TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 14.5.2025.

U punom su jeku pripreme za nove Dane komunikacija, koji će u svom 11. izdanju od 15. do 18. svibnja okupiti nekoliko tisuća sudionika!

“Najpoznatija humanoidna AI, najinovativniji CMO na svijetu prema Business Insideru i osvajač više od 200 nagrada Cannesa Lionsa, cyborg antropologinja, vodeća svjetska ekspertica za ekonomiju pažnje, najveći svjetski autoritet za prodaju i pricing kreativnih usluga, Internet’s Savviest Troll…" samo su neki od govornika koji će ove godine nastupiti na glavnoj festivalskoj pozornici u Rovinju, navode iz organizacije.

 

 

Pet festivalskih pozornica

Uz glavnu dvoranu AAA, koja će ponovno biti središnje mjesto okupljanja DK zajednice, te dvoranu BEE i DK LLLounge – prepoznate kao prostori za razmjenu mišljenja, iskustava i uvida u savremene komunikacijske tokove – festival se ove godine širi na još dvije dodatne pozornice koje će ponuditi raznolik i aktualan program.

 

 

Razgovori domaćih i regionalnih stručnjaka o važnim temama industrije iz dosadašnje dvorane Šššumica sele se u novu dvoranu POOLSIDE Stage – smještenu uz bazen, u ambijentu koji spaja svibanjsko sunce, hlad i osvježenje s aktualnim komunikacijskim sadržajima. Festival i ove godine nastavlja uključivati sudionike u sam tok programa, a večernji termini donose dodatnu promjenu ambijenta – umjesto glavne dvorane, tri večeri bit će rezervirane za THE OTHER BEACH Stage. Planirano je da se dodjele nagrada, ukoliko vremenske prilike to dopuste, po prvi put održe na otvorenom, uz morski ambijent i ugođaj večeri pod zvijezdama.

„Svake godine cilj nam je potaknuti još više razgovora, pitanja i konkretnih primjera iz prakse. Novi formati i širenje programa na dodatne pozornice omogućit će sudionicima da biraju sadržaj koji im najviše odgovara. I dalje ostajemo vjerni onome što DK čini prepoznatljivim – vrhunskim predavačima, odličnom sadržaju i organizaciji na koju možete računati”, poručila je Anđela Buljan Šiber, članica organizacijskog odbora festivala.

 

 

 

Plan B 

U slučaju kiše, jakog vjetra ili drugih promjenjivih vremenskih uvjeta, predviđene su alternativne lokacije u zatvorenom kako bi sudionici neometano mogli pratiti program. Dodjele nagrada koje su se trebale održati na plaži bit će premještene u dvoranu Hall AAA, dok će se POOLSIDE Stage preseliti u Šššumicu – prostor u prizemlju koji se, unatoč imenu, nalazi u prostoru hotela i nudi savršene festivalske uvjete.

Program

Ovogodišnje izdanje festivala donosi opsežan program gdje će se okupit 200 govornika iz različitih područja industrije u više od 80 festivalskih segmenata, koji uključuju panele, predavanja i posebne formate kreirane s ciljem pružanja kvalitetnog festivalskog iskustva.

 

 

Od stručnih uvida i regulatornih tema do pop-kulturalnih fenomena i društvenih pomaka, program je koncipiran kao odgovor na potrebe industrije – i poziv za zajedničkim oblikovanjem njezine budućnosti. Od digitalne regulative do psihologije pažnje, od redefinicije kreativnosti u eri automatizacije do iskrenih pitanja o etici, transparentnosti i odgovornosti, stvarnih učinaka tehnologije i AI-ja na biznis, brendove i društvo te mnoštva neminovnih digitalnih tema – kroz brojne razgovore i predavanja sudionici će imati priliku istražiti kako se komunikacijska industrija suočava s izazovima suvremenog društva i tehnologije.

