TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 20.9.2016.

U svom izvještaju napisanom za Harvard Business školu, psiholog Ron Friedman je napisao da su prva tri sata našeg dana ujedno i tri najproduktivnija sata u danu. Dio je to istraživanja koje je pokrenuo kako bi istražio ponašanje i motiviranost zaposlenika tijekom dana i otkrio kako najbolje iskoristiti radno vrijeme za postizanje najboljih rezultata?


Prema njegovim pisanjima, to je vrijeme tijekom kojeg smo uistinu fokusirani i u mogućnosti odraditi veliki broj poslova vezanih za planiranje, organizaciju i rješavanje zadataka. Shodno tome, itekako je važno kako si slažete obveze u jutarnjim satima.
Brojni drugi stručnjaci također su se složili sa ovim istraživanjem, te naveli par aktivnosti koje će vam od buđenja do dolaska na posao pomoći da ostanete fokusirani i produktivni.

# Isprobajte 90-90-1 izazov
Narednih devedeset dana prvih devedeset minuta posvetite zadatku koji je na vašoj to do listi na visokom prvom mjestu. Rezultate rada tijekom tih devedesetih minuta zapisujte u bilježnicu i usporedite ih kroz navedeni period.

#Jedite proteine
Vaš organizam vam daje energiju kroz dan, zato je itekako važno da unesete namirnice koje će vam pomoći da ostanete fokusirani, a ne ometani konstantnom potrebom za šećerom...

#Slušajte glazbu
Prema istraživanjima brojnih psihologa, klasična glazba može ubrzati moždane funkcije i pomoći vam da poboljšate vaš fokus. Istražite izvođače klasične glazbe i sastavite si jutarnju listu za opuštanje i pripremite se za novi radni dan.

jutarnjarutina 1



Foto: Fashion Me Now


Bonjour

Šta čini dobar dizajn danas? Slavimir Futro otkriva na Alma Ras Industry Day 2026.

TEKST: Bonjour.ba - PR

Šta čini dobar dizajn danas? Slavimir Futro otkriva na Alma Ras Industry Day 2026. Šta čini dobar dizajn danas? Slavimir Futro otkriva na Alma Ras Industry Day 2026.

Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.

Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.


alma_rad_industry_day5bonjour_ba

Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.

Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.


alma_rad_industry_day6bonjour_ba

Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.


alma_rad_industry_day1bonjour_ba

U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.

Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 


alma_rad_industry_day4bonjour_ba

Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti. 

Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.

Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!