TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 14.11.2011.

Nivea BH Fashion Week: treća noć      Treća noć 27. Nivea BH Fashion Weeka je privukla mnogo posjetitelja prvenstveno zbog poznatih bh. dizajnerskih imena koji su se ovu večer predstavili. Ovo je ujedno i završna večer ovog događanja koju je svojom revijom otvorila dizajnerica Plamenka Stojić za brand Carmen Line.Već prepoznatljivo u Carmeninom potpisu na početku revije smo vidjeli


Uslijedila je revija dizajnera Istoka Bratića koji se predstavio kolekcijom pod nazivom „U potrazi za izgubljenim vremenom". Njegova inspiracija je bila francuska moda, a kolekcija je sašivena od svile, čipke i satena. Istok je predstavio i kolekciju za muškarce koju su činila odijela, a ženska kolekcija se sastojala od svečanih haljina. 

Svjetlana Vuković Ceca je istaknula da je njena kolekcija namijenjena slobodnim i sofisticiranim ženama koje znaju što žele, a sačinjavaju ju haljine u raznovrsnim bojama. Haljine kao da su zamišljene za maturalnu večer ili slično događanje, a ono što je najbolje izgledalo jesu teksturirani gornji dijelovi na par modela. 

Bianca je gošća iz Rumunjske koja kaže da ju je za kolekciju inspirirala zaljubljenost i stvari koje inače ne primjećujemo. Kroz kreacije je predstavila različite stilove od glamuroznih haljina, do tradicionalnog i boho stila. Na kraju revije je s psom pozdravila publiku. 

Zatvaranje 27. Nivea BH Fashion Weeka se dogodilo predstavljanjem kolekcije u potpisu Fashion TV-a pod nazivom „I love Fashion“, a sastojala se od urbanih komada namijenjenih mlađim osobama.

Carmen Line

{gallery}studeni_jedanaest/carmen_line{/gallery}

 Istok Bratić

{gallery}studeni_jedanaest/istok_bratic{/gallery}
 
Svjetlana Vuković Ceca 

{gallery}studeni_jedanaest/ceca{/gallery}

Bianca

{gallery}studeni_jedanaest/bianca{/gallery}

Fashion TV

{gallery}studeni_jedanaest/fashion_tv{/gallery}

Tekst i foto: Monika Šimunac


Bonjour

Ovo su komadi koji su obilježili 25 godina jednog regionalnog modnog potpisa

TEKST: Bonjour.ba/PR

Ovo su komadi koji su obilježili 25 godina jednog regionalnog modnog potpisa Ovo su komadi koji su obilježili 25 godina jednog regionalnog modnog potpisa

Dvadeset i pet godina kasnije, Hippy Garden ne izgleda kao brend koji se osvrće unazad, već kao onaj koji zna tačno gdje stoji i kome se obraća.

Hippy Garden je svoju godišnjicu obilježio večeri koja nije pokušavala impresionirati brojkama, već atmosferom. Umjesto klasične revije, dobili smo iskustvo koje je više nalikovalo filmskoj sceni nego modnom događaju: pažljivo režirano, emotivno i jasno fokusirano na ženu koja je u središtu brenda već četvrt stoljeća.

Hippy Garden etablirani je luksuzni modni brend koji dosljedno gradi vlastiti estetski univerzum, izvan okvira prolaznih trendova. Nova kolekcija nastavlja autentični kreativni potpis dizajnerice te utjelovljuje suvremeni duh brenda: profinjen, samouvjeren i sofisticiran. 

Svaki komad promišljen je kao nosiva umjetnička forma, oblikovana s iznimnom pažnjom prema detalju, materijalima i silueti, namijenjena ženi koja modu razumije kao izraz identiteta, moći i osobne slobode.


hippy_garden_bonjour_ba_a1
hippy_garden_bonjour_ba_a9

Prostor je bio oblikovan gotovo ritualno. Uzvanici su sjedili oko dva velika, simetrično postavljena kruga stolova, okruženi svijećama čije je zlatno svjetlo davalo prostoru intimnost, ali i određenu napetost. Niski dim koji se zadržavao u dvorani zamaglio je granicu između publike i piste, stvarajući osjećaj da se moda ne gleda sa strane, već doživljava iznutra.

Večer je vodila Tončica Čeljuska, smireno i nenametljivo, ostavljajući prostoru da govori sam za sebe. Glazbena kulisa Vortex Electric/Acoustic Strings dodatno je naglasila emotivnu dimenziju večeri — gudački aranžmani nisu pratili reviju, već su je nosili.


hippy_garden_bonjour_ba_a2
hippy_garden_bonjour_ba_a6

Retrospektiva je bila selektivna i promišljena. Umjesto preglednog hoda kroz arhivu, dizajnerica Đurđica Vorkapić odabrala je po jedan ili dva modela iz pedeset kolekcija, gradeći vizualnu priču o kontinuitetu, a ne o nostalgiji. Otvaranje revije pripalo je Petri Friganović Bianco, dugogodišnjoj muzi brenda, u bijeloj haljini iz kolekcije Spirit of Lika tihoj, ali snažnoj gesti koja je odmah postavila ton večeri.

Kako su se modeli nizali, postajalo je jasno da je emotivna povezanost publike s brendom jednako važna kao i sama odjeća. Svaki izlazak bio je podsjetnik na faze, raspoloženja i žene koje su kroz godine gradile Hippy Garden estetiku.


hippy_garden_bonjour_ba_a3
hippy_garden_bonjour_ba_a8
hippy_garden_bonjour_ba_a5

Drugi dio večeri donio je promjenu energije. Nova kolekcija predstavljena je uz suvremeniji, gotovo new age ritam, kao jasan prijelaz iz retrospektive u sadašnji trenutak. Paleta je smirena, ali precizna: sivi i crni kaputi, tamnozelene akcentne forme i zlatni detalji koji ne dominiraju, već suptilno podcrtavaju siluetu.

Krojevi ostaju arhitektonski čisti. Kaputi s ušivenim remenima, midi i maksi dužine, naglašena ramena kod odijela i kontrolirani volumen stvaraju osjećaj snage bez potrebe za dramatizacijom. Kombinacije jakni i kratkih hlačica unose lakoću i pokret, dok muški elementi u kroju daju kolekciji urbanu ozbiljnost.

Hippy Garden ovdje ne pokušava pratiti trendove, niti ih sustizati. Umjesto toga, kolekcija djeluje kao nastavak jedne iste misli, o ženi koja modu koristi kao alat izraza, a ne kao kostim. U tom kontinuitetu i leži snaga brenda: dosljednost bez ponavljanja, elegancija bez distance i emocija bez patetike.


hippy_garden_bonjour_ba_a10
hippy_garden_bonjour_ba_a4

„Živjeti i stvarati viziju u kojoj istinski uživaš to je neprocjenjivo blago. Moje modno stvaralaštvo uvijek nastoji biti korak ispred očekivanja, a Hippy Garden revije već godinama nisu samo modne prezentacije, već cjeloviti umjetnički doživljaj“, izjavila je dizajnerica Đurđica Vorkapić, potvrđujući kako nova kolekcija nastavlja njezino stvaralaštvo i utjelovljuje suvremeni duh brenda. 


hippy_garden_bonjour_ba_a12

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: Deyan Barić


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!