Što se krije unutar sasvim posebnog Bonjour.Garden in The City goody bag? - Bonjour.ba - bh.lifestyle magazin

Što se krije unutar sasvim posebnog Bonjour.Garden in The City goody bag?

Tekst:

Bonjour.ba, Promotivni članak

MODNE VIJESTI
24.6.2022.

Mnoštvo uspomena kreiranih pod svjetlima lampica i zvjezdanog neba u centru Sarajeva ostat će kao najljepši podsjetnik na skriveni, čarobni vrt koji smo izmaštali na ovogodišnjoj Bonjour.Garden in The City zabavi koju smo realizirali u suradnji s agencijom Via Media.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa


Od ulaska na zabavu koju je pratio novi Seat Arona i pozivao na #getcarriedaway avanturu do šetnje mostom okruženim zelenilom preko dolaska u vrt u kojem su pažnju privlačile raskošne, upečatljive, trodimenzionalne cvjetne dekoracije koje smo izradili samo za ovu priliku do interaktivnih, ekskluzivnih kornera klijenata, bila je ovo večer uz koju smo uz rashlađeni rose Carskih vinograda, kao i voćne Bingo zalogaje proslavili dolazak ljeta. 

 



Željeli smo i da naši gosti sa sobom ponesu djelić atmosfere i unikatnog iskustva kojeg smo kreirali za njih u našem vrtu u centru grada te će sadržaj Bonjour.goody bag savršeno evocirati to iskustvo i nakon jedne sasvim posebne večere u elegantnoj bašti Hotela Europe.

 



Mirisne vrećice dizajnirane u obliku donjeg rublja napravljene su od ostataka materijala koje brend Alma Ras koristi u proizvodnji: pamuka, čipke i mašnica. Vrećice su punjene lavandom i rižom, u vlastitoj proizvodnji Alma Ras kompanije te će biti neodoljiv i mirisan gost svakog ormara.





Kérastase je brend koji nas iznova podsjeća da je samo njegovana kosa lijepa kosa, a uz njihov 8h magic noćni serum kosi ćete pružiti noćnu njegu koja ojačava sve vrste suhe kose. Ne ispire se, a formula obogaćena ekstraktom korijena Iris i mješavinom vitamina pripomaže i u češljanju te omogućuje bolju savitljivost na normalnoj i gruboj kosi. Primijenjena noću, kosa progresivno apsorbira hranjive sastojke seruma da bi smanjio dnevnu iscrpljenost kose. Ova krema mliječne teksture, topi se na kosi i brzo upija. Sljedećeg jutra kosa izgleda njegovano i vidljivo je mekša, jednostavnija za stiliziranje, s laganim satenskim završetkom.

 



Većina nas dan započinje šoljicom crne kave pripremljene u džezvi, na onaj pravi klasičan način, dok nemali broj voli brzu pripremu, ali i bogat okus prave turske kave koja se može pripremiti na brži i praktičan način jednostavnim prelijevanjem vrućom vodom. Upravo je Franck prepoznao tu potrebu i razvio Franck Cremu koja nudi jednostavnost brze pripreme i balansiran okus, a šoljica ove fine kave i njen bogat miris dobro dođu u toku predaha od svakodnevnog zahtjevnog rasporeda. 
Njezine kremaste note čokolade i kakaovca, uz bogatu pjenu, bez dodatka instanta, pružaju jedinstven dugotrajni okus koji preferiraju istinski ljubitelji turske kave. 
Uz dvostruki način pripreme – klasično u džezvi i praktično, prelijevanjem vrućom vodom, Franck Crema je rješenje za sve kavoljupce, za svaku priliku i gdje god se nalazili. 

 



JYSK BOSSE svijeća minimalističkog dizajna tu je kako bi unijela opuštajuću notu i harmoniju u vaš dom i terase u toplim ljetnim večerima.
Dizajnom podsjeća koliko je bitno odgovorno ponašanje prije svega prema sebi ali i prema biljnom i životinjskom svijetu koji nas okružuje.
Uz nju vam je na raspolaganju 20 sati čiste sreće.

