TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 27.6.2019.
Već nekoliko sezona street style scena oslanja se na athleisure trend koji spaja sportske komade modernog dizajna s elegantnim artiklima iz našeg ormara. Zaljubili smo se u šarmantan duet elegantnih haljina i tenisica, bomber jakni i mini suknja, ali i traper komada s popularnim papučama. Svaka od ovih stilskih formula uvjerila nas je da je za dotjeran i cool ležeran look važno igrati na kartu udobnosti koja će ići u korak s ubrzanom svakodnevicom.

Nova adidas kolekcija spaja nekoliko vječnih sportskih klasika koji su udoban i prozračan odabir za svaki dan. Lagani materijali od koje je izrađena kolekcija idealni su za visoke temperature, dok urbani dizajn i jarke boje njihovih modnih dodataka čine svaki outfit zanimljiv, kako u ženskom, tako i u muškom ormaru.
Ovog ljeta svi nose - Adidas Adilette natikače
Jedan od sportskih modela natikača koji već sezonama nose brojne fashionistice upravo je ovaj adidas model.

Gigi Hadid
Dizajn predstavljen u 60-im godinama dolazi s tri prepoznatljive crte na papuči i odlično će se uklopiti u vaše svakodnevne kombinacije, one koje birate za gradski asfalt, ali i plažu. Ovog ljeta, adidas je predstavio i novi dizajn kultnih papuča koji je iskočio iz klasičnih okvira te donosi zabavan miks boja i uzoraka.



IT dukserica koju ćemo nositi uz papuče (i omiljenu haljinu)
Dukserica je street style zvijezdama novi omiljeni komad u ormaru koji vješto stiliziraju uz kombinezone, jeans i omiljene papuče. Izrađene od elegantnih materijala nametnule su se kao cool komad koji je već imao trijumf i na ulicama modnih metropola. Model koji će ovog ljeta sigurno biti popularan, upravo je ova adidas dukserica koja zahvaljujući transparentnim materijalima postaje savršen odabir za šetnje gradom, glazbeni festival ili koncert na otvorenom. Dodatan ljetni prizvuk daje joj i nijansa u kojoj dolazi – boja lavande.


Gdje kupiti komade iz ljetne adidas kolekcije?
Ako su i vama ovi sportski klasici na listi komada koje biste voljeli dodati u vaš ormar, pronaći ćete ih, zajedno uz ostale artikle iz ljetne adidas kolekcije, na policama BUZZ dućana diljem BiH, kao i online. Uz njih, inspiracije za kreiranje ubranih ljetnih izdanja vam sigurno neće nedostajati.
https://www.youtube.com/watch?v=CbLuOAQkC90
TEKST: Ada Ćeremida
Zamislite da hodate sarajevskim ulicama i na sebi nosite jaknu koja je jučer bila otpad u tekstilnim fabrikama, a danas nosi broj 07/10. Šta ovo znači?
U gradu koji rijetko slavi modu na ovaj način, pojavio se projekat koji ne govori o “održivosti” nego je živi.
Eterna, novi bh. brend kreiran iz viška, a napravljen da traje koji je prije dva dana eksplodirao na OREA Art Marketu u Domu mladih i već nestaje s online polica.
Kako iz sarajevskog otpada nastaje moda koja traje vječno?
Amila Hrustić, kreativna direktorica i dizajnerica Aleksandra Lovrić odlučile su uraditi ono što industrija izbjegava, umjesto novih materijala uzele su viškove tekstila od modnih kuća Inside by Ećo, Bontexa, Empressa, Treehane i dizajnera Marka Fehera i od njih stvorile unikatne komade.
Ručno rađeni, numerisani i limitirani na samo 10 primjeraka. Kada nestanu, gotovo je. Nema reprinta, nema “iduće sezone”.
„Htjeli smo da svaki komad ima broj, kao umjetničko djelo. Kada kupite 04/10, znate da vas samo devet ljudi na svijetu dijeli taj komad“, rekla je Amila.

Crvena nit koja sve povezuje
Fotografkinja Aida Redžepagić snimila je kolekciju u gdje crvena nit izgleda gotovo živa, kao da pulsira kroz šavove. Armin Karalić iz Métier studija snimio je lifestyle kadrove na krovu Sarajeva pri zalasku sunca sa jaknama koje izgledaju kao da su oduvijek bile vaše.

Za finalni izgled brinuli su vizažistkinja Renata Ponjević, stilistica Gordana Gasha Miladinović i umjetnik i scenograf Armin Ćosić, sve lokalno, sve Sarajevo.
Prije samog lansiranja brenda, 50 djece iz OŠ Grbavica II učestvovalo je na radionicama o reciklaži kroz modu. Dok mi skrolamo feed, oni već znaju da jakna može imati drugi život.



Dva komada, bez trunke viška
U kolekciji su samo dva komada i nijedan centimetar viška. Prvi, košulja, oversized kroja u bijeloj ili krem nijansi, nosi crvenu nit koja od ovratnika do manžetne djeluje kao potpis.
Može se nositi preko haljine, ispod kaputa ili samostalno, izgleda luksuzno, a planeti nije uzela ni metar nove tkanine. 



Drugi, jakna, sastavljena je od šest različitih viškova, patchwork koji svaku čini jedinstvenom, s asimetričnim džepovima i skrivenim zatvaračem. Kada je obučete, imate osjećaj da na sebi nosite arhivu bh. tekstilne industrije.


Bosna i Hercegovina nema industriju koja podržava male brendove, ali možda upravo zato ovakvi projekti nastaju iz tvrdoglave potrebe da se pokaže da je drugačiji sistem moguć.
Ovdje se održivost ne koristi kao marketinška riječ. Ona je doslovna: sve je napravljeno lokalno, od ostataka, ručno, u malim serijama. U tom smislu, ovaj brend ne pokušava “spasiti svijet” ali pokušava popraviti mali dio sistema.
Kao da poručuje, ako se promjena ne može dogoditi globalno, može barem početi ovdje, u jednoj radionici, među krojnim stolovima, u gradu koji još uvijek vjeruje u ruke koje stvaraju.

Svaki broj nosi priču o deset komada koji su preživjeli sistem, o ljudima koji su odlučili da sporije nije slabije, nego smislenije. Dok fast fashion zatrpava sam sebe, Eterna iz njih izvlači fragmente i pretvara ih u komade koji diše lokalno, ali govori jezikom svijeta.
Za one koji su umorni od stvari koje traju tri mjeseca, ovo je podsjetnik da pažnja može biti luksuz. A ako vam se posreći i dobijete broj 01/10, znajte da ste u vlasništvu nečega što se više neće ponoviti.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!