TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 8.9.2019.
Tea Atelier je brend, akademske slikarice Tee Zubović iz Sarajeva i zasniva se na sintezi slikarstva i modnog dizajna u kreiranju i izradi luksuznih, unikatnih, rukom oslikanih odjevnih predmeta i modnih dodataka. Brend je osnovan 2015. godine pod nazivom Art by Tea, a 2019. godine je preimenovan u Tea Atelier.
Tea je već predstavila i kampanju za proljeće/ljeto 2020. kolekciju koja će već u 10.mjesecu biti predstavljena i na Vancouver Fashion Weeku.
Ova kolekcija je oda ljepoti i bezvremenoj eleganciji kroz odjeću koja slavi ženstvenost. Inspiracija za kolekciju je neoklasični zamak Petit Trianon, remek djelo harmonije i elegancije. Njegovi anglo-orijentalni vrtovi i interijeri odraz su istančanog ukusa i romantične fantazije Marie Antoinette.
Cvjetni ornamenti su ključni motiv ove kolekcije, isprepliću se u rukom oslikanim svilenim haljinama, suknjama, bluzama i kožnim torbama, poigravaju se kontrastima i intenzivnim bojama, ne narušavajući delikatnu ravnotežu floralnih i geometrijskih formi.
Svi komadi s etiketom Tea Atelier su zapravo “wearable art” (nosiva umjetnost) i namijenjeni su svima koji vole i žive umjetnost i modu i žele investirati u vlastiti stil.
Foto i video kampanje donosimo u nastavku.
https://www.youtube.com/watch?v=OXvqal1iWvI
***
Kolekcija: Tea Atelier
Model: Iman Šukalo
Foto: Edvin Kalić
Šminka & frizura: Kosta Miljković
Styling: Tea Zubović, Zlata Zubović i Adela Bišćević
TEKST: Bonjour.ba/PR | FOTO: PR
Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.
Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.
Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?
Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?
Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?
Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.
Više detalja uskoro ovdje.
* * *
Naslovna foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!