TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 17.3.2020.
Osmišljavanje aktivnosti koje možemo raditi u 4 zida za mnoge je od nas pravi izazov.
No, period koji slijedi trebali bismo iskoristiti za inspirativne, pozitivne i kvalitetne akcije uz koje ćemo dodatno ojačati naše obiteljske odnose, riješiti pojedine zadatke, zajedno s klincima učiti, igrati se, ali i postići maksimalne rezultate kada je u pitanju rad od kuće, kao i boravak s ostatkom porodice.
Kako biste izbjegli burn out te što kvalitetnije provodili vaše vrijeme doma, imamo par savjeta koji će vam pripomoći u tome.
OGRANIČITE DRUŠTVENE MREŽE I PROFILE KOJI STVARAJU OSJEĆAJ NERVOZE U VAMA
Jednostavno birajte opciju mute ili unfollow. Važno je da ostanemo informirani o svemu što se događa, no, istovremeno, ovo je sjajna prilika da napravimo detoksikaciju i uistinu svoje vrijeme damo samo onim računima koji bude inspiraciju te podsjećaju da ostanemo zahvalni, ljubazni i smireni.
REZERVIRAJTE VRIJEME ZA OSOBE I AKTIVNOSTI KOJE VAS POTIČU NA SMIJEH
#StayHome je sjajna prilika da dodatno osnažite vezu s vama najdražim ljudima. Razgovarajte, igrajte društvene igre, sadite cvijeće na balkonu, kuhajte, gledajte obiteljske fotografije, dokumentarce. Dano vrijeme iskoristite za smijeh i kreiranje novih rituala te uspomena.

KORISTITE MIRISNA ULJA U PROSTORU
U poticanju relaksirajuće atmosfere doma, pripomoći će vam eterična ulja koja daju mali boost i potiču dobro raspoloženje. Miris lavande koji nas vraća u bezbrižne šetnje plažom, citrusi koji prizivaju ljeto ili miris eukaliptusa… kreirajte doma zen oazu koja će razbuditi čula.
NEGATIVNE MISLI ZAMIJENITE S POZITIVNIMA
Jednom kada prepoznate negativnu emociju i unutrašnji dijalog koji postaje destruktivan i potiče brigu i stres, pokušajte zaboraviti na tu misao tako što ćete izabrati pozitivnu rečenicu ili mantru koja će ju zamijeniti. Imamo moć sami birati misli koje će determinirati naše radnje, vjerovanja i zdravlje te je sada više nego ikada prije važno usmjeriti ih na zahvalnost, solidarnost i ljubav.

ORGANIZIRAJTE VAŠ DOM
Nerijetko u zaposlenom tempu nemamo vremena za organizaciju pojedinih prostorija i dijelova doma. Sada je odlična prilika da posložimo ladice u kuhinji, naš hodnik, knjige na policama ili ormar pripremimo za dolazak proljetne sezone. Osjećat ćete se dobro radi nove reorganizacije, pametno utrošiti vrijeme, a ako vam u cijeloj avanturi pomognu ukućani, zabava se udvostručuje.

TRENIRAJTE DOMA (ILI PLEŠITE)
Iskoristite dnevni boravak ili balkon za trening. Joga, HIIT trening, fitness ili neki drugi set vježbi…vi birajte. Jednostavno upalite YouTube i razigrajte cijeli organizam na pola sata.
VODITE DNEVNIK ZAHVALNOSTI
Ne samo da će dnevnik postati 'krivac' za vašu svakodnevnu potragu za malim stvarima koje hrane dušu, nego ćete i jedan dio dana biti daleko od svih negativnih vijesti ili događaja s kojima ste se susreli. Savršen odmor za tijelo i um. Uz to, više ćete cijeniti sitnice i shvatiti što vas uistinu čini sretnima.

TEKST: Bonjour.ba - PR
Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.
Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 
Ostvaren rast prometa od 16,17%
Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%.
Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.
„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha.
S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“
Tri puta više razloga za kupovinu
U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 
Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede.
„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM.
Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 
Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije.
U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.
Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.
Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.
„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama.
Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM.
Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja.
U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 
Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova.
Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 
To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole.
Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.
Jubilej i novi planovi
Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici.
U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!