Tom Ford se ponovno trudi šokirati - Bonjour.ba - bh.lifestyle magazin

Tom Ford se ponovno trudi šokirati

Tekst:

Bonjour.ba

MODNE VIJESTI
29.6.2010.

Kada radi kampanju, Tom Ford se svojski potrudi dići prašinu. Dosta njegovih reklama nailazi na žestoke kritike agencija koje nadziru marketinške aktivnosti, ali i udruga koje se bore za prava žena. Bivši kreativni direktor Guccija i YSL-a već godinama slovi za osobu koja pomiče granice ukusa u modnim kampanjama. Od gole Sophie Dahl u reklami za YSL-ov Opium, izbrijanog G (kao Gucci) na Venerinom brijegu Carmen Kass, ali i reklama za parfeme, odjeću i naočale njegovog branda u kojima su žene i muškarci naizmjence goli, ili pak sa bočicama parfema na "strateškim" mjestima, katkad i uhvaćeni u seksualnom zanosu. Naspram svega već viđenog, jesenska kampanja za naočale Tom Ford i nije toliko strašna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

 

Kao modeli u kampanji su se našli mladi glumac Nicholas Hoult i model Freja Beha Erichsen. Za fotografije na kojima prevladava mračna atmosfera je zaslužan sam dizajner.

Freji i Nicholasu u kampanji društvo prave gavrani koji se čine prilično hostilni, dok dvojac na fotografijama ostaje cool i pticama šalje puse. 

Ništa odveć šokantno, mislite? Složili bismo se da na jednoj od fotografija gavran ne pokušava gricnuti Frejinu bradavicu. No, kao što smo spomenuli, od Toma Forda smo navikli na više. Vidjet ćemo hoće li ostatak jesenske kampanje ispuniti očekivanja i izazvati burne reakcije javnosti.

 

 

Pogledajte fotografije.

 

 

 

 

 

Image 

 

Image

 

Image

 

Image

 

Image

 

Image

 

 

 

 

 

 

A.S.

Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno