TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 17.1.2024.
Ide li vam se negdje večeras?
Na početku svakog mjeseca s vama podijelimo nekoliko događaja koji privuku našu pažnju i koje biste mogli poželjeti unijeti i u svoje planere. No, svakog mjeseca pojavi se i dodatna potreba da istražimo aktuelnosti i zabave koje su pred nama. Ovaj put vam donosimo baš to - prijedlog za različite zabave koje možete posjetiti u narednim danima. Mislite li da je prekasno sada praviti planove i da se četvrtkom ne događa mnogo? Onda smo tu da vas uvjerimo u suprotno. Donosimo vam dovoljno prijedloga da biste se čak trebali i zamisliti i osmisliti gdje idete večeras, sutra i u subotu. Nedjelju ipak ostavljamo za filmove i serije.
Četvrtak je rezervisan za Blues i Jazz
KAWA, svakog četvrtka s početkom u 21:00h. Iako je to u suštini sve što trebate znati da biste se prijateljima javili s prijedlogom, donosimo vam i još informacija. Za dobar Jazz u KAWI će biti zaduženi: Elvir Bandić Banda, Dario Poljak, Bojan Ahac, Dinko Šimunović i Amar Češljar.
Adresa: Dženetića čikma 16.
No, ako preferirate Blues, onda večeras uskočite na BLUES TRAIN u Jazzbini.
U ovom vozu će vas dočekati ekipa The Blues Traina koju čine: Saša Ćirić, Mustafa Mute Kurtalić, Mirza Sijerčić, Benjamin Drijenčić i Tarik Karačić.
Već sutra, 19.1. u istom lokalu je zabava za ljubitelje elektronske muzike. Iako nam je pisac Aleksandar Hemon uglavnom poznat najviše po svojim književnim djelima i scenarijima, on se bavi i produkcijom elektronske muzike te DJ – ingom. U sarajevsku Jazzbinu stiže sa premijerom novih pjesama i pod alijasom Cielo Hemon. Njegova podrška bit će DJ Ilko (Tetak 13.) & Audio InFunktion.
Ako kroz naše priče od ranije o događajima u Sarajevu već niste posjetili Jazzbinu, onda vam javljamo i adresu! Maršala Tita 38.
Željni ste gužve i frke?
Onda 20.1. i subotu, rezervišite za rave i Club FRKA. U dobrom ritmu će vas pokrenuti Mak Mulabegović i Z3RO.
Adresa: Skenderija 23.
Osim odmaranja od višesatnog plesanja u prethodnim danima, predlažemo da nedjelju rezervišete za odmor, neki film ili seriju u kojim mi uživamo ovih dana.
* * *
Naslovna fotografija: @danixmichelle
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!