TEKST: Emina Smaka

DATUM OBJAVE: 16.8.2024.

Prva noć Sarajevo Film Festivala otvorila je vrata sedmici filmskih premijera i glamura.

 

Dok se radujemo kreacijama koje nas čekaju na crvenom tepihu, posebno nas privlače one koje nose dublje poruke. Kaftan Studio je to uspio, spojivši kreativnost, sestrinstvo i snagu žena iz poslovnog svijeta u jedno modno iskustvo

Ono što je odmah upadljivo, a što nam je i od ranije poznato, jeste koliko su sestre iz Kaftan Studija zapravo duboko ukorijenjene u ideji povezivanja kroz modu. Njihov rad se ne ogleda samo u estetici, nego i u promišljenom pristupu koji se temelji na dugogodišnjem iskustvu u spajanju tradicije, kulture i savremenog, relevantnog dizajna. 

 



Ovaj put, njihova vizija se proširila na crveni tepih Sarajevo Film Festivala, gdje su obukle žene, sestre koje su i same liderke u svijetu biznisa, svaka sa svojom jedinstvenom pričom i utjecajem. Kreacije Kaftan Studija postale su most između poslovnog svijeta i umjetnosti, gdje su žene mogle istovremeno biti i moćne liderke i sofisticirane modne ikone.
 

Kada smo ih pitali šta za njih znači oblačiti žene koje su, kao i one, dio poslovnog svijeta i na koji način naglašavaju njihove snage i uspjehe, rekle su: 

Kada radite za žene koje su vrijedne borkinje, njihova energija oplemenjuje i inspiriše. Uvijek naglašavamo ličnost i dizajniramo prema senzibilitetu jer nam je uvijek prvo u cilju istaći osobenost i snagu žene koja nosi naš dizajn. Povjerenje i uzajamno poštovanje je nešto što prati saradnju, ženski razgovori, smijeh, razmjene iskustava i uzajamna podrška i uz sve navedeno pretočimo u dizajnerski jezik Kaftan Studija.

 

Amna Džambić Branković



Prekrasna i snena haljina koju je nosila Amna Džambić Branković je možda jedna od najvažnijih haljina koju je Kaftan Studio sinoć predstavio - jednostavna, a uistinu duboko sofisticirana. Haljinu odlikuju čiste linije i besprijekorna silueta, dok suptilni detalji poput naglašene mašne s ljubičastom bojom dodaju trendy notu.

Ova haljina odvažnog minimalizma, dizajnirana je da naglasi prirodnu ljepotu i gracioznost žene koja je nosi, a Amna ju je iznijela s nevjerojatnom lakoćom, ističući sve ono što Kaftan Studio predstavlja.

 

Dženita Mustafić 



Haljinu koja je izraz suptilnog luksuza i nepogrješivog stila, naravno u potpisu Kaftan Studija, nosila je Dženita Mustafić. Poduzetnica i nutricionistica je zaista izgledala sofisticirano u ovom minimalističkom, ali u isto vrijeme glam izdanju. Bijeli šal, koji se nježno spušta preko jednog ramena, dodaje dinamičnost i kontrast, stvarajući dojam bezvremenske elegancije, to je tako - Kaftan. 

 

Njena Ekselencija Helena Lagerlöf

 

Njena Ekselencija Helena Lagerlöf, ambasadorica Švedske u BiH, zračila je gracioznošću na crvenom tepihu u lepršavoj, decentnoj haljini nježno plave boje. Haljina je savršeno prilagođena za događaj takvog značaja, a nježna plava nijansa dodaje notu sofisticiranosti i smirenosti, karakteristike koje savršeno odgovaraju njenoj ulozi ambasadorice. 

 

Snaga sestrinstva


Dodatno, kroz ovu noć, Kaftan je isprepleo modu sa pričama, slaveći snagu sestrinstva koja postaje simbol ženske solidarnosti, uspjeha i kreativnosti. Tako su na sinoćnjem otvaranju Festivala, na koktel druženju obukle i 3 sestre Merjem, Inas i Eminu Zukić. Njihove haljine se odlikuju suptilnim detaljima i profinjenim krojevima, naglašavajući ženstvenost i gracioznost. Ovaj momenat nas je snažno podsjetio na Kaftan Studio kolekciju iz 2020. pod nazivom 'Sisters' pa smo ih i pitali odakle ta poveznica. 


Vaša kolekcija "Sisters" je 2020. izazvala velike reakcije. Kako je ta poruka sestrinstva evoluirala do ove trenutne priče na crvenom tepihu?


Kada smo kreirale Sisters kolekciju naša ideja vodilja je bila istovremeno slavljenje različitosti i simbolično spajanje žena bez obzira na životna opredjeljena oko zajedničkih interesa u cilju jačanja cijele zajednice. Godinama djelujemo na polju dizajna i kroz svoj posao upoznajemo nevjerovatne Žene koje čine čuda svojim profesionalnim angažmanima i djelovanjem u društvu. U protekle četiri godine kolekcija Sisters i rad Kaftan Studija je poslužio kao inspiracija mnogim ženama i sestrama da se počinju udruživati i pokretati fantastične poslovne priče.

 

Merjem, Inas i Emina Zukić



Moda, u rukama Kaftan Studija, postala je instrument za izražavanje snage, solidarnosti i uspjeha. Kratko smo razgovarale s njima tik prije crvenog tepiha. 
 

Kako vi kao sestre osiguravate da i dalje imate skladnu kreativnu viziju, ali i uspješnu poslovnu strategiju?


Prednost je iskrenost i zajednički cilj. Mi poštujemo svakog člana Kaftan Studija i uvažavamo mišljenje u cilju poboljšanja rada. Mi smo kao sestre jedna drugoj najstrožija kritika i najveća podrška.
 

Koji su vam bili ključni trenuci u karijeri kada ste shvