TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 8.1.2024.
Viralno popularni film Saltburn je jedna od glavnih tema na kafama i društvenim mrežama.
Pored šokantne priče koja pomjera sve gledatelje, pažnju privlače i svi karakteri zasebno. Jedna od njih je i Venetia koju glumi Alison Oliver. TikTok i Instagram posljednjih nekoliko dana su obasuti makeup tutorialima looka po kojem je prepoznatljiv njen lik.
Foto: @primevideo
U voz rekreiranja njenog makeup looka uskočila je uglavnom generacija Z, zbog cjelokupnog stila koji odgovara vibeu.
Saltburn makeup
Kako rekreirati ovaj makeup look i po čemu je karakterističan? Na prvi pogled asocira nas na makeup u kojem su milenijalci uživali u teen dobi. Sličan look smo mogli vidjeti na Avril Lavigne i drugim heroinama generacije koja je u beauty svijet ulazila početkom 2000ih. Makeup, sam po sebi, je veoma jednostavan za rekreirati te sami možete procijeniti koliko će taman ili blag biti za potrebe vašeg stila i ukusa.
Dodatna prednost je to što uglavnom svi već posjedujemo proizvode koji su potrebni da biste ga rekreirali. Naglasak je na očima. Kombinujte crnu olovku za oči, tamna sjenila (poput tamnosmeđe i crne) te dodatno upotpunite look blagim nanošenjem sjenila sa srebrnim odsjajem.
Usne, po uzoru na Y2K stil ostaju sjajne, u neutralnim ili roza tonovima.
@siennaskyyy Every girl after Saltburn lol | Look INSPIRED by Venetia from Saltburn The Y2K Kate Moss makeup always gets me ? #saltburn #saltburnmovie #saltburnvenetia #venetiamakeup #saltburnmakeup #inspiredmakeup #y2kmakeup #venetiaeyemakeup #saltburnfilm ♬ original sound - Classic Tunes 02
@emblawigum venetia from saltburn makeup ??? looove the 2000 grungy vibe bring it back!! products: @Iconic London smokey eye due kajal @Glow Recipe watermelon glow pink juice moisturizer @Saie slip tint tinted moisturizer, dew blush in chilly & sun melt natural cream bronzer @Hourglass Cosmetics vanish airbrush concealer @r.e.m. beauty midnight snack eyeshadow pallette @maccosmetics whirl lipliner @Kylie Skin lip oil @Benefit Cosmetics UK bad gal bang mascara #makeuptransformation #saltburn ♬ original sound - Classic Tunes 02
* * *
Naslovna fotografija: @saltburnfilm
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!