TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 19.9.2019.
Gotovo neizostavan dio svake knjige o omiljenom čarobnjaku su druženja u Great Hall dvorani. Blagdanske večere, početak nove školske godine i zajednička druženja su uvijek imala posebnu notu, od dekoracija u sali do samih jela.
Waren Bross studio je odlučio otići korak dalje te za sve posjetitelje pripremiti magično iskustvo upravo u ovoj dvorani.
Naime, 10., 11. i 12.12. u Londonu možete biti dio čarobne večere upravo u magičnom Hogwartsu uz koju ćete imati dojam kao da se uistinu ušetali u knjigu ili film o Harry Potteru.
Nakon večere imat ćete priliku i istražiti Gryffindor prostorije te Weasley kuhinju, dok će desert biti poslužen na Platformi 9 ¾ - božićni puding u plamenu i torta od kestena. Pripazili su i da dolazak na večeru ima posebnu notu te će dvorac biti prekriven filmskim snijegom, a na meniju će se naći neodoljiva jela za vegane, vegetarijance, ali i ljubitelje mesa. Svi gosti će dobiti i vlastiti čarobnjački štap te uz njega, doma ponijeti bezbroj nezaboravnih uspomena. Karte su dostupne za kupovinu ovdje po cijeni od 240 eura.
Je li se ovo blagdansko druženje našlo i na vašoj 'wish' listi?
P.S. I budite brzi ako se odlučite na ovu avanturu te putovanje u London, jer se karte prodaju velikom blizinom.
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!