TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 3.1.2024.
Šta je na vašoj listi novogodišnjih odluka i planova?
Izlaziti više i poboljšati društveni život? Češće ići u pozorište i na koncerte? Ako su ove i njima srodne stavke pri vrhu vaše liste planova za 2024. godinu, onda je vrijeme da krenemo već od danas.
Filmovi
Već večeras, s početkom u 20 h imate priliku gledati film “Past Lives” (Prošli životi), u kinu Meeting Point. Ova romantična drama prati Noru i Hae Sunga, bliske prijatelje iz djetinjstva koji se sreću u New Yorku dvije decenije nakon emigriranja iz Južne Koreje. Bez spoilera! Ostatak priče prepuštamo vama.
Iz Meeting Pointa, odšetat ćemo u CineStar. Sjećate li se kako smo u prijedlozima za solo date u Sarajevu izdvojili baš odlazak u kino? Možda je ovo pravi trenutak da odaberete koji celebrity crush će vam se pridružiti. No, ne bunimo se ni ako povedete partnera jer vjerujemo da se na ovoj listi nalazi po jedan film za svačiji ukus.
Pridružite se Adamu Driveru u ljetu 1957. godine u ulozi Enza Ferrari, Jasonu Stathamu kroz ulogu pčelara u akcijskom trileru ili uživajte gledajući kako Jason Momoa u ulozi Aquamana spašava svoje kraljevstvo.
Izložbe
Izložba “Avari i Slaveni južno od Drave” aktuelna je u Zemaljskom muzeju BiH do 14.1.2024. godine.
Ova gostujuća izložba predstavlja arheološki materijal ranosrednjovjekovnog razdoblja s područja Hrvatske te kratki tekstualni osvrt na područje Dalmacije, Istre i Primorja.
Pozorište
Kamerni Teatar 55 i u januaru pruža mogućnost da uživate u predstavama koje privlače veliku pažnju publike: "Majka", "Otac" i "Sin" u režiji Dine Mustafića. Kraj mjeseca rezervišite za predstavu "Sjećaš li se Doli Bel".
Sutra, 5.1. Narodno pozorište Sarajevo vas poziva na Božićni koncert s početkom u 19:30 h, a pored "Mišolovke", "Protekcije" i opere "Madama Butterfly", u januaru nam privlači pažnju i drama "Jedan je Muhamed Ali".
Sarajevski ratni teatar januarski repertoar sutra počinje predstavom "U posjeti kod gospodina Greena" te nastavlja s kvalitetnim repertoarom i predstavama "Moj sin samo malo sporije hoda", "Totovi" i "Prst". Ostatak repertoara SARTRa za januar pogledajte ovdje.
* * *
Naslovna fotografija: @shepelevich
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!