TEKST: Arijana Bošnjak
DATUM OBJAVE: 21.12.2023.
Sweets&Co je mnogima omiljena destinacija u Sarajevu kada se zažele slasnih delicija, kave u neodoljivom ambijentu, ali i novih fotografija s posebno šarmantnom kulisom.
Mnoštvo predimenzioniranih božura koji u potpunosti prekrivaju zid, postali su zaštitni znak ove slatke lokacije. Kako kaže i sama vlasnica Azemina, Sweets&Co je brzo postao mjesto okupljanja prijatelja i dragih ljudi te mjesto koje zasladi svakodnevicu svojim cvjetnim kutkom.
Osim interijera po kojem su postali prepoznatljivi, ističu se i po tome što su među prvima u Sarajevu u svoju ponudu uvrstili i San Sebastian cheesecake koji im je postao zaštitni znak. Uz to slavno kulinarsko remek djelo, uz koje možete birati razne preljeve poput kreme od pistacije, ruby čokolade ili mliječne čokolade, osvojit će vas i topli napitci koji dolaze u pravom blagdanskom izdanju. Napitak koji izgleda kao dekoracija, s neodoljivima šalicama, šlagom i hrskavim štapićima, ispijanje tople čokolade i kave pretvara u posebno iskustvo.
Stoga, prepoznajući moć detalja i cozy ambijenta u koji svi rado dolaze, tim Sweets&Co se uvijek trudi da izmašta nešto novo i svaki put još interesantnije. Na čelu sa svojom osnivačicom, tim i bliski suradnici su se i ove zimske sezone potrudili da kreiraju atmosferu u kojoj ćete moći stvarati najljepše uspomene i potpuno instagramične fotografije. Mi smo odlučili zaviriti što se promijenilo u uređenju za novogodišnju sezonu i s vama podijeliti ekskluzivne fotografije.
Prilikom osmišljavanja novog blagdanskog izloga i dekoracija u interijeru, nit vodilja im je bila - „nešto novo, nešto staro i nešto poklonjeno“. Kako kažu, malo su izmijenili kraj, ali će nam u nastavku otkriti o čemu je zapravo riječ.
„Unutrašnjost uvijek osmislimo uz nove ukrase, ali i poneki stari iz prošlogodišnje dekoracije se nađe tu, jer svako od uposlenih ima neki omiljeni detalj. Tako sačuvamo duh prošlogodišnje ljubavi i dočekujemo novu širom otvorenih srca.
Kako smo rekli da širimo ljubav, pored novog i starog imamo i nešto poklonjeno.
Prijatelji koji su tu od našeg početka poklanjanju svakodnevno podršku i vjetar su u leđa! Njihove ruke se također znaju umiješati u stvaranje posebne atmosfere našeg kutka.“ - rekla nam je osnivačica Sweets&Co, Azemina Kalaba.
Za kreiranje novog ambijenta zaslužan je, između ostalih, Haris Saljević koji je svoju kreativnost prenio na njihove portale iscrtavajući ono što su zamislili i radeći fotogenične detalje. Enisa iz galerije cvijeća „Višnja“ poslala je svoj mali tim koji je poput nekih vilenjaka ostvario sve želje osnivačice Sweets&Co. Napravili su girlandu od pravog bora i zaokružili ovu novogodišnju priču.
Za kraj, ovu slatku i chic prezentaciju kroz svoj objektiv je zabilježila Enida Kajević.
Sweets&Co blagdansko uređenje
* * *
Foto: Enida Kajević
Cvijetni aranžmani: galerija cvijeća Višnja
Crteži i detalji: Haris Saljević
TEKST: Bonjour.ba
Via Media, najnagrađivanija marketinška agencija u BiH, ovog ljeta se uselila u svoj novi dom.
Bonjour. je prvi imao priliku zaviriti unutra, a priča koju vam donosimo je priča o poslovnoj filozofiji pretočenoj u prostor i priča o tome šta je sve moguće kad nam je istinski stalo do našeg posla i kad odbijamo da pristajemo na prosjek.
Ova zgrada je fizički manifest vrijednosti i duha agencije. Svaki sprat, svaka soba, svaki detalj je izraz onoga u šta Via Media vjeruje. Njen slogan, The Art of Giving a F*ck, nije samo provokativna rečenica, već princip koji definiše potpunu posvećenost kreativnosti, poslu i izgradnji snažnih odnosa sa kolegama i klijentima.
Ta posvećenost je savršeno vidljiva i opipljiva i u svakom detalju novog prostora.
Na sedam nivoa i sa više od 2.000 m2, koncipiran je tako da potakne razmjenu ideja, ubrza kreativne procese i otvori put ka neočekivanim rješenjima. Unikatan je u BiH, ali i regiji, a kroz njega nas je provela suvlasnica agencije Amna Džambić Branković
“Prostor je osmišljen tako da podstiče ono što nam je najvažnije – kreativnost", kaže Amna.
