TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 10.9.2024.
Tory Burch je američki, srednje luksuzni brend sa sjedištem u New Yorku, prepoznatljiv po spoju preppy i boho estetike.
Njen dizajn često balansira između klasičnih i opuštenih elemenata, što je doprinijelo komercijalnom uspjehu ključnih komada poput baletanki i tunika. Posebno su istaknute i njene torbe, koje su postale omiljeni modni dodatak među stilskim insajdericama na društvenim mrežama, čime brend dodatno učvršćuje svoju prisutnost u modnoj industriji.

Tory Burch
Proljeće/ljeto 2025.
Sinoćnja revija Tory Burch donijela je suptilan, ali snažan uvid na poslovno odijevanje, kombinujući eleganciju sportskog duha sa savremenim krojem.
Kolekcija je istakla ravnotežu između snage i gracioznosti, izraženu kroz slobodne siluete poput ležernih vunenih hlača i haljina na preklop. Ovaj spoj opuštenih formi s jasnom strukturom donosi novo viđenje moći u poslovnom oblačenju, ali i inspiraciju za kombinacije za ured koja nam je potrebna u ovom trenutku.





Kako je sama Tory Burch istakla na svom profilu: "Elementi sporta su izokrenuti i reinterpretirani, oslanjajući se na osjećaj slobode i bijega... Pojasevi i vezanja imitiraju jakne za borilačke vještine, color blocked džemperi evociraju sportske dresove. Šavovi i prošivi prate linije tijela, dok suknje sadrže žicu kroz struk kako bi se savijale oko oblina."


Poseban akcenat stavljen je na teksture i materijale koji, u kombinaciji sa pažljivo odabranom paletom boja, redefinišu poslovni stil. Umjesto strogih, očekivanih linija, Tory Burch donosi fluidnost koja omogućava veću slobodu pokreta, ali bez gubitka profesionalnog dojma.
Ova kolekcija potvrđuje da se moć u poslovnom oblačenju ne ogleda samo u strogoj formi, već u harmoniji između slobode i preciznosti.




Savremena poslovna žena, kroz ovaj pristup, može postići sofisticiran izgled koji je istovremeno funkcionalan i estetski impresivan.
* * *
Fotografije: @torryburch
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Kada dizajner poput Matthieua Blazyja odluči debitovati u New Yorku i to u napuštenoj podzemnoj stanici Bowery, jasno je da publiku ne čeka samo revija, nego scena koja traži da joj priđete kao filmu. Upravo to se dogodilo sinoć, kada je CHANEL otvorio svoje Métiers d’art 2026 poglavlje na platformi koja inače čuva tišinu gradskog saobraćaja, ali je ovaj put poslužila kao kulisa za modnu priču o energiji, gradu i ženama koje koračaju vlastitim ritmom.


Revija je počela dolaskom voza. Ne metaforički već stvarni subway je polako ušao u stanicu, vrata su se otvorila, a modeli su se pojavili u kombinacijama koje spajaju rafinirani Chanelov kod i tempo New Yorka. Blazy je povukao liniju između stvarnosti i fantazije: od laganih tweed kompleta preko T-shirt silueta do pletenih haljina koje se nose kao da su dio svakodnevne priče, ali ispričane na Chanel način.

Krojevi su zadržali sofisticiranost kuće, dok su pokreti modela unijeli onu prepoznatljivu njujoršku nonšalantnost: brz korak, kratki pogled, osjećaj da ste negdje između sastanka i večernjeg izlaska.
Blazyjeva inspiracija bila je jasna: žena koja postoji istovremeno u realnosti i u vlastitoj naraciji. Kao i u kratkom filmu kojim je CHANEL najavio reviju, gdje Margaret Qualley i A$AP Rocky predstavljaju moderan, razigran portret ljubavi u gradu koji nikad ne spava, i sama kolekcija prati isti ton rekli bismo: dinamika, kontrasti i neopisiva lakoća kretanja.

Kao hommage Gabrielle Chanel, koja je 1931. u New Yorku prepoznala snagu toga da se njene siluete pojavljuju na ženama koje nisu iz modnih salona, Blazy je donio priču o stilu koji pripada svima.
Siluete su fluidne, perlice i perje prate svaki korak, dok se klasični CHANEL simboli pojavljuju u razigranim, novim formama.
Da, jedna od torbi imala je noge i glavu žirafe, ali to je upravo Blazyjev potpis: humor koji ne umanjuje eleganciju.


Svaki look otkrio je ono zbog čega industrija već mjesecima piše o njegovom “pragmatičnom glamuru”: to je Chanel koji se kreće, Chanel koji diše, Chanel koji živi u dinamici gradu.
Ravnoteža između fantazije i svakodnevnog života bila je ključna: modeli hodaju kao putnici, ali odjeveni kao da su izašli iz kadra koji će tek postati kultan. Gosti, među njima Margaret Qualley i A$AP Rocky, gledali su sa platforme koja je potpuno promijenila svoj identitet za ovu jednu večer: od lokacije za filmske setove postala je mjesto gdje se ispisuje nova Chanel priča.

Métiers d’art kolekcije su uvijek oda zanatlijama, ručnim radionicama i vještinama koje definiraju CHANEL. Ovaj put, craft je stao u okvire grada koji ne trpi stagnaciju. Blazy je spojio dva svijeta: klasika koja se očekuje od Chanela i dinamika stalnog pokreta koju zahtijeva New York.
Rezultat? Pogledajte u nastavku.








Revija je privukla pažnju niza globalno prepoznatljivih imena iz filmskog, muzičkog i modnog svijeta, čiji je dolazak dodatno naglasio značaj ovog poglavlja za kuću CHANEL. U nastavku donosimo pregled gostiju koji su svojim prisustvom obilježili večer.

































Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!