TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 15.1.2024.
„Ja neću imati s kim ostati mlad ako svi ostarite“ – rekao je Arsen Dedić u jednoj od svojih najpoznatijih pjesama. Vama kao zadaću ostavljamo da je danas istražite i preslušate.
Jedan sarajevski kafić svoju zadaću pronalazi u tome da stihove poput ovog ili dovitljive izjave i šale, ostavi pored ulaznih vrata u jednoj od prometnijih ulica u Sarajevu. Nedaleko od Narodnog pozorišta Sarajevo, nalazi se Caffe Von Habsburg.
Već nekoliko godina unazad on usporava prolaznike i čini da potraga za lokalom u kojem ćemo provesti narednih nekoliko sati završi baš tu. Osim toga u našem ubrzanom tempu, nešto učini da zastanemo, nasmijemo se, nerijetko napravimo fotografiju i nastavimo s tokom svog dana u potpuno drugačijem ritmu.
Foto: @alhoneyina
Srce Sarajeva
Upravo zahvaljujući prolaznicima i turistima koji Caffe von Habsburg tretiraju kao galeriju koju vrijedi podijeliti s drugima, zaključili smo da je vrijeme otkriti i vama kojom ulicom trebate prošetati malo češće, ako to već nije dio vaše rutine. Pored toga, upravo je ovo jedan od lokala koje možete dodati na spisak mjesta koja će prijateljima iz inostranstva dati dobar uvid u srce Sarajeva.
Foto: @alhoneyina
Pored zanimljivog natpisa koji vas dočeka na ulazu, unutra nećete biti sigurni gdje prvo gledati i šta prvo želite dodirnuti te će vas dočekati jednako kreativna i zanimljiva energija. Pronaći ćete ga na adresi Branilaca Sarajeva 13.
Foto: @__simpl3.things__
* * *
Naslovna fotografija: @dinoselimovic92
TEKST: Bonjour.ba/PR
Prva imena ovogodišnje Brending konferencije, koja se održava 5. juna u dvorani Mirza Delibašić u Sarajevu, su objavljena i dolaze s ozbiljnom reputacijom.
Pitate se zašto bi to meni trebalo biti bitno? Odgovor je jednostavan ovo nisu bilo kakvi predavači. Njihovo znanje, iskustvo, kampanje i pristupi pomiču granice globalne komunikacijske industrije. Ovo su predavači koji osvajaju srca publike, ali i kanske lavove.
Maurizio Tozzini, izvršni kreativni direktor u agenciji Dentsu Creative Italy, kreator je kampanja za McDonald's, Volkswagen, American Express, Nespresso i Spotify.
Želite li saznati tajne kampanja koje se pamte i brend poruke koje pogađaju pravo u srž? Ovo je prilika. Sa više od 15 godina iskustva na globalnoj sceni, Tozzini dolazi da podijeli svoje trikove i alate koji stoje iza najupečatljivijih brend poruka današnjice.
A kako nastaju one genijalne ideje i kampanje koje djeluju tako jednostavno, da vas nervira što ih se niste sami sjetili? Odgovor donosi drugi govornik.
Naime, Ravid Kuperberg, partner u kompaniji Mindscapes i jedan od najtraženijih trenera kreativnog razmišljanja u svijetu, predstavit će svoj revolucionarni model strukturisane kreativnosti, metod koji ne zavisi od inspiracije ili sreće, već nudi jasan put ka velikim idejama.
Timovi širom svijeta, koji su prošli kroz njegov program, osvojili su više od 50 Cannes Lions nagrada, uključujući tri Grand Prix-a.
Bilo da ste strateg, kreativac, menadžer brenda ili lider agencije, na Branding konferenciju dolazite da naoštrite svoju kreativnu oštricu i odete kući sa alatima koje možete primijeniti odmah.
Najave ostalih govornika slijede uskoro. Do tada, osigurajte svoje mjesto pod cirkuskim šatorom na www.branding.ba jer predstava uskoro počinje!
Foto: @brandingconf
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!