TEKST: Nevena Divčić

DATUM OBJAVE: 29.7.2024.

Sa samo nekoliko dodatnih poteza možete svakodnevni makeup pretvoriti u nešto posebno.


Ova tri jednostavna trika možete uvrstiti u svoj dnevni izgled ili večernji glam look te će vam pomoći da istaknete oči, lice i usne na način koji će privući pažnju i dati vam dodatno samopouzdanje. Pored toga uobičajeni ili minimalistički makeup look će dobiti pravi mali level up. Ovim trikovima dodajte obaveznu hidrataciju i pripremu kože kao i dobro blendanje svih proizvoda koje nanosite.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Rosie HW (@rosiehw)



Oči

Dodavanje olovke na waterline (vodena linija oka) može u potpunosti transformisati vaš izgled. Bijela olovka je idealna za one koji žele da im oči izgledaju veće i otvorenije. Nanesite je na donji waterline i odmah ćete primijetiti kako vaše oči izgledaju budno i svježije.

 

 


S druge strane, ako želite dramatičniji izgled, crna ili smeđa olovka su pravi izbor. Ova tehnika će dodati dubinu vašim očima i stvoriti intenzivan pogled koji će sigurno privući pažnju.


Foto: @aliciarosebreuer
 

Obrazi 

Ne preskačite rumenilo, a ako ga dodajete, neka to bude samo mrvicu više nego inače. Dodavanje rumenila na obraze daje vašem licu svježinu i mladolik izgled. Birajte nijanse koje odgovaraju vašem tonu kože – breskvasto za toplije tonove ili ružičasto za hladnije. Laganim potezima četkice nanesite rumenilo na jagodice i dobro izblendajte kako biste postigli prirodan izgled.

 



Usne

Olovka za usne je tajno oružje svakog makeup entuzijasta. Definiranje usana olovkom ne samo da sprečava razmazivanje ruža, već i daje precizan oblik i punoću vašim usnama. Odaberite nijansu koja se slaže s vašim ružem ili je malo tamnija za dodatnu definiciju. Počnite s konturisanjem prirodnog oblika usana, a zatim lagano popunite unutrašnjost olovkom za dugotrajniji učinak. Nakon toga, nanesite ruž i uživajte u savršeno oblikovanim, punim usnama koje će trajati cijeli dan.

 



Je li neki od ovih trikova već dio vaše makeup rutine ili ćete ih tek isprobati? 

* * *
Naslovna fotografija: @victoriawaldau


Bonjour

O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI”

TEKST: Ilda Lihić-Isović

O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI” O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI”

Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.

I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
 

 

Facelift koji je sve pokrenuo

 

Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
 

 

Leak koji je prerastao u kampanju

 

Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
 


 

“This is a case for the FBI…”

 

Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
 

 

Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu

Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
 

mac_kris_bonjour_ba
 

Kritički pogled (jer, budimo realni)

 

Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?

U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
 


Foto: @maccosmetics


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!