TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 6.3.2013.
Kate je sinoć izazvala opću pomutnju Sinoć je u pariškom hotelu Shangri-La održana zabava kojom je Carine Roitfeld proslavila izlazak drugog broja njenog magazina CR Fashion Book. Na partyju se okupila sama krema modnog svijeta. Listu gostiju su činili modni urednici, dizajneri, modeli i ljudi iz showbusinessa, među kojima je svima u oko posebno upala Kate Moss.Kate je na zabavu došl
Uz prozirni kombinezon prekriven sitnim kristalima obukla je samo crni sako, koji je jedva sezao do polovine njene stražnjice, otkrivajući tako svima pogled na pozadinu poznatog modela. Da stvar bude gora, na noge je obula kratke čizme s visokom petom, čiji je dizajn otkrivao porub s uzorkom leoparda.
No, kako Queen Kate nosi titulu modne ikone, ovaj promašaj ćemo se potruditi jako brzo zaboraviti.
Uz Kate, zabavu su pohodili Jessica Alba, Joan Smalls, Riccardo Tisci, Karolina Kurkova, Kanye West i mnogi drugi zaljubljenici u modu, koji gotovo religiozno prate pariška modna događanja.
{gallery}2013_03/kate{/gallery}
A.S.
Foto: dailymail.co.uk/Getty
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!