TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 1.12.2011.
Djevojka koja je osvojila modne magazine Još od malih nogu, Karlie je dijelila strast prema umjetnosti i bila strastvena plesačica baleta. S 13 godina je nosila svoju prvu reviju, a 2008. godine je njena karijera počela rasti uzastopnom putanjom. U New Yorku je te godine nosila 30 revija i otvorila reviju Caroline Herrere, u Milanu 20, a u Parizu 13. Prvi angažmani su je brzinom munj
Nekoliko puta je proglašena modelom godine, a nakon osvajanja modnih pisti uslijedili su modni magazini i kampanje. Donna Karan, Nina Ricci, Chloé, Lacoste, Alexander McQueen, Yves Saint Laurent, Dolce & Gabbana, Pringle of Scotland, Dior, Hermes, Oscar de la Renta, Sonia Rykiel i Topshop, samo su neke od modnih kuća koji su uvrstili ovu mladu damu u svoje kampanje. Osim toga, Karlie je zaštitno lice Lole, parfema Marca Jacobsa. Dosada je ugrabila i naslovnice modnih magazina kao što su: W, Daned & Confused, Allure, i-D, Elle i razna izdanja Voguea. Gostovala je i u mnogim TV serijama, a ove godine, osim što je otvorila veliki broj revija na jesenskom tjednu mode, produžila je trogodišnji ugovor s Diorom, postala dio Victoria's Secret showa i poharala naslovnice.
Karlie je među prijateljima proglašena kao djevojka veselog karaktera koja voli plesati, praviti kolače i voziti bicikl. Sigurni smo da će njena specifična ljepota još dugo vremena biti omiljena kod modnih dizajnera i urednika.
Mi vam donosimo kratak pregled editorijala i naslovnica s mladom Karlie.
A tek joj je 19.
{gallery}prosinac_jedanaest/karlie_kloss{/gallery}
D.P.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Crnogorska modna dizajnerica Milena Đurđić, jedno od najprepoznatljivijih imena regionalne modne scene, posljednjih godina gradi karijeru koja uspješno spaja istančanu estetiku, društveni kontekst i hrabar stilski izražaj.
Osim autorskog rukopisa koji je jasno prepoznatljiv, Milena Đurđić se tokom godina profilirala i kao dizajnerica koju biraju poznate ličnosti s regionalne i svjetske scene. 
Njene kreacije nosile su brojne javne osobe iz svijeta filma, mode i politike, uključujući međunarodno prepoznatu poduzetnicu i javnu govornicu Sara Al Madani.
Milena je godinama prisutna i kao gošća Sarajevo Film Festivala, gdje se njen dizajn kontinuirano pojavljuje na crvenom tepihu, a ove godine posebno se istaknula kreacijom za evropsku glumicu u usponu Lidiju Kordić, koja se na festivalu pojavila u njenoj haljini odabranoj među deset najupečatljivijih izdanja crvenog tepiha, prema izboru modnih urednika i stručne javnosti.
Njene kreacije nosili su i istaknuti regionalni glumci poput Emira Hadžihafizbegovića, dok je na međunarodnoj sceni dodatnu pažnju privukla kada je poznata manekenka Bruna Gadelha nosila njen dizajn na Forbesovom događaju u Brazilu.
Među važnim projektima izdvaja se i dizajn scenskog kostima za Vanja Radovanović, crnogorskog predstavnika na Eurosongu, kao i kreacija haljine za Prvu damu Crne Gore povodom inauguracije, koja je izazvala veliku pažnju međunarodnih medija.
Njena najnovija kolekcija Rev to Real 0000 predstavlja prirodan nastavak tog autorskog puta; promišljen, zreo i jasno pozicioniran u savremenom modnom diskursu.
Kolekcija je strukturirana kao vizuelna i konceptualna transformacija: od introspekcije ka jasnoći, od apstraktnog ka konkretnom. 
Dominantni crni modeli u uvodnom dijelu kolekcije simbolizuju unutrašnje preispitivanje, dok se kroz zemljane tonove maslinasto zelene i braon uspostavlja veza sa realnošću, stabilnošću i prirodnim okruženjem. Završni dio donosi svjetlije nijanse, naglašavajući rasterećenje i izlazak u novu, jasnije definisanu fazu.
Milena Đurđić modu ne posmatra isključivo kao estetski izraz, već kao sredstvo komunikacije i refleksije savremenog društva. Kroz precizno konstruisane siluete i snažan materijalni izraz, kolekcija Rev to Real 0000 istražuje odnos pojedinca i sistema, lične slobode i kolektivne odgovornosti, teme koje su danas jednako relevantne na modnoj pisti i izvan nje.
Dizajnerica je diplomirala modni dizajn u Rimu, a njen profesionalni put obilježen je međunarodnim prezentacijama i priznanjima: od Dubaija i Venecije do prestižnih filmskih i modnih događaja. 
Posebnu pažnju međunarodne javnosti privukla je kreacijom haljine za prvu damu Crne Gore povodom inauguracije, kao i osvajanjem dvije statue Oscar della Moda priznanja u Italiji, koje se često naziva „Oscarom mode“, prvo je bila dobitnica srebrnog a od ove godine i zlatnog oskara.
Za BH publiku, Milena Đurđić predstavlja primjer regionalnog brenda koji uspješno gradi prepoznatljiv identitet, ali istovremeno ostaje nosiv, funkcionalan i tržišno relevantan. Njene kolekcije nastaju u vlastitom ateljeu, sa jasnim fokusom na kvalitet izrade, dugotrajnost i individualni pristup klijentima.
Kolekcija Rev to Real 0000 dostupna je kroz direktan kontakt s brendom, a interes za njene komade raste i van granica Crne Gore, posebno među publikom koja traži odjeću s jasnom autorskom pričom, ali i realnom primjenom u svakodnevnom životu.
Milena Đurđić još jednom potvrđuje da savremena moda s Balkana može biti istovremeno konceptualna, međunarodno relevantna i komercijalno održiva, bez kompromisa na identitetu.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!