Htjeli smo razigran, ali profesionalan ambijent koji odražava naš slogan 'The art of giving a f*ck'. To znači da nam je zaista stalo do našeg posla. Do ideje. Do kvalitete. Do drugih ljudi. Do toga kako komuniciramo, kako rješavamo probleme i kako razmišljamo. To je naša kultura. Zato smo, kada nam je prethodna zgrada postala previše tijesna, okupili kolege iz svih odjela i pitali ih šta im je potrebno za idealne uslove za rad.“
Završni dizajn novog prostora potpisuje arhitektonski studio Brigada, čiji su Damjan Geber i Virna Šonje Kuljiš sa svojim timom u potpunosti razumjeli ideju, prirodu posla i identitet agencije.
Prije nego što krenemo u obilazak, važno je znati da je Via Media full-service marketinška agencija, što znači da pruža sveobuhvatan spektar usluga na jednom mjestu. Upravo zato ona okuplja veći broj timova koji rade u bliskoj koordinaciji.
“Iako odjeli funkcionišu samostalno“, kaže Amna, “njihov raspored omogućava stalnu komunikaciju. Vjerujemo i da sam prostor može biti pokretač ideja, pa smo svaki detalj prilagodili tom konceptu.“
Tako su na jednom od spratova, u neposrednoj blizini, smješteni Account, Digital i PR odjeli, kao i ured strateškog planera, te kancelarije suvlasnica, Amne i Vesne.
Upravo na ovom spratu oblikuju se strategije kampanja, a otvoreni raspored stolova i blizina timova potiču stalnu komunikaciju i brzu razmjenu informacija, što je u ovom poslu nezamjenjivo.
Ipak, neki dijelovi posla zahtijevaju drugačiju koncepciju prostora. Tako je jedan sprat u potpunosti posvećen video i audio produkciji.
Tu se nalaze dva studija, filmski i muzički, kojima upravlja ekipa koja piše, režira, montira, animira i producira sve od reklamnih ili muzičkih spotova, pa do dokumentarnih filmova i još mnogo toga između.
A tačno osamnaest stepenica iznad produkcije nalazi se odjel čiji je posao potpuno drugačiji, Event & BTL. Ovo je logistički mozak agencije.
U prostoriji ispunjenoj policama i ormarima, oko širokog barskog stola, svoje planove prave ljudi koji stoje iza nebrojenih uspješnih evenata poput konferencija, promocija, gala večeri, proslava ili koncerata.
Ukratko, šta god zamislite, oni će to ostvariti. Zapravo, vjerovatno već jesu.
Sale za sastanke nalaze se na istom spratu kao i community zona. Ovi prostrani i otvoreni prostori su mjesto na kojem se isprepliću neobavezni razgovori i brainstorm-i, a osmišljeni su upravo u duhu ideje da iz spontane razmjene često nastaju najbolje zamisli.
Popnemo li se sprat više, naći ćemo se tačno ispred Zen sobe. Ova udobna i zvučno izolovana prostorija osmišljena je kao oaza mira u dinamičnom radnom okruženju.
Ovdje se svako može povući da napravi pauzu, obnovi energiju i osvježi kreativnost. Locirana je tačno na pola puta između kreativnog odjela, koji se može pohvaliti sa više nego inspirativnim pogledom, te minimalistički uređenog ureda CEO-a kompanije, sa jednako spektakularnim pogledom na grad.
Na istom spratu nalazi se i prostorija s mnogobrojnim priznanjima agencije. Ovo je svojevrsna zbirka priča o projektima, ljudima i trenucima koji su oblikovali agenciju Via Media. To su podsjetnici na predanost, kreativnost i drugačiji pristup u svakom novom izazovu.
Naš obilazak završavamo u Amninom uredu. Zid krasi djelo mlade bh. umjetnice Hanne Dujmović, a prostor spaja snagu i jednostavnost, eleganciju i funkcionalnost.
U razgovoru, Amna ističe da je agencija usmjerena na hrabru kreativnost, onu koja tjera ljude da misle, osjećaju i reaguju. Ne boje se izazova, otvoreno zagovaraju različitost u mišljenju, karakterima i pristupima, i duboko cijene odgovornost, integritet i otvorenost.
Via Media njeguje kulturu u kojoj se autentičnost ne shvata kao fraza, već kao obaveza. U kojoj razlike nisu tolerisane, nego slavljene. U kojoj se vjeruje da odvažna kreativnost zaista može promijeniti svijet – makar onaj naš kutak pod nebom.
Produkcija: Bonjour.ba
Foto/Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!