Održan je Bonjour.Garden in The City i da, bilo je magično. Vodimo vas u skriveni vrt u centru Sarajeva. - Bonjour.ba -...

Održan je Bonjour.Garden in The City i da, bilo je magično. Vodimo vas u skriveni vrt u centru Sarajeva.

Tekst:

Bonjour.ba

MODNE VIJESTI
29.6.2022.

U Bonjour.ba timu posebnu pažnju usmjeravamo na kreiranje posebnih iskustava kakvo je osmišljavanje članaka koji vas potiču da postanete bolja verzija sebe ili Bonjour.zabava koja nudi sasvim novo iskustvo i vode vas u Bonjour.svijet.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Željeli smo naše uzvanike odvesti u Bonjour.Garden in the City, onakvim kakvim ga mi vidimo u ljetne dane kada se želimo odmaknuti od gradskih, užurbanih ulica i proslaviti ljeto uz topla, aromatična svjetla lampica u pozadini i žamor dragih ljudi. Znali smo da uz lagani ljetni povjetarac i drage suradnike želimo uživati u magičnoj večeri.

 



U našem maštanju pridružila nam se agencija Via Media koja je naše snove pretvorila u skriveni vrt smješten u bašti Hotela Europe.
Kako bismo približili atmosferu čarobnog vrta o kojemu smo čitali u omiljenim bajkama, gostima smo pružili iskustvo istraživanje raskošnih cvjetnih dekoracija koje su ih pratile kroz cijelu baštu. Ručno izrađeni, volumenizirani i trodimenzionalni cvjetovi u pastelnim, sanjivim, ružičastim nijansama učinili su da se instant transformiramo u najljepši vrt u gradu. Od Bonjour.ba photo pointa kroz kornere klijenata do lampica koje su titrale iznad cijele bašte, učinili su da svaki korak postane cvjetna magija u kojoj želimo da što duže uživamo.


Bonjour.ba tim

 

Pazeći da sam dolazak na event prati doza mističnosti, naš skriveni vrt smo izgradili ispod lepršavih, romantičnih zavjesa koje su uz blagi povjetarac otkrivale sanjive lampice i cvjetne dekoracije koje su jasno pokazivale temu večere. Bonjour.ba photo point je bio mjesto kreiranja preslatkih uspomena uz razigrane i raskošne cvjetne dekoracije u kojima smo uživalI dok nas grije sunce i sjajna energija. Pozivao je da ovdje kreirate fotografije kao uspomenu na ovaj la dolce vita trenutak.
 

 

 

Kako bismo naše goste potaknuli da zastanu, uživaju u trenutku i odvaže se na avanturu, pozvali smo ih u jednu sasvim drugačiju pustolovinu u centru grada uz Seat Arona. Savršeno odgovara modernom životu – istovremeno je dinamičan, a ima energiju i pamtljiv dizajn za kretanje po gradu, ali i za vožnju do mora ili #getcarriedaway avanturu Hercegovinom. Goste je uz njegov cool eksterijer i unaprijeđen interijer, sistem asistencije vozača, ali i sjajan navigacijski sistem, oduševio i prostoran prtljažnik i medijske specifikacije, koje su potvrdile da, bez obzira gdje vas vaša strast vodi, ovo je auto koji će pratiti vaš životni balans i potaknuti vas na nova iskustva.
 



Na mirisno putovanje goste je vodio Armani, uz note koje su na ekskluzivnom Armani Island korneru pokazale da je tek par kapljica mirisnih klasika dovoljno za instant jačanje samopouzdanje, proslavu života, ali i da, u centru Sarajeva osjetimo esenciju mora u bočici. Uzbudljiv prvi susret  s notama MY WAY FLORAL su u toploj ljetnoj noći značile i upoznavanje sa svježim, cvjetnim i blistavim notama koje pozivaju da proširite svoje obraze, a note bezvremenske ikone, ACQUA DI GIO donijele su upravo esenciju mora i neopisivu svježinu kakvu pruža morski krajolik. 



 

Dame su mogle saznati više detalja i o njezi kože te serumu o kojem ovih dana svi pričaju.
Trideset godina nakon lansiranja Rénergie linije (1992.), Lancôme predstavlja novo doba visokoučinkovitih proizvoda za njegu kože koji znatno pridonose volumenu kože te njezi protiv bora i tamnih mrlja uz novi proizvod Rénergie H.C.F. Triple Serum. Revolucionarna formula koja u jednoj trostrukoj dozi ujedinjuje tri aktivna sastojka koji su poznati po svojim komplementarnim i istodobnim učincima na znakove starenja kože, a do sada su se smatrali nekompatibilnima: hijaluronska kiselina, vitamin C + niacinamid i ferulinska kiselina, a uzvanici su naravno željeli znati više detalja.
 

 

 


Razmišljajući o omiljenim ljetnim emocijama, postoji li slađi podsjetnik na omiljene uspomene na more od retro kolica na kojima smo redovito pronalazili omiljene okuse sladoleda?
Kérastase je upravo u misiji da probudi najljepše emocije i da nam osigura ljetnu bezbrižnost u centru grada kreirao fotogenični kutak koji će nam dati odgovore na sve nedoumice kada je u pitanju njega naše kose ljeti. Predstavili su nam liniju SOLEIL inspiriranu pariškim bistroima i ulicama, koja je jednako pogodna za ljeto u gradu, ali i na plaži. 

 





Ljuljačke diljem regije mjesto su kreiranja najslađih uspomena i buženja sasvim novih emocija, a na Bonjour.Garden in The City upravo je HT ERONET prateći trendove kreirao mjesto za razgovor, druženje, smijeh i nova prijateljstva. Uz tropske dodatke i boje koje privlače pažnju, postala je lokacija na kojoj smo rado kreirali još jednu foto uspomenu.
Upravo je dizajn ljuljačke inspiriran njihovom novim SMART SURF tarifama koje su također kreirane osluškujući trendove, točnije kreirane su kako bi najbolje odgovorile potrebama i željama korisnika za potpunom povezanošću i komunikacijom. SMART SURF namijenjena je onim korisnicima kojima nikad dosta gigabajta interneta - 12 GB interneta uključeno je u mjesečnu naknadu uz odabir uređaja iz bogate ponude. Ako ni to nije dosta, a korisnik ne želi uzeti uređaj, količina mjesečnog interneta skače na nevjerojatnih 24 GB.




 

Brend koji iznova snažno progovora o samopouzdanju, jačanju #madeinBiH etikete i oduševljava novim kreativnim dizajnom, želio je Bonjour.uzvanicima pružiti iskustvo kakvo redovito viđamo na modnim snimanjima. Naime, svi gosti, neovisno o tome koje je njihovo zanimanje, kakav stil imaju ili koje su dobi, mogli su na jednu sasvim magičnu večer u Hotelu Europe postati lice s naslovnicama. Mnoštvo smijeha, popraćeno zanimljivim foto kadrovima je u Alma Ras kutku pokazalo da smo posebni baš takvi kakvi jesmo. Dame su radoznalo isprobale i artikle iz ALMA RAS COUTURE linije Dalal koja je izrađena od premium lana i koju krasi simbol za koji su inspiraciju pronašli u Pančićevoj Omorici, endemskoj vrsti pronađenoj 1895. godine. Ručno se vezao na 100 komada kimona. Artikl je to sa posebnom pričom, baš kakav je i naš event.  
Upravo su i hostese na Bonjour.Garden in The City nosile ovaj artikl, dajući već na ulazu na event svim gostima kreativan pokazatelj da ih čeka jedinstvena avantura popraćena sjajnom pričom. 


 




Bez obzira gdje se nalazimo, želimo maksimalno iskoristiti ljeto. Kreirati svoju omiljenu hygge atmosferu uz puno lampica, fenjera i boje koje kreiraju opuštenu atmosferu. Kako bi nas podsjetili da predahnemo i uzmemo vrijeme za sebe, JYSK je kreirao sanjiv kutak koji fokus stavlja na prirodne materijale, treperenje lampica i kreiranje ljeta za pamćenje. Dodaci poput jastuka i deka savršeno su se uparili s namještajem i kreirali atmosferu u kojoj smo rado uživali s dragim ljudima, razgovarali i kreirali neodoljive fotografije.
 

 







Uživanje u kavi ritual je koji ne preskačemo. Uz nježni ljetni povjetarac, razmazili smo se uz hladni hladni cappuccino kokos & bijela čokolada koje je na Bonjour.Summer in The City zabavi za sve uzvanike pripremao stručni Franck barista Timur Kahrović. Željeli su napraviti korak dalje i kompletan ritual učiniti još zanimljivijim i ukusnijim, a u svom napitku su svi uzvanici uživalu u Cupffee 100% veganskoj jestivoj šalici. Već 130 godina, Franck je usmjeren na vrhunsku kvalitetu, a drago nam je jer smo njihov 130 rođendan zajedno proslavili uz jedno sasvim posebno gourmet iskustvo o kojem će uzvanici pričati još puno!

 

 

Uživanje u posebnim, vrhunskim delicijama, ali i ukusnim, osvježavajućim pićima, učinili su večer savršenim. Osvježenje tijekom večeri, pronašli smo u ukusnim, pomno kreiranim kanapeima Hotela Europe, dok je Bingo kreirajući voćne košarice pokazao tradicionalne okuse u modernom ruhu.
Naime, gosti su uživali u iznimno ukusnim voćnim košaricama pripremljenim od voća s Bingo plantaža, kao i od raznih domaćih proizvođača koji su nam donijeli okuse proizvedene s puno ljubavi, sunca i malu asistenciju domaćih uzgajivača. Uz domaće kompanije poput Bingo koje iznova pružaju podršku bh poduzetnicima za izlazak na tržište, razvoj i edukaciju, užitak je kreirati gourmet iskustva u BiH potpisu.

 



Kada govorimo o ljetnim okusima, novi Somersby okus na bazi jagode i limeta, oduševio nas je divnom aromom, a specifičan je i po tome što sadrži 0% alkohola. Osvježavajući, pjenušav i ludo zabavan, bio je jedan od omiljenih odabira uzvanika koji su rado u Somersby kutku kreirali autentične foto kadrove i uživali u punoći okusa. Njihov korner savršeno je ocrtavao filozofiju brenda – optimizam, pomiješan sa spontanim trenutcima ispunjenim pozitivnim vibracijama i nevjerojatno bogati i osvježavajući okusi uz posvećenost i najmanjim detaljima proizvoda. Pokazali su da savršena čaša Somersby cidera može zbližiti ljude. Somersby je za sve uzvanike i pripremio uz vrsnog koktel majstora i 5 koktela čije su glavne zvijezde Somersby jabuka, Somersby krušku i Somersby malina.





 


Kako bismo iskusili francuski način života, pobrinuo se Kronenbourg Blanc 1664, profinjeni napitak koji motivira da dijelimo kvalitetne trenutke s našim voljenima.
Ovo moderno, osvježavajuće pšenično pivo s naznakom citrusa, s 5% alkohola dolazi u jedinstvenoj plavoj boci.








Ples pod zvijezdama upotpunili smo i uz već dobro poznate arome Emporia Žilavka, Emporia Blatina i Emporia Rose Carskih vinograda Mostar, koje su sve prisutne povele u putovanje okusa mostarskog sunca, krša i kamena, jutarnje rose i citrusa. U vinariji Carski vinogradi Mostar proizvedena je nova generacija vina koja će obilježiti budućnost.
 

 





Veselimo se kreiranju novih, bonjourastičnih uspomena uz sjajne dame i muškarce s bh. lifestyle scene. a do tada, uživajte u fotografijama koje prikazuju atmosferu koju je sinoć kreiralo više od 200 uzvanika Bonjour.Garden in The City.
 

 

 

Više o Bonjour.Garden in The City zabavi pronađite na sljedećim linkovima:
Tko su bili gosti Bonjour.Garden in The City zabave o kojoj će se dugo pričati?

Što se krije unutar sasvim posebnog Bonjour.Garden in The City goody bag?

 

Povezani članci

Najpopularniji članci