TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 25.3.2022.
Na četvrtom izdanju konferencije, čak 8 međunarodnih i 11 domaćih govornika podijelili su svoja razmišljanja o hibridnoj budućnosti rada te potrebi za stvaranjem humanijih radnih okruženja i poslovnih praksi koje u središte stavljaju ljude.
U Zagrebu, 25. 3. 2022., održana je prva konferencija u regiji koja promovira ženske vještine vodstva, The Art of Feminine Leadership, u četvrtak je, u svom četvrtom izdanju, okupila vodeće međunarodne i domaće lidere koji su u 6 sati inspirativnog online programa govorili o izazovima u hibridnom načinu rada, ali i potrebi za novim modelom liderstva koji će u središte staviti ljude i njihove potrebe.
Voditeljica Ana Radišić
„Zaposlenici danas više nego ikada trebaju jasnu svrhu i osjećaj pripadnosti na radnom mjestu“, istaknula je Annie Coleman, savjetnica za organizacijsku kulturu, koja je otvorila konferenciju govoreći o uzrocima „Velike ostavke“ te otkrila zašto nam je danas potreban novi model liderstva koji neće smatrati ljude resursima nego bićima s potrebama i emocijama.
Priča, partnerstvo i povjerenje glavni su sastojci formule liderstva koju je predstavila Mirjana Garapic-Zakanyi, članica Uprave Mirabank a.d. i poručila da je vrijeme tradicionalnih struktura kontrole završeno. Dinamika razvoja posla, ali i stalne neizvjesnosti u hibridnom okruženju nameću potrebu da se lideri oslone na svakog člana tima i omoguće im autonomiju i razvoj.
Robert Baker, višestruko nagrađivani zagovornik unaprjeđenja položaja žena u poslovnom svijetu, potvrdio je da budućnost pripada ženama, ali i muškarcima – ako koriste ženske vještine vodstva jer su ženske vještine poput empatije, brige i transparentnosti najpotrebnije vještine budućnosti.
Kako već danas možemo mijenjati poslovne prakse i stvarati humanija radna okruženja, doznali smo u panel diskusiji koja je okupila vodeća domaća imena iz područja ljudskih resursa, Bredu Ivanović (PwC), Nadu Kozinu (J.u.A. Frischeis) i Alana Žepeca (LQ), ali i odjela inovacija vodećih tvrtki, Moniku Ivanović (Infobip), Marinu Dražić (Algebra) te Maju Markulin Klarić (Combis).
Robert Baker
„Posebice u današnje vrijeme, potrebno je govoriti o liderstvu, potpuno drugačijem od onoga o kojem trenutno svjedočimo te kroz pozitivne i uspješne primjere pokazati da svijet može i zaslužuje bolje lidere.“ - zaključila je na kraju Tanja Džido, organizatorica konferencije.
Tanja Džido i Ana Radišić
Konferenciju The Art of Feminine Leadership inače organizira Tanja Džido, osnivačica platforme Shhhefica koja od 2. 2017. služi kao platforma za umrežavanje, inspiraciju i osnaživanje mladih žena u poslovnom svijetu. Tanja Džido je pokrenula Shhheficu nakon što se u svojoj karijeri suočila s brojnim izazovima te je odlučila svojim iskustvom te mrežom poznanika pomoći mladim damama proći slične izazove što uspješnije uz savjete i stručno vodstvo. 2019. dobila je međunarodno priznanje Female Role Model of The Year na Central European StartUp Awards kao i prestižnu stipendiju Američke vlade za mlade poduzetnike u okviru koje je provela jesen 2019. u Chicagu i Washingtonu.
* * *
Fotografije: The Art of Feminine Leadership/ PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Koliko puta ste čuli tuđe uspjehe, a rijetko one padove koji su im prethodili?
Upravo o tim trenucima kada stvari nisu išle po planu govori Fuckup Nights Sarajevo, događaj koji se već tradicionalno održava i 17. septembra dolazi u tershouse coworking space.
Na ovom događaju publika će imati priliku čuti tri inspirativne govornice koje hrabro dijele svoje priče o greškama, naučenim lekcijama i novim počecima:
Lejna Čelebičić Prohić, project i event menadžerica: o lekcijama koje se kriju iza kulisa kreativne industrije
Fuckup Nights Sarajevo ne donosi samo govore sa bine, već i prostor za razgovor s govornicama nakon programa. Poseban dio večeri čine Bilo karte, osmišljene da potaknu iskrena i zanimljiva pitanja.
Rezervirajte svoje mjesto putem linka i doživite večer koja hrabro i iskreno slavi vrijednost grešaka.
Foto: unsplash.com
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!