TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 18.9.2024.
Sedmo izdanje Međunarodnog festivala dokumentarnog filma Al Jazeere Balkans (AJB DOC) obilježile kino sale ispunjene do posljednjeg mjesta, uz karte koje su bile rasprodane danima unaprijed.
AJB DOC sinoć je svečano završen dodjelom nagrada najboljim ostvarenjima, a publika je imala priliku pogledati projekciju filma "Bolnica Al-Shifa: Zakopani zločini", koji je izazvao snažne emocije među gledateljima.
Tokom pet festivalskih dana publika 7. AJB DOC - a imala je priliku pogledati pažljivo odabrane dokumentarne filmove vrhunske produkcije koji se, objedinjeni ovogodišnjom temom “Justice?”, na specifičan i aktuelan način bave pitanjima (ne)pravde.
Najprestižnija nagrada festivala, Nagrada za najbolji film, dodijeljena je ostvarenju "Nasmijana Gruzija" Luke Beradzea. Ovaj film donosi priču o borbi običnog čovjeka za pravdu. „Ovaj film na umjetnički, filmski i poetski način govori o temi pravde. Autor nam, kroz ljepotu krezubog osmijeha, donosi jednu univerzalnu priču o običnom čovjeku kojeg političari napuste i zaborave, ne mareći za njegovu nevolju. Sve se to dešava u svijetu u kojem je zdravstvena zaštita za većinu ljudi privilegija” – naveo je žiri.
Nagrada programskog žirija Al Jazeere Balkans, o kojoj su odlučivali Lejla Dedić, Sead Kreševljaković i Đani Hasečić, otišla je u ruke Joséa Carlosa Soaresa, Tanjua Şahina i Aslıhan Eker Çakmak, otišla je filmu "Cijena zemlje" Joséa Carlosa Soaresa, Tanjua Şahina i Aslıhan Eker Çakmak.
Publika je također imala priliku sudjelovati u ocjenjivanju filmova, a nagrada publike bit će objavljena za nekoliko dana, nakon prebrojavanja glasova. AJB DOC festival ima značajan utjecaj na razvoj dokumentarističke scene te kroz svoj bogat popratni program, panele i radionice, usmjerava pažnju na važna društvena pitanja.
* * *
Naslovna fotografija: @ajbdoc
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!