunosti etablirao kao jedan od vodećih projekata ove vrste u Bosni i Hercegovini. Prethodnih deset godina je ostvario uspjeh uz preko 500 izlagača, isto toliko akreditovanih lokalnih i stranih novinara, te desetine tisuća posjetilaca.

Pored dosad rekordnog broja izlagača koji su potvrdili svoj dolazak i unekoliko proširene agende aktivnosti pripremljenih za posjetitelje festivala, ljubitelje vina i one koji se vinskom umjetnošću bave profesionalno, period koji prethodi zvaničnom događanju posljednjeg oktobarskog vikenda obiluje različitim događanjima. Planirana su svojevrsna „zagrijavanja“ za sam Sarajevo Wine Weekend – Warm-Up eventi na različitim lokacijama u Bosni i Hercegovini i u gradu Sarajevu, dok je ekskluzivna Slow Food večera i ove, kao i prošle godine, planirana 22. 10, noć prije službenog otvaranja Sarajevo Wine Weekend – Art of Wine 2015. u restoranu 4 sobe gospođe Safije.


Bonjour

Odlazak modne legende: 4 iconic trenutka koja su definisala Giorgia Armanija

TEKST: Emina Smaka

Odlazak modne legende: 4 iconic trenutka koja su definisala Giorgia Armanija Odlazak modne legende: 4 iconic trenutka koja su definisala Giorgia Armanija

Talijanski modni dizajner Giorgio Armani preminuo je danas, ostavljajući za sobom nasljeđe koje je redefinisalo mušku eleganciju i modnu industriju.


Sa 91 godinom, Il Signor Armani, kako su ga s poštovanjem nazivali, kreirao je carstvo koje je iz malih početaka 1975. godine izraslo u globalni fenomen vrijedan milijarde dolara.

U čast čovjeka koji je revolucionalizovao način na koji se oblačimo, prisjećamo se 4 trenutka koji su zauvijek promijenili tok mode. 

1. "American Gigolo": Rođenje modne ikone 

Silueta koja je debitovala u filmu "American Gigolo" iz 1980. godine sa Richardom Gerom ustanovila je Armanija kao vrlo traženog dizajnera za crvene tepihe. Ova kolaboracija nije samo lansirala Gereovu karijeru, već je stvorila novu definiciju muške elegancije. 
Armanijev meki, nestrukturirani pristup krojenju oličavao je bezbrižni, ležerni stil života južne Kalifornije. 

Revolucionaran za to vrijeme, Armani je uklonio podstavljene dijelove i podloge iz svojih jakni, preferirajući laka, prirodna vlakna poput pamuka i lana.
Sa "American Gigolo" kreirao je narativ za modu, svoju modu. Ovaj film je establirao brand Armani i to ne samo na godine koje dolaze, već zauvijek.


2. Osvajanje Wall Streeta: Odijela za novu elitu 

Dok su se 1980-e razvijale, Armanijev pristup odijelu postajao je uniforma nove korporativne elite. U 1975. godini, prvoj godini poslovanja, Giorgio Armani kuća ostvarila je 14.000 dolara prodaje, sljedeću godinu donijela je 90.000 dolara. Do 1981. godine, prodaja kompanije bila je 135 miliona dolara.


3. Crveni tepih: Glamur Hollywooda

Armanijev prvi crveni tepih moment nastao je 1978. godine kada je Diane Keaton nosila njegov smeđi sako sa prugastom suknjom primajući Oscar za "Annie Hall", označavajući početak nove ere crvenog tepiha. Ovaj trenutak pratio je kultni androgeni broj Julije Roberts na Zlatnom Globusu 1990. godine, oversized sivi sako sa visokim pantalonama i bijelom košuljom iz muške kolekcije, redefinišući način na koji se žene mogu oblačiti za svečane prilike.

Cate Blanchett, Anne Hathaway i Lady Gaga nastavile su ovu tradiciju kroz godine, svaka donoseći svoj stil u interpretaciji dizajnerove elegantne estetike, dok je Armanijev kultni pantsuit postao favorit holivudskih zvijezda poput Zendaye, potvrđujući da njegova vizija elegancije nikad ne izlazi iz mode.


4. Vječno nasljeđe

Giorgio Armani nije samo kreirao odjeću, kreirao je viziju moderne elegancije koja je nadživjela trendove i generacije. Njegov pristup koji je kombinovao italijansku sofisticiranost sa praktičnošću moderne epohe promijenio je način na koji se oblačimo za posao, spektakle i svakodnevni život.


U godinama koje dolaze, dok se modna industrija prilagođava gubitku jednog od svojih najvećih vizionara, Armanijevo nasljeđe ostat će živo kroz nebrojene kolekcije, filmove i trenutke koji su definisali stil čitavog vijeka.


Il Signor Armani je otišao, ali njegova elegantan vizija ostat će vječna.

 

Naslovna fotografija: @giorgioarmani


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!