Uz glavni sadržaj, posjetitelje očekuje i zanimljiv popratni program među kojima su Sunset Yoga, THE Fitness Workout, niz party sadržaja, kao i brojni drugi formati za opuštanje i umrežavanje. Program ne završava kada se ugase svjetla u glavnoj dvorani jer se sudionici u petak nakon dodjela nagrada mogu u dvorani Hall AAA priključiti zanimljivom segmentu Midnight Mutterings, gdje će glavnu ulogu imati Michael Corcoran i Galeb Nikačević Hasci-Jare.

Detaljan raspored i informacije o svim aktivnostima dostupni su na službenim stranicama festivala.

Foto: PR


Bonjour

Bonjour zaviruje iza kulisa kroz uzbuđenje i haos pred dan D... Pogađate gdje?

TEKST: Bonjour.ba

Bonjour zaviruje iza kulisa kroz uzbuđenje i haos pred dan D... Pogađate gdje? Bonjour zaviruje iza kulisa kroz uzbuđenje i haos pred dan D... Pogađate gdje?

Šta se dešava dok još nisu zategnute kravate, ali kablovi jesu?

Dan prije nego što će bina zasjati, predavači stići, a publika zauzeti svoja mjesta, mi smo se uvukli u samo srce priprema za 13. Branding konferenciju – backstage. 

Tu gdje adrenalin raste, zvučnici se testiraju, a svaka sitnica ima potencijal da postane drama… ili dobra anegdota.

Via Media tim dočekao nas je s osmijehom (i checklistom), dok su članovi produkcije balansirali između rasporeda, ekrana i šoljica kafe koje se griju u prolazu. 

Iza svake trake i tehničkog detalja vidi se tim koji tačno zna šta radi. Ove godine donose još veće ideje, još hrabrije govornike i još smješnijih priča iz pozadine koje ćemo vam upravo otkriti.


bonjour_ba_BR_K_013

Bonjourba_Branding (6)



60 minuta iza kulisa: šta smo zatekli, snimili i zaustavili u vremenu  

Svaki kadar koji smo zabilježili nosi u sebi više od same slike, nosi uzbuđenje zbog onoga što dolazi. U prostoru se osjećala napetost iščekivanja, kao da zrak postaje gušći dok se svaki detalj dovodi do perfekcije. 

Ovo je ipak događaj koji okuplja velika imena, gdje ideje mijenjaju tokove industrije i gdje sve mora biti na svom mjestu, a opet živo, stvarno, neispeglano.


bonjour_ba_BR_K_010

bonjour_ba_BR_K_08

Bonjourba_Branding (10)

bonjour_ba_BR_K_034


Dok su se planovi finalizirali i improvizacije događale u hodu, naša kamera je hvatala trenutke koncentracije, spontanosti i onog neobjašnjivog osjećaja da se nešto važno upravo stvara. Ako volite uvid u stvarnost iza perfektnog kadra bit će vam jasno zašto volimo ovakve trenutke.


Stvarnost organizacije: Sve što nećete vidjeti na sceni  

Zanimao nas je pravi ritam i energija iza kulisa jednog od najvažnijih događaja, pa smo u ekskluzivnom razgovoru s Kanitom Alić, višom menadžericom za klijente u Via Media timu i projekt menadžericom Branding konferencije, otkrili detalje koje rijetko imate priliku čuti. 

 

KanitaAlic_Bonjourba_Brandingkonferencija
 



U nastavku donosimo iskrene i zabavne odgovore koji osvjetljavaju kompleksnost organizacije jednog velikog događaja kao što je Branding konfernecija.




bonjour_ba_BR_K_029

Bonjourba_Branding (11)



Dan prije početka 13. izdanja, kako iz današnje perspektive gledate na razvoj Branding konferencije i ono što je postala?  

Kada se osvrnemo unazad, ostali smo vjerni svojoj misiji – da okupljamo, inspirišemo i doprinosimo razvoju struke. Svaka konferencija za nas je bila novo iskustvo i prilika da rastemo zajedno, kao tim, kao profesionalci i kao zajednica. 

Ponosni smo na sve što smo kroz godine donijeli tržištu – ne samo vrhunske govornike, već i ideje koje ostaju s nama mnogo duže od trajanja samog događaja.

Koja osoba iz tima je vjerovatno ona koja zna baš sve o svakom predavaču – i karijeru i omiljeni doručak?  

To sam – bez sumnje – ja. I karijeru i omiljeni doručak. Ako nešto ne znam, saznat ću.

A po kojim kriterijima birate predavače i kako balansirate između internacionalnih i domaćih govornika?  

Biramo ljude koji ne samo da imaju šta reći, već to znaju prenijeti na način koji inspiriše. Tražimo one koji razumiju savremeni trenutak, predosjećaju smjer u kojem idemo, izazivaju status quo i njihove riječi ostaju s nama i nakon što Konferencija završi. 

Taj balans između domaćih i internacionalnih govornika dolazi prirodno, vođeni smo isključivo kvalitetom i relevantnošću.


Bonjourba_Branding (49)



Ko iz tima se uvijek javi s rečenicom ‘’samo još ovo da dodamo''?  

To nije rečenica jednog člana tima – to je naš kolektivni način razmišljanja. Taj mali dodatak, detalj više, dodatni sloj – to je ono što često pravi razliku između dobrog i izvanrednog. Kod nas “kraj” projekta često znači početak nove inspiracije.

Kako mjerite uspjeh konferencije? Šta su vam glavni pokazatelji?  

Konferencija je uspješna kada su učesnici zadovoljni, kad govornici kažu da su imali bolji feedback ovdje nego na mnogim drugim svjetskim događajima i kada dvorana ostane puna do posljednjeg predavanja.

Te reakcije i energija u sali su naš najvažniji pokazatelj uspjeha.


bonjour_ba_BR_K_026

bonjour_ba_BR_K_024
 

Najsmješnija ili najneočekivanija situacija koja vam se desila na dan konferencije ili noći prije?  

Srećom, do sada nije bilo većih nepredviđenih situacija, ali jedna anegdota je ostala upamćena – jedan govornik je zaboravio da mu je potrebna viza za ulazak u BiH. 

Saznali smo to doslovno u posljednjem trenutku, taman dovoljno da uspijemo sve spasiti. Tada smo otkrili novu dimenziju panike – ali i timske snage.

Jeste li imali neku neobičnu molbu od strane predavača koju uvijek prepričavate?  

Jedan govornik je tražio prostoriju za meditaciju, što se ispostavilo kao šifra za – drijemanje. Od tada imamo svoju "ne uznemiravaj" zonu, koju i članovi tima povremeno koriste.


Bonjourba_Branding (13)

 

Šta mislite da je glavna vrijednost koju Branding konferencija donosi ne samo struci, nego i široj poslovnoj i društvenoj zajednici u BiH?  

Najveća vrijednost Branding konferencije je u tome što svakim izdanjem donosi novu dozu znanja, inspiracije i motivacije – kako struci, tako i poslovnoj i društvenoj zajednici u cjelini. 

Ona pokazuje da BiH ima kapacitete za profesionalne događaje svjetskog nivoa, i da možemo biti mjesto susreta ideja koje pokreću pozitivne promjene.



 

Kada sve završi… kako najčešće proslavljate?  

Proslava? Naš “after” je uvijek poseban – nema vatrometa ni ludih provoda, ali ima iskrenih osmijeha, high-fiveova i one tihe euforije kad znaš da si napravio nešto vrijedno. I dok još motamo kablove – već se rađaju ideje za narednu godinu.


Bonjourba_Branding (7)



Dok odbrojavamo sate do početka Branding konferencije, jedno je sigurno ono što se priprema iza zavjese jednako je impresivno kao ono što će publika vidjeti na sceni. 

A mi smo tu da vam ispričamo i jednu i drugu stranu priče. Vidimo se sutra, ovaj put pred reflektorima.

Produkcija: Bonjour.ba  
Foto: Monika Andrić za Bonjour.ba


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!