TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 12.2.2017.
Kada shvatite u ponedjeljak ujutro da je ponedjeljak ujutro, i ražalostite se, to je znak da trebate mijenjati svoje radne navike. Naučiti veseliti se novom radnom tjednu, steći dobre radne navike, izbalansirati posao i privatni život kao i naći dovoljno slobodnog vremena i energije u onih 24 sata koje imamo dnevno, izazov je s kojim se susreće svaka osoba. Vrijeme je da se s tim izazovom suočim
Kada shvatite u ponedjeljak ujutro da je ponedjeljak ujutro, i ražalostite se, to je znak da trebate mijenjati svoje radne navike. Naučiti veseliti se novom radnom tjednu, steći dobre radne navike, izbalansirati posao i privatni život kao i naći dovoljno slobodnog vremena i energije u onih 24 sata koje imamo dnevno, izazov je s kojim se susreće svaka osoba. Vrijeme je da se s tim izazovom suočimo uz pomoć ova tri jednostavna koraka. Pridružite nam se i pokažite koliko možete biti motivirani i puni energije.
#1 KORAK - Organizacija
Ukoliko u danu imate pregršt obaveza, i doma i na poslu, te obaveze zapišite. Uz dobar plan, raspored i slaganje prioriteta biti će vam lakše fokusirati se na najbitnije, i na samom kraju, taj posao ćete onda uraditi brže i bolje, znajući da sve ide po planu.
#2 KORAK - Nagradite sami sebe
Vaš članak je dobio veliku čitanost, šef vas je pohvalio za rad na poslu u zadnje vrijeme ili ste danas uspjeli nekoga nasmijati dobrom šalom? Nagradite sami sebe. Vi sami sebi trebate biti najveći oslonac u danima i vremenima kada vam ide dobro. Vjerujte u sebe i budite sretni radi sebe.

#3 KORAK - Investirajte
U sebe, posao, ljudske odnose, radne navike... Svaki dan radite nešto novo i drugačije, makar bilo malo i sitno, jer ćete tako pobjeći od rutine i učiniti ćete svoje radne sate zabavnima. Bilo to novo mjesto za doručak ili nova lampa u uredu, vjerujte nam, te promjene će vam goditi i naučiti ćete cijeniti sitnice.
Za MODAMO.info piše: Marija Perić
Foto: careergirldaily.com, natalieoffduty.com
TEKST: Bonjour.ba - PR
Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.
Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.
Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.
Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.
Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.
U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.
Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 
Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti.
Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.
Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!