TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 27.6.2019.
Već nekoliko sezona street style scena oslanja se na athleisure trend koji spaja sportske komade modernog dizajna s elegantnim artiklima iz našeg ormara. Zaljubili smo se u šarmantan duet elegantnih haljina i tenisica, bomber jakni i mini suknja, ali i traper komada s popularnim papučama. Svaka od ovih stilskih formula uvjerila nas je da je za dotjeran i cool ležeran look važno igrati na kartu udobnosti koja će ići u korak s ubrzanom svakodnevicom.

Nova adidas kolekcija spaja nekoliko vječnih sportskih klasika koji su udoban i prozračan odabir za svaki dan. Lagani materijali od koje je izrađena kolekcija idealni su za visoke temperature, dok urbani dizajn i jarke boje njihovih modnih dodataka čine svaki outfit zanimljiv, kako u ženskom, tako i u muškom ormaru.
Ovog ljeta svi nose - Adidas Adilette natikače
Jedan od sportskih modela natikača koji već sezonama nose brojne fashionistice upravo je ovaj adidas model.

Gigi Hadid
Dizajn predstavljen u 60-im godinama dolazi s tri prepoznatljive crte na papuči i odlično će se uklopiti u vaše svakodnevne kombinacije, one koje birate za gradski asfalt, ali i plažu. Ovog ljeta, adidas je predstavio i novi dizajn kultnih papuča koji je iskočio iz klasičnih okvira te donosi zabavan miks boja i uzoraka.



IT dukserica koju ćemo nositi uz papuče (i omiljenu haljinu)
Dukserica je street style zvijezdama novi omiljeni komad u ormaru koji vješto stiliziraju uz kombinezone, jeans i omiljene papuče. Izrađene od elegantnih materijala nametnule su se kao cool komad koji je već imao trijumf i na ulicama modnih metropola. Model koji će ovog ljeta sigurno biti popularan, upravo je ova adidas dukserica koja zahvaljujući transparentnim materijalima postaje savršen odabir za šetnje gradom, glazbeni festival ili koncert na otvorenom. Dodatan ljetni prizvuk daje joj i nijansa u kojoj dolazi – boja lavande.


Gdje kupiti komade iz ljetne adidas kolekcije?
Ako su i vama ovi sportski klasici na listi komada koje biste voljeli dodati u vaš ormar, pronaći ćete ih, zajedno uz ostale artikle iz ljetne adidas kolekcije, na policama BUZZ dućana diljem BiH, kao i online. Uz njih, inspiracije za kreiranje ubranih ljetnih izdanja vam sigurno neće nedostajati.
https://www.youtube.com/watch?v=CbLuOAQkC90
TEKST: Bonjour.ba/PR
Dvadeset i pet godina kasnije, Hippy Garden ne izgleda kao brend koji se osvrće unazad, već kao onaj koji zna tačno gdje stoji i kome se obraća.
Hippy Garden je svoju godišnjicu obilježio večeri koja nije pokušavala impresionirati brojkama, već atmosferom. Umjesto klasične revije, dobili smo iskustvo koje je više nalikovalo filmskoj sceni nego modnom događaju: pažljivo režirano, emotivno i jasno fokusirano na ženu koja je u središtu brenda već četvrt stoljeća.
Hippy Garden etablirani je luksuzni modni brend koji dosljedno gradi vlastiti estetski univerzum, izvan okvira prolaznih trendova. Nova kolekcija nastavlja autentični kreativni potpis dizajnerice te utjelovljuje suvremeni duh brenda: profinjen, samouvjeren i sofisticiran.
Svaki komad promišljen je kao nosiva umjetnička forma, oblikovana s iznimnom pažnjom prema detalju, materijalima i silueti, namijenjena ženi koja modu razumije kao izraz identiteta, moći i osobne slobode.

Prostor je bio oblikovan gotovo ritualno. Uzvanici su sjedili oko dva velika, simetrično postavljena kruga stolova, okruženi svijećama čije je zlatno svjetlo davalo prostoru intimnost, ali i određenu napetost. Niski dim koji se zadržavao u dvorani zamaglio je granicu između publike i piste, stvarajući osjećaj da se moda ne gleda sa strane, već doživljava iznutra.
Večer je vodila Tončica Čeljuska, smireno i nenametljivo, ostavljajući prostoru da govori sam za sebe. Glazbena kulisa Vortex Electric/Acoustic Strings dodatno je naglasila emotivnu dimenziju večeri — gudački aranžmani nisu pratili reviju, već su je nosili.

Retrospektiva je bila selektivna i promišljena. Umjesto preglednog hoda kroz arhivu, dizajnerica Đurđica Vorkapić odabrala je po jedan ili dva modela iz pedeset kolekcija, gradeći vizualnu priču o kontinuitetu, a ne o nostalgiji. Otvaranje revije pripalo je Petri Friganović Bianco, dugogodišnjoj muzi brenda, u bijeloj haljini iz kolekcije Spirit of Lika tihoj, ali snažnoj gesti koja je odmah postavila ton večeri.
Kako su se modeli nizali, postajalo je jasno da je emotivna povezanost publike s brendom jednako važna kao i sama odjeća. Svaki izlazak bio je podsjetnik na faze, raspoloženja i žene koje su kroz godine gradile Hippy Garden estetiku.


Drugi dio večeri donio je promjenu energije. Nova kolekcija predstavljena je uz suvremeniji, gotovo new age ritam, kao jasan prijelaz iz retrospektive u sadašnji trenutak. Paleta je smirena, ali precizna: sivi i crni kaputi, tamnozelene akcentne forme i zlatni detalji koji ne dominiraju, već suptilno podcrtavaju siluetu.
Krojevi ostaju arhitektonski čisti. Kaputi s ušivenim remenima, midi i maksi dužine, naglašena ramena kod odijela i kontrolirani volumen stvaraju osjećaj snage bez potrebe za dramatizacijom. Kombinacije jakni i kratkih hlačica unose lakoću i pokret, dok muški elementi u kroju daju kolekciji urbanu ozbiljnost.
Hippy Garden ovdje ne pokušava pratiti trendove, niti ih sustizati. Umjesto toga, kolekcija djeluje kao nastavak jedne iste misli, o ženi koja modu koristi kao alat izraza, a ne kao kostim. U tom kontinuitetu i leži snaga brenda: dosljednost bez ponavljanja, elegancija bez distance i emocija bez patetike.

„Živjeti i stvarati viziju u kojoj istinski uživaš to je neprocjenjivo blago. Moje modno stvaralaštvo uvijek nastoji biti korak ispred očekivanja, a Hippy Garden revije već godinama nisu samo modne prezentacije, već cjeloviti umjetnički doživljaj“, izjavila je dizajnerica Đurđica Vorkapić, potvrđujući kako nova kolekcija nastavlja njezino stvaralaštvo i utjelovljuje suvremeni duh brenda. 
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!