TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 7.11.2022.
Sigurni smo da mnogi od vas, zajedno s nama, sa znatiželjom pratite šta se dešava iza kulisa snimanja nove sezone serije 'And Just Like That'.
Pored interesovanja za priču nove sezone, nije tajna da nas posebno zanimanju kostimi koje će djevojke nositi. Zbog toga omiljeni profil za praćenje svih novosti nam je @andjustlikethatcostumes koji nam daje da zavirimo iza kulisa snimanja i to u prostorije sobe za fitting. Tu saznamo koje kombinacije ćemo moći vidjeti u novoj sezoni.
I ovaj put smo zavirili na taj profil i otkrili nekoliko kostima koji su nam ukrali pažnju. Možda ste već imali priliku vidjeti da će SJP nositi i svoju vjenčanicu iz filma ‘Sex and The City’ što je dovelo do raznih špekulacija za novu sezonu. Pored vjenčanice, našu pažnju je ukrala magična Valentino kreacija u crvenoj boji. Posebno nam se dopao jesenji look SJP koji jedva čekamo rekreirati i u naše jesenje outfite. S nestrpljenjem očekujemo vidjeti šta nas to očekuje u novoj sezoni serije 'And Just Like That'.
* * *
Naslovna fotografija: @andjustlikethatcostumes
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!