TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 15.7.2019.
Nova filmska adaptacija kultnog Disney crtića okupila je brojna poznata imena na setu snimanja filma, koja su sinoć u Londonu promovirali svoj filmski projekt.

Florence Kasumba, Seth Rogen, Elton John, Beyoncé, Pharrell Williams, Tim Rice, Billy Eichner, Jon Favreau i Hans Zimmer
Još sinoć, društvene mreže preplavile su preslatke zajedničke fotografije vojvode i vojvotkinje od Sussexa, koji su nasmijani i modno usklađeni pozirali brojnim okupljenim novinarima na premijeri filma Kralj Lavova. Princ Harry je izgledao jako elegantno i uglađeno u kombinaciji crnog odijela, leptir mašne i crnih cipela, dok je Meghan ukrala simpatije u maloj crnoj haljini dizajnera Jason Wu. Riječ je o modelu koji je naglašen u struku i kojemu je moderni twist dan upravo uz pomoć prozirnih rukava. Kosa podignuta u pundžu, veliki osmijeh i prirodan makeup zaokružili su njen look.


Beyonce je birala dugu toaletu u boji senfa, koja ima visoki prorez, dok je u gornjem dijelu drapirana. Ravna kosa, decentne naušnice i ženstven makeup look svu pozornost su usmjerili prema haljini na koju je teško ostati ravnodušan.
BONJOUR.preporuka: Beyonce odabrala bh. brand nakita Werkstatt za svoju kćerkicu Blue Ivy
Na crvenom tepihu pridružio joj se i Jay-Z, odjeven u elegantno crno odijelo, pokazujući nam još jedanput zašto njega i Beyonce nazivaju jednim od najbolje odjevenih celebrity parova.


Trenutak s premijere koji je rezultirao s mnoštvom meme fotografija već danas, upravo je službeno upoznavanje kraljevske i Carter obitelji. Još od dodjele BRIT nagrada kada su Beyonce i Jay-Z kroz svoju objavu na društvenim mrežama odali počast Meghan i dijalogu koji potiče, mnogi su s nestrpljenjem iščekivali reakcije vojvotkinje na njihov Instagram post.

Fotografije na kojima se Meghan i Beyonce grle tijekom upoznavanja, oduševile su mnoge, upravo zbog snažne poruke koje obje dame nose sa sobom.

Prikazivanje crtića u kinima zakazano je za 19.7. Jedva čekamo!
TEKST: Bonjour.ba/PR
U subotu, 20. decembra, beogradska modna scena dobila je svoj novi manifest.
U autentičnom ambijentu projekta Radostan Settlement, predstavljena je kolekcija Z'B'N, saradnja brenda Radostan i upcycling dizajnerke i umjetnice Vladica Čulić , koja transformiše tradicionalni odjevni predmet zubun u simbol rodne suverenosti.
Kada se susretnu etnografsko naslijeđe i savremeni izraz, rezultat rijetko ostaje u domenu estetike. U slučaju kolekcije Z’B’N, riječ je o snažnom kulturnom i političkom zahvatu.


Vladica Čulić i Radostan predstavili su sedam unikatnih komada nastalih direktnom intervencijom kreatorke na autentičnim zubunima, odjevnim formama koje su decenijama nosile kodove statusa, tijela i pripadnosti.
Zaštitni znak kolekcije je hibridni ornament nastao reinterpretacijom motiva “Karakačka”, jednog od prepoznatljivih ornamenata ćilimarstva jugoistočne Evrope. Motiv stilizirane ženske figure sa rukama na kukovima, blizak simbolu Elibelinde, tradicionalno je vezivan za plodnost.
Autori, međutim, izvode svjesnu subverziju. Preklapanjem forme zubuna i geometrije ornamenta, arhetip se transformiše, čime se simbol ženske reproduktivne moći prevodi u savremeni narativ seksualnog oslobođenja i rodne autonomije.
Tokom samog događaja, u ambijentu trpezarije Radostana, posjetioci su imali priliku da ovaj hibridni ornament trajno ponesu na koži kroz specifičan tattoo pop-up, čime je simbolika kolekcije doslovno postala dio tijela publike.


Zubun kao anti-muzejski objekt
Zubun je, svojom skulpturalnom formom koja naglašava kukove, oduvijek bio više od odjeće, bio je snažan marker identiteta. U ovoj kolekciji, on prestaje biti nijemi muzejski eksponat. Postaje anti-muzejski objekt, oslobođen rigidnih interpretacija i zatvorenih identitetskih okvira.
„Identitet nije statičan; on je u stalnom pregovaranju“, poručuje Vladica Čulić.
Inspirisana nomadskim principima kretanja i prilagodbe, kolekcija podsjeća da je naslijeđe fluidno. U kontekstu savremene mode, Z’B’N se pozicionira kao anti-konzumeristički manifest: fokusiran na upcycling i rad s postojećim materijalima, on ne proizvodi nove identitete, već otvara prostor za njihovo preispitivanje i redefinisanje.



Predstavljanje kolekcije bilo je daleko od klasične modne revije. Riječ je o imerzivnom multimedijalnom performansu u kojem je Kйr, Bane Jovančević, oblikovao zvučni pejzaž spajajući elektronske strukture s ritmovima inspirisanim folklornim naslijeđem. Vizuelni identitet upotpunio je Aleksandar Lazar, koji je uživo mapirao projekcije, pretvarajući prostor Radostana u polje dijaloga između digitalnog i arhaičnog.


Pristup Radostana i Vladice Čulić prevazilazi okvire održive mode. To je poziv na otpor prema uniformnosti sistema brze potrošnje. Njihov zubun postaje platno za savremeni izraz, dokaz da tradicija nije nešto što se pasivno čuva, već nešto što se živi, mijenja i ponovo osvaja.


Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!