TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 19.9.2019.
Gotovo neizostavan dio svake knjige o omiljenom čarobnjaku su druženja u Great Hall dvorani. Blagdanske večere, početak nove školske godine i zajednička druženja su uvijek imala posebnu notu, od dekoracija u sali do samih jela.
Waren Bross studio je odlučio otići korak dalje te za sve posjetitelje pripremiti magično iskustvo upravo u ovoj dvorani.
Naime, 10., 11. i 12.12. u Londonu možete biti dio čarobne večere upravo u magičnom Hogwartsu uz koju ćete imati dojam kao da se uistinu ušetali u knjigu ili film o Harry Potteru.

Nakon večere imat ćete priliku i istražiti Gryffindor prostorije te Weasley kuhinju, dok će desert biti poslužen na Platformi 9 ¾ - božićni puding u plamenu i torta od kestena. Pripazili su i da dolazak na večeru ima posebnu notu te će dvorac biti prekriven filmskim snijegom, a na meniju će se naći neodoljiva jela za vegane, vegetarijance, ali i ljubitelje mesa. Svi gosti će dobiti i vlastiti čarobnjački štap te uz njega, doma ponijeti bezbroj nezaboravnih uspomena. Karte su dostupne za kupovinu ovdje po cijeni od 240 eura.



Je li se ovo blagdansko druženje našlo i na vašoj 'wish' listi?
P.S. I budite brzi ako se odlučite na ovu avanturu te putovanje u London, jer se karte prodaju velikom blizinom.
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Objava da je A$AP Rocky preuzeo ulogu CHANEL House Ambassador-a jedna je od najzapaženijih modnih vijesti ove sezone.
Vijest dolazi uz trenutak pojačane kreativne dinamike u kući i njegovo pojavljivanje u prvoj kampanji u ovoj ulozi. Rockyjev višeslojni umjetnički identitet, muzika, moda, film i vizualna estetika, čini ga jednim od najzanimljivijih kreativnih aktera svoje generacije i prirodnim izborom za poziciju ambasadora.

Prva Chanelova kampanja u kojoj se Rocky pojavljuje predstavlja teaser za Métiers d’art kolekciju 2026. Snimana je u New Yorku i služi kao uvod u jednu od najvažnijih godišnjih revija kuće, posvećenu savoir-faireu zanatskih ateljea s kojima CHANEL sarađuje.
U glavnim ulogama kampanje su A$AP Rocky i glumica Margaret Qualley, što dodatno naglašava kreativnu ambiciju projekta.


Teaser je režirao Michel Gondry, autor prepoznatljivog vizualnog pristupa i dugogodišnjeg rada u filmu i muzici. Kroz njegovu režiju najava Métiers d’art kolekcije dobija jasno definisan estetski identitet projektovan u ambijentu New Yorka, grada koji nosi važnu simboliku u Chanel historiji.


A$AP Rocky je istakao: “Matthieuova mašta gura modu naprijed. Njegovi dizajni su istovremeno nježni i snažni, ukorijenjeni u stvarnosti, ali uvijek pozivaju na čuđenje. Zaista sam uzbuđen što ga gledam u CHANEL-u.”


Matthieu Blazy o Rockyju kaže: “Rocky je nevjerovatan umjetnik koji u svaki projekat unosi srce i dušu, a uz to i nevjerovatan čovjek. Muzičar, glumac, otac, prijatelj… toliko toga donosi i uvijek to čini s dobrotom. Oduševljeni smo što ga pozdravljamo u CHANEL-u i što ponovo radimo zajedno.”
Métiers d’art revije osmišljene su kako bi istaknule vještine zanatskih ateljea koji čine integralni dio CHANEL identitet, vez, ručni rad, izrada nakita, rad sa perlama, kožom i svim tehnikama koje zahtijevaju izuzetnu preciznost i stotine sati manualnog rada. Ovogodišnju kolekciju potpisuje Matthieu Blazy.



Njegov angažman donosi trenutak iščekivanja unutar modne industrije i pažnju prema tome kako će spojiti tradiciju kuće i savremeni izraz.
Ne objavljujemo ovaj članak slučajno danas jer upravo večeras publika će prvi put vidjeti kolekciju uživo, čime se zatvara krug najave započet teaser kampanjom.


Ono što se večeras zapravo prati nije samo predstavljanje jedne kolekcije, nego promjena tempo-ritma kuće. Métiers d’art tradicija ostaje temelj, ali je izbor A$AP Rockyja kao ambasadora i uključivanje Michela Gondryja jasno usmjerenje prema novom načinu komunikacije, onom koji spaja savoir-faire i savremeni kulturni utjecaj.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!