TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 6.1.2025.
Ako najradije birate neutralan look, onda vam se ova teorija možda neće svidjeti.
Znate li da crveni ruž može biti vaš najjači saveznik u trenucima kada želite izgledati sređeno, a nemate vremena za kompletnu šminku? Na TikToku je ovaj trik s crvenim ružem postao viralno popularan.
Crvena boja privlači pažnju jer je povezujemo sa strašću, snagom i samopouzdanjem te tako crveni ruž odvraća fokus s drugih detalja na licu, poput sitnih nepravilnosti, teksture kože ili podočnjaka.
Ovo znači da ne morate razmišljati o ostatku makeupa i kožu ostavite potpuno prirodnom, bez podloge, pudera ili korektora, a rezultat će vas sigurno oduševiti.
@charbarker Red lip theory??? ?
♬ original sound - The Lipstick Lesbians
Ovaj trik je posebno praktičan za one dane kada žurite na posao, sastanak ili večernji izlazak, a želite postići glamurozan izgled u svega nekoliko sekundi. Dakle, izvucite svoju omiljenu nijansu crvene iz nesesera i brzo kreirajte efektan look.
Narandžasti podton, plavi... niste sigurni šta je najbolji izbor za vas? Na linku ispod vam donosimo više detalja.
* * *
Naslovna fotografija: @yvzux
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!