 



Predstavljen 2020., MY WAY je miris koji utjelovljuje novu viziju ženstvenosti, koja je istovremeno duboka, ali i slobodna duha. Njegovo je opojno i aktualno raspoloženje nadahnuto time kako nas bogata životna iskustva i susreti oblikuju i određuju.
Godine 2022. brend Giorgio Armani predstavlja MY WAY FLORAL EAU DE PARFUM kao novi raskošan, blistav i cvjetni miris. MY WAY FLORAL utjelovljuje uzbudljiv osjećaj novog susreta, pobuđuje rascvjetani doživljaj kod svakoga tko ga osjeti. 
Ekološki koncept temelj je svih mirisa MY WAY i svi su oni ugljično neutralni. Ta integralna vrijednost odražava posvećenost kuće Giorgio Armani smanjivanju svoga ekološkog utjecaja, a posebno je usmjerena na emisije ugljika, glavnog pokretača klimatskih promjena. Mirisi MY WAY postižu ugljičnu neutralnost zahvaljujući bočicama koje se mogu ponovno puniti, upotrebi prirodnih sastojaka nabavljenih na odgovoran način i pružanju podrške programima za očuvanje šuma. MY WAY je miris budućnosti.

 



Trideset godina nakon lansiranja Rénergie linije (1992.), Lancôme predstavlja novo doba visokoučinkovitih proizvoda za njegu kože koji znatno pridonose volumenu kože te njezi protiv bora i tamnih mrlja uz novi proizvod Rénergie H.C.F. Triple Serum. Revolucionarna formula koja u jednoj trostrukoj dozi ujedinjuje tri aktivna sastojka koji su poznati po svojim komplementarnim i istodobnim učincima na znakove starenja kože, a do sada su se smatrali nekompatibilnima: hijaluronska kiselina, vitamin C + niacinamid i ferulinska kiselina.
Ova se tri dermatološki aktivna sastojka kombiniraju s glukopeptidima iz ekstrakta lanenih sjemenki, ključnih i prepoznatljivih sastojaka proizvoda iz asortimana Rénergie.

 



Novi ljetni Somersby jagoda & limeta osim po divnoj aromi, specifičan je i po tome što sadrži 0% alkohola! 
Sofisticirana aroma jagode s osvježavajućom primjesom limete stigla je u pravi čas i otvara još veće mogućnosti uživanja u predstojećim toplim, ljetnim danima, jer se sada zaista može konzumirati u svim prilikama. Osvježavajući, pjenušav i ludo zabavan, uz to i sa 0% alkohola, novi Somersby jagoda i limeta donosi autentičan ukus koji nikoga neće ostaviti ravnodušnim.

 



Kronenbourg 1664 Blanc je pivo koje utjelovljuje francuski način života i nadahnjuje nas da uživamo i dijelimo kvalitetne trenutke s našim voljenima.  To je moderno, osvježavajuće pšenično pivo s naznakom citrusa, s 5% alkohola, a dolazi u jedinstvenoj plavoj boci. To je profinjeni napitak, rođen u Francuskoj gdje je užitak umjetnost. To je najprodavanije francusko pivo na svijetu, idealno pije se na terasi, kao aperitiv ili radi samog zadovoljstva.

 



ERONET-ova ponuda bogatija je za nove tarifne modele, kreirane kako bi najbolje odgovorile potrebama i željama korisnika za potpunom povezanošću i komunikacijom. Novi tarifni modeli dio su najboljih tarifa na tržištu u BiH - SMART tarifa, a dostupne su svim privatnim i poslovnim korisnicima.
SMART SURF namijenjena je onim korisnicima kojima nikad dosta gigabajta interneta.

 

Više o Bonjour.Garden in The City zabavi pronađite na sljedećim linkovima:

Tko su bili gosti Bonjour.Garden in The City zabave o kojoj će se dugo pričati?

Sinoć je održan Bonjour.Garden in The City i da, bilo je magično. Vodimo vas u skriveni vrt u centru Sarajeva.

***
Foto: Enida Kajević za Bonjour.ba

Povezani članci

Najpopularniji članci