TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 21.10.2014.
Nakon što nas je dizajnerica Belma Tvico Stambol provela kroz backstage svoje modne priče za ljeto 2015., šapnula nam je da možemo očekivati jedinstven katalog u kojem će sve kreacije za narednu sezonu biti objedinjene.
„Kolekcija proljeće/ljeto 2015. ima dva dijela. Prvi je ready-to-wear kolekcija, nešto nosivija, a drugi dio je haute couture (kreacije za posebne prilike). RTW kolekcija sadrži poslovna odijela, ali i mladenačke, ležerne haljine, mantile, suknje i kombinezone. Ipak, naglasak je na bodijima koji su ručno izrađeno od čipki različitih oblika i tekstura.“, pojasnila nam je Belma.
Na na upit o bojama za koje se odlučila i o materijalima koje je u kolekciji koristila, dizajnerica nam je rekla:
„U kolekciji prevladavaju pastelne nijanse kao što su prljavo roza, mint zelena, bež, svijetlo plava, nezaobilazna crna i bijela, te intenzivnije boje poput pariško plave i crvene. U kolekciji su zastupljeni trodimenzionalni efekti koji se provlače kroz teksturu materijala, ali na vrlo nježan i sofisticiran način. Materijali od kojih sam izradila ovu kolekciju su žoržet, listeria, svila, čipka i koža.“
Dizajnerica je svoju couture kolekciju javnosti predstavila na tjednu mode u Srbiji, gdje je uistinu pokupila simpatije publike i medija, a mi smo s njom uživali iza kulisa revije.
{gallery}2014_10/belmaa{/gallery}
S dizajnericom smo, nezaobilazno razgovarali i o inspiraciji za kolekciju gdje nam je Belma otkrila kako je inspiraciju pronašla u prirodi.
„Boje su nježne i stvaraju vlastitu umirujuću oazu. Posebno u RTW dijelu kolekcije. Haute Couture ima pak intenzivnije nijanse kao što su crna, bakrena, zelena i teget nijansa, a sve te boje ćete naći u formi haljina, kombinezona, jakni, mantila, kratkih hlačica te korzeta koji čine kolekciju.“
Podsjećamo, snimanje kataloga je bilo postavljeno u studiju Vanje Lisac u Sarajevu. Pored Vanje kao fotografa, na setu su bili Ensar Dervišbegović i Maja Koristović Talović, nepogrešivi frizura/make-up tandem, u što smo se uvjerili već mnogo puta. Modeli na kojima je predstavljena kolekcija su Aida Jahić i Moni Petković, a sve se, naravno, odvijalo pod budnim okom same dizajnerice.
Katalog kreacija u cijelosti pogledajte na OVOM linku ili klikom na fotografiju ispod.
TEKST: Bonjour.ba/PR
U punom su jeku pripreme za nove Dane komunikacija, koji će u svom 11. izdanju od 15. do 18. svibnja okupiti nekoliko tisuća sudionika!
“Najpoznatija humanoidna AI, najinovativniji CMO na svijetu prema Business Insideru i osvajač više od 200 nagrada Cannesa Lionsa, cyborg antropologinja, vodeća svjetska ekspertica za ekonomiju pažnje, najveći svjetski autoritet za prodaju i pricing kreativnih usluga, Internet’s Savviest Troll…" samo su neki od govornika koji će ove godine nastupiti na glavnoj festivalskoj pozornici u Rovinju, navode iz organizacije.
Pet festivalskih pozornica
Uz glavnu dvoranu AAA, koja će ponovno biti središnje mjesto okupljanja DK zajednice, te dvoranu BEE i DK LLLounge – prepoznate kao prostori za razmjenu mišljenja, iskustava i uvida u savremene komunikacijske tokove – festival se ove godine širi na još dvije dodatne pozornice koje će ponuditi raznolik i aktualan program.
Razgovori domaćih i regionalnih stručnjaka o važnim temama industrije iz dosadašnje dvorane Šššumica sele se u novu dvoranu POOLSIDE Stage – smještenu uz bazen, u ambijentu koji spaja svibanjsko sunce, hlad i osvježenje s aktualnim komunikacijskim sadržajima. Festival i ove godine nastavlja uključivati sudionike u sam tok programa, a večernji termini donose dodatnu promjenu ambijenta – umjesto glavne dvorane, tri večeri bit će rezervirane za THE OTHER BEACH Stage. Planirano je da se dodjele nagrada, ukoliko vremenske prilike to dopuste, po prvi put održe na otvorenom, uz morski ambijent i ugođaj večeri pod zvijezdama.
„Svake godine cilj nam je potaknuti još više razgovora, pitanja i konkretnih primjera iz prakse. Novi formati i širenje programa na dodatne pozornice omogućit će sudionicima da biraju sadržaj koji im najviše odgovara. I dalje ostajemo vjerni onome što DK čini prepoznatljivim – vrhunskim predavačima, odličnom sadržaju i organizaciji na koju možete računati”, poručila je Anđela Buljan Šiber, članica organizacijskog odbora festivala.
Plan B
U slučaju kiše, jakog vjetra ili drugih promjenjivih vremenskih uvjeta, predviđene su alternativne lokacije u zatvorenom kako bi sudionici neometano mogli pratiti program. Dodjele nagrada koje su se trebale održati na plaži bit će premještene u dvoranu Hall AAA, dok će se POOLSIDE Stage preseliti u Šššumicu – prostor u prizemlju koji se, unatoč imenu, nalazi u prostoru hotela i nudi savršene festivalske uvjete.
Program
Ovogodišnje izdanje festivala donosi opsežan program gdje će se okupit 200 govornika iz različitih područja industrije u više od 80 festivalskih segmenata, koji uključuju panele, predavanja i posebne formate kreirane s ciljem pružanja kvalitetnog festivalskog iskustva.
Od stručnih uvida i regulatornih tema do pop-kulturalnih fenomena i društvenih pomaka, program je koncipiran kao odgovor na potrebe industrije – i poziv za zajedničkim oblikovanjem njezine budućnosti. Od digitalne regulative do psihologije pažnje, od redefinicije kreativnosti u eri automatizacije do iskrenih pitanja o etici, transparentnosti i odgovornosti, stvarnih učinaka tehnologije i AI-ja na biznis, brendove i društvo te mnoštva neminovnih digitalnih tema – kroz brojne razgovore i predavanja sudionici će imati priliku istražiti kako se komunikacijska industrija suočava s izazovima suvremenog društva i tehnologije.
Uz glavni sadržaj, posjetitelje očekuje i zanimljiv popratni program među kojima su Sunset Yoga, THE Fitness Workout, niz party sadržaja, kao i brojni drugi formati za opuštanje i umrežavanje. Program ne završava kada se ugase svjetla u glavnoj dvorani jer se sudionici u petak nakon dodjela nagrada mogu u dvorani Hall AAA priključiti zanimljivom segmentu Midnight Mutterings, gdje će glavnu ulogu imati Michael Corcoran i Galeb Nikačević Hasci-Jare.
Detaljan raspored i informacije o svim aktivnostima dostupni su na službenim stranicama festivala.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!