TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 21.4.2016.
Nazire li se kraj televizije; ubija li native advertising novinarstvo i kako u kompanijama stvoriti dobro okruženje za rad?
Pripreme za deveto izdanje Weekend Media Festivala u punom su jeku. Najveći komunkacijski festival u jugoistočnoj Europi ove će se godine održati od 22. do 25. rujna u prostorima stare tvornice duhana u Rovinju. Generalni pokrovitelj Weekend Media Festivala je Adris grupa. Weekend i ove godine ugošćuje više od 4000 medijskih i komunikacijskih profesionalaca koji će u tri dana trajanja festivala u 5 paralelnih konferencijskih dvorana raspravljati o najaktualnijim temama iz svijeta medija, PR-a, marketinga i cijele komunikacijske industrije.
Među temama o kojima će se raspravljati na ovogodišnjem Weekendu ističe se panel “Je li stigao kraj televizije?”. Televizijsko tržište prolazi kroz značajne promjene a digitalizacija ima presudan utjecaj na njegov budući razvoj. Rast online videa i OTT platformi mijenja način na koji se dolazi do sadržaja i kako ga se konzumira. Online video povećao je ukupnu konzumaciju i postao komplementaran medij televiziji, ali velike promjene su odmah iza ugla. Na Weekendu će vodeći medijski i komunikacijski stručnjaci raspravljati kako će te promjene utjecati na televizijske kuće, tko su novi igrači na tržištu te što promjene znače za korisnike.
Tema o kojoj se i dalje vode brojne polemike je i native advertising koji kao dio content marketinga ubrzano raste zadnjih godina. Usporedo s tim rastom native je proizvod koji izaziva brojne kontraverze. S jedne strane mnogi su sretni jer je napokon pronađen model koji može donijeti nove prihode medijima, dok s druge strane mnogi u nativeu vide kraj novinarstva. Weekend priprema panel o tome što je zapravo native advertising te označava li on kraj novinarstva ili spašava medije.
Na Weekend i ove godine stižu i brojni inozemni predavači. Među njima je i Zrinka Lovrenčić, direktorica kompanije „Great Place to Work“ iz Australije. Zrinka će na Wekendu održati predavanje o jedinstvenom modelu koji kompanijama pomaže da stvore u svojoj organizaciji „sjajno mjesto za rad za zaposlenike“ istovremeno podižući vrijednost za vlasnike.
Foto: Weekend Media Festival
TEKST: Nevena Divčić | FOTO:
Sedmo izdanje Međunarodnog festivala dokumentarnog filma Al Jazeere Balkans (AJB DOC) obilježile kino sale ispunjene do posljednjeg mjesta, uz karte koje su bile rasprodane danima unaprijed.
AJB DOC sinoć je svečano završen dodjelom nagrada najboljim ostvarenjima, a publika je imala priliku pogledati projekciju filma "Bolnica Al-Shifa: Zakopani zločini", koji je izazvao snažne emocije među gledateljima.
Tokom pet festivalskih dana publika 7. AJB DOC - a imala je priliku pogledati pažljivo odabrane dokumentarne filmove vrhunske produkcije koji se, objedinjeni ovogodišnjom temom “Justice?”, na specifičan i aktuelan način bave pitanjima (ne)pravde.
Najprestižnija nagrada festivala, Nagrada za najbolji film, dodijeljena je ostvarenju "Nasmijana Gruzija" Luke Beradzea. Ovaj film donosi priču o borbi običnog čovjeka za pravdu. „Ovaj film na umjetnički, filmski i poetski način govori o temi pravde. Autor nam, kroz ljepotu krezubog osmijeha, donosi jednu univerzalnu priču o običnom čovjeku kojeg političari napuste i zaborave, ne mareći za njegovu nevolju. Sve se to dešava u svijetu u kojem je zdravstvena zaštita za većinu ljudi privilegija” – naveo je žiri.
Nagrada programskog žirija Al Jazeere Balkans, o kojoj su odlučivali Lejla Dedić, Sead Kreševljaković i Đani Hasečić, otišla je u ruke Joséa Carlosa Soaresa, Tanjua Şahina i Aslıhan Eker Çakmak, otišla je filmu "Cijena zemlje" Joséa Carlosa Soaresa, Tanjua Şahina i Aslıhan Eker Çakmak.
Publika je također imala priliku sudjelovati u ocjenjivanju filmova, a nagrada publike bit će objavljena za nekoliko dana, nakon prebrojavanja glasova. AJB DOC festival ima značajan utjecaj na razvoj dokumentarističke scene te kroz svoj bogat popratni program, panele i radionice, usmjerava pažnju na važna društvena pitanja.
* * *
Naslovna fotografija: @ajbdoc
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!