TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 10.11.2020.

Zahvaljujući urbanom, cool dojmu koji ostavlja, trenerka je osvojila modnu scenu, postala dio street style izdanja i neizostavan dio svakog ormara.

Udobnost i chic nonšalatnost koju nudi, pretvara ju u zabavan dio naših izdanja.

Bh. brend Pavone također je u svoju ponudu dodao ovaj modni favorit u vidu kolekcije udobnih dukserica, tunika, haljina i trenirki.  

"Dugo smo imali na papiru ideju da osmislimo komade odjeće koji su stylish, nosivi i ugodni, a opet drugačiji i jedinstveni, tako da je tek ove jeseni nastala naša udobna ATHLEISURE kolekciju. ”Athleisure” označava vrstu hibridne odjeće - sportski stil koji se može nositi i u drugim okolnostima, a ne samo za bavljenje sportom.
Nadahnuće smo prvo pronašli u radovima slikara Jackson Pollocka čiji je ekspresivni stil slikanja zamahivanjem natopljenog kista bojom po platnu doveo do kreiranja nove tehnike u slikarstvu i drugačijeg poimanja gledanja na umjetnost. Pomjeranje granica i približavanje umjetnosti u naš mali tekstilni svijet je odgovor na brzinu i potrošnost koja se trenutno u modi događa. 

Tek nakon toga smo stvorili jednobojne trenerke, tunike, dukseve i haljine, koji se rade od 100% pamučne felpe koja je ugodna i topla. Zbog održivog pristupa izrade, svi komadi se rade nakon narudžbe tako da je moguće prilagođavati dimenzije.  Fotograf Ilija Ćavar uhvatio je esenciju jeseni i dozu nostalgije koju nosimo prema bezbrižnim danima u nadi da i Pavone kupcima donesemo momente ugode dok budu nosili naše najudobnije kreacije." - otkrili su nam iz Pavone tima. Kolekciju istražite kroz fotografije u nastavku.

***
Modeli: Iva Ivanković i Marija Bokšić
Foto: Ilija Ćavar/Borak Weddings

 


Bonjour

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama. Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.

Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
 

skims_gif_2_bonjour_ba_8-1

Foto: @skims 
 

Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.

 

@skims

Just Dropped: The Ultimate Bush.

♬ original sound - SKIMS

 

Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti. 

Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
 

skims_bonjour-ba
 

Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...

 

Foto: @kimkardashian


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!