TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 25.3.2022.
Na četvrtom izdanju konferencije, čak 8 međunarodnih i 11 domaćih govornika podijelili su svoja razmišljanja o hibridnoj budućnosti rada te potrebi za stvaranjem humanijih radnih okruženja i poslovnih praksi koje u središte stavljaju ljude.
U Zagrebu, 25. 3. 2022., održana je prva konferencija u regiji koja promovira ženske vještine vodstva, The Art of Feminine Leadership, u četvrtak je, u svom četvrtom izdanju, okupila vodeće međunarodne i domaće lidere koji su u 6 sati inspirativnog online programa govorili o izazovima u hibridnom načinu rada, ali i potrebi za novim modelom liderstva koji će u središte staviti ljude i njihove potrebe.

Voditeljica Ana Radišić
„Zaposlenici danas više nego ikada trebaju jasnu svrhu i osjećaj pripadnosti na radnom mjestu“, istaknula je Annie Coleman, savjetnica za organizacijsku kulturu, koja je otvorila konferenciju govoreći o uzrocima „Velike ostavke“ te otkrila zašto nam je danas potreban novi model liderstva koji neće smatrati ljude resursima nego bićima s potrebama i emocijama.
Priča, partnerstvo i povjerenje glavni su sastojci formule liderstva koju je predstavila Mirjana Garapic-Zakanyi, članica Uprave Mirabank a.d. i poručila da je vrijeme tradicionalnih struktura kontrole završeno. Dinamika razvoja posla, ali i stalne neizvjesnosti u hibridnom okruženju nameću potrebu da se lideri oslone na svakog člana tima i omoguće im autonomiju i razvoj.
Robert Baker, višestruko nagrađivani zagovornik unaprjeđenja položaja žena u poslovnom svijetu, potvrdio je da budućnost pripada ženama, ali i muškarcima – ako koriste ženske vještine vodstva jer su ženske vještine poput empatije, brige i transparentnosti najpotrebnije vještine budućnosti.
Kako već danas možemo mijenjati poslovne prakse i stvarati humanija radna okruženja, doznali smo u panel diskusiji koja je okupila vodeća domaća imena iz područja ljudskih resursa, Bredu Ivanović (PwC), Nadu Kozinu (J.u.A. Frischeis) i Alana Žepeca (LQ), ali i odjela inovacija vodećih tvrtki, Moniku Ivanović (Infobip), Marinu Dražić (Algebra) te Maju Markulin Klarić (Combis).

Robert Baker
„Posebice u današnje vrijeme, potrebno je govoriti o liderstvu, potpuno drugačijem od onoga o kojem trenutno svjedočimo te kroz pozitivne i uspješne primjere pokazati da svijet može i zaslužuje bolje lidere.“ - zaključila je na kraju Tanja Džido, organizatorica konferencije.
Tanja Džido i Ana Radišić
Konferenciju The Art of Feminine Leadership inače organizira Tanja Džido, osnivačica platforme Shhhefica koja od 2. 2017. služi kao platforma za umrežavanje, inspiraciju i osnaživanje mladih žena u poslovnom svijetu. Tanja Džido je pokrenula Shhheficu nakon što se u svojoj karijeri suočila s brojnim izazovima te je odlučila svojim iskustvom te mrežom poznanika pomoći mladim damama proći slične izazove što uspješnije uz savjete i stručno vodstvo. 2019. dobila je međunarodno priznanje Female Role Model of The Year na Central European StartUp Awards kao i prestižnu stipendiju Američke vlade za mlade poduzetnike u okviru koje je provela jesen 2019. u Chicagu i Washingtonu.

* * *
Fotografije: The Art of Feminine Leadership/ PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.
Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.
Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.
Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.
Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.
U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.
Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 
Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti.
Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.
Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!