TEKST: Emina Smaka

DATUM OBJAVE: 6.9.2024.

Zaljubljenici u modu čestitamo, najuzbudljiviji period godine iz svijeta mode je pred vama. Počinje Sedmice mode za proljeće/ljeto 2025.


Sigurno se sjećate uzbuđenja koje ste osjećali prateći svoj prvi Fashion Week, diveći se dizajnerima, njihovoj mašti kreativnosti i individualnosti, gdje se snovi sa skica preslikavaju u stvarnost tkanine, boje i krojeva. 

Za nekoga, Sedmica mode znači prilika da se inspiriše, da pronađe onaj jedan savršen komad koji će promijeniti cijelu garderobu. Za druge, to je povratak ikonama, razgovor između prošlosti i budućnosti, gdje se krojevi iz zlatnih godina mode vraćaju na scenu, ali sada sa novim značenjem.

Ovaj globalni događaj, koji svake godine okuplja najveća imena industrije, počinje u New Yorku, a potom se seli u London, Milano i Pariz. Dizajneri, stilisti, kupci i modni urednici stižu kako bi otkrili ključne trendove koji će oblikovati sezonu pred nama.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by NYFW (@nyfw)



Dok dizajneri spremaju svoje najbolje kreacije, pitanje nije jednostavno poput 'šta ćemo nositi?', već i 'kako će moda ove sezone definirati našu priču?'. Svaka revija je poput razgovara s vama, vašim aspiracijama, vašim granicama. Hoćemo li biti hrabriji, smjeliji? Ili ćemo se možda vratiti jednostavnosti i klasičnim linijama? – Evo šta trebate znati. 

 

Najvažniji datumi u narednom periodu: 

New York Fashion Week: 6. – 11. septembar 2024.
London Fashion Week: 12. – 17. septembar 2024.
Milan Fashion Week: 17. – 23. septembar 2024.
Paris Fashion Week: 24. septembar – 2. oktobar 2024.


New York

New York tradicionalno otvara sezonu i često je poligon za eksperimentisanje. Imena koja s nestrpljenjem očekujemo su JASON WU (08.09.), PHILLIP LIM (08.09.), TORY BURCH (09.09.), TOTEME (10.09.), LUAR (10.09.), RONALD VAN DER KEMP (11.09.) i drugi. 


Pred oficijelni početak Sedmice mode u New Yorku, priliku da postave ton sezone su dobili Ralph Lauren i Proenza Schouler. Proenza Schouler je sa svojom Ready to Wear kolekcijom fokus stavio na sofisticirane, sportske komade. Prugice, plava boja i raznolikost u volumenima je ono po čemu je ova kolekcija posebna. 

 

Foto: @proenzaschouler

 

 

S druge strane, čini se da je fokus s dizajnerskih komada revije Ralph Lauren malo otišao na poznata imena koja su nosila reviju. Christy Turlington i Naomi Campbell su nosile reviju, a na partiju su se bili A-list celebrities. Jude Law, Tom Hiddleston, Jill Biden, Usher su samo neka od imena koje je spojio Ralph Lauren. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by W Magazine (@wmag)

Foto: @elleuk



Party in Hamptons

 

Foto: @harpersbazaarus



I dok se jedan grad oprašta od svjetla reflektora, drugi ih tek pale. Nakon New Yorka, barem digitalno, putujemo u London, gdje nas očekuju nova iznenađenja, kreativni rizici i nadamo se – savršen modni trenutak koji će obilježiti sezonu pred nama. 

* * * 
Naslovna fotografija: @proenzaschouler


Bonjour

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama. Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.

Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
 

skims_gif_2_bonjour_ba_8-1

Foto: @skims 
 

Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.

 

@skims

Just Dropped: The Ultimate Bush.

♬ original sound - SKIMS

 

Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti. 

Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
 

skims_bonjour-ba
 

Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...

 

Foto: @kimkardashian


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!