TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 15.6.2010.
Kako će izgledati Bellin dan iz snova?Najljepši dan svake žene je zasigurno dan njenog vjenčanja. A kako bi nam dočarali Bellino vjenčanje i učinili ga nalik onima iz bajki, ekipa magazina InStyle okupila je svjetska imena poput Reem Acre i Prestona Baileya, koji su se svojim vizijama pobrinuli da sve izgleda savršeno. Bellina vjenčanica, buket, zaručnički prsten, torta, ali i svadbena sala,
Rađena od najljepše svile s mnoštvom čipke, Bellina vjenčanica izgleda romantično s primjesama vintage stila, što čini cjelokupan dojam i više nego moderan. Reem Acra, dizajner vjenčanice, upotpunio ju je i malenim volanima pri samom dnu,
.jpg)
dok će joj kosa biti ispletena u pletenice.
.jpg)
Alice će mladenku okititi s dva češlja za kosu, u plavoj i bijeloj nijansi, koji će ispuniti onu poznatu, da svaka mladenka treba nositi nešto plavo i posuđeno.
.jpg)
.
Kako bi i kuma izgledala savršeno, pobrinuli su se Beth Blake & Melissa Akey koji su odlučili Alice napraviti haljinu koja prati njenu siluetu, a kako bi izbjegli efekt prenakićenosti, obukli su je u haljinu na jedno rame i ukrasili s par mašnica koje su dale notu nježnosti i romantičnosti.
.jpg)
Rosalie će nositi drapiranu haljinu ukrašenu s kristalnim remenom, također u poptpisu Beth Blake & Melisse Akey.
.jpg)
Bellin zaručnički prsten je pravi spoj ženstvenosti i elegancije, a djelo je Elizabeth Doyle.
.jpg)
Pozivnice su nastale kao kombinacija Bellinog i Edwardova odnosa. Crvena predstavlja strast, ali ujedno i najdražu boju vampira, dok zlatne nijanse predstavljaju tajnovitost i profinjenost, baš kakva je i sama Bella. Za pozivnice se pobrinuo Ceci Johnson.
Preston Bailey, dizajner cijelog eventa, sklopio je dramu, fantaziju i romantiku i dekorirao salu blještavim svijetlima, kristalnim visećim lampama i s mnoštvom cvijeća.
.jpg)
Za buket se pobrinula Rori Pierpont, koja je odlučila napraviti beskonačnu verziju buketa ukrašenog bijelim ružama, koje i sama glumica najviše voli.
.jpg)
.jpg)
Svadbena torta ukrašena ružama
Vjenčano prstenje
A kako bi i Bellina bajka imala savršeni kraj, novopečeni par će svoj bračni život započeti na obalama Brazila.
.jpg)
Naposljetku, moramo priznati da uistinu zavidimo Belli, te željno iščekujemo vidjeti kako će vjenčanje izgledati na filmskom platnu.
D.P.
TEKST: Bonjour.ba/PR
U subotu, 20. decembra, beogradska modna scena dobila je svoj novi manifest.
U autentičnom ambijentu projekta Radostan Settlement, predstavljena je kolekcija Z'B'N, saradnja brenda Radostan i upcycling dizajnerke i umjetnice Vladica Čulić , koja transformiše tradicionalni odjevni predmet zubun u simbol rodne suverenosti.
Kada se susretnu etnografsko naslijeđe i savremeni izraz, rezultat rijetko ostaje u domenu estetike. U slučaju kolekcije Z’B’N, riječ je o snažnom kulturnom i političkom zahvatu.


Vladica Čulić i Radostan predstavili su sedam unikatnih komada nastalih direktnom intervencijom kreatorke na autentičnim zubunima, odjevnim formama koje su decenijama nosile kodove statusa, tijela i pripadnosti.
Zaštitni znak kolekcije je hibridni ornament nastao reinterpretacijom motiva “Karakačka”, jednog od prepoznatljivih ornamenata ćilimarstva jugoistočne Evrope. Motiv stilizirane ženske figure sa rukama na kukovima, blizak simbolu Elibelinde, tradicionalno je vezivan za plodnost.
Autori, međutim, izvode svjesnu subverziju. Preklapanjem forme zubuna i geometrije ornamenta, arhetip se transformiše, čime se simbol ženske reproduktivne moći prevodi u savremeni narativ seksualnog oslobođenja i rodne autonomije.
Tokom samog događaja, u ambijentu trpezarije Radostana, posjetioci su imali priliku da ovaj hibridni ornament trajno ponesu na koži kroz specifičan tattoo pop-up, čime je simbolika kolekcije doslovno postala dio tijela publike.


Zubun kao anti-muzejski objekt
Zubun je, svojom skulpturalnom formom koja naglašava kukove, oduvijek bio više od odjeće, bio je snažan marker identiteta. U ovoj kolekciji, on prestaje biti nijemi muzejski eksponat. Postaje anti-muzejski objekt, oslobođen rigidnih interpretacija i zatvorenih identitetskih okvira.
„Identitet nije statičan; on je u stalnom pregovaranju“, poručuje Vladica Čulić.
Inspirisana nomadskim principima kretanja i prilagodbe, kolekcija podsjeća da je naslijeđe fluidno. U kontekstu savremene mode, Z’B’N se pozicionira kao anti-konzumeristički manifest: fokusiran na upcycling i rad s postojećim materijalima, on ne proizvodi nove identitete, već otvara prostor za njihovo preispitivanje i redefinisanje.



Predstavljanje kolekcije bilo je daleko od klasične modne revije. Riječ je o imerzivnom multimedijalnom performansu u kojem je Kйr, Bane Jovančević, oblikovao zvučni pejzaž spajajući elektronske strukture s ritmovima inspirisanim folklornim naslijeđem. Vizuelni identitet upotpunio je Aleksandar Lazar, koji je uživo mapirao projekcije, pretvarajući prostor Radostana u polje dijaloga između digitalnog i arhaičnog.


Pristup Radostana i Vladice Čulić prevazilazi okvire održive mode. To je poziv na otpor prema uniformnosti sistema brze potrošnje. Njihov zubun postaje platno za savremeni izraz, dokaz da tradicija nije nešto što se pasivno čuva, već nešto što se živi, mijenja i ponovo osvaja.


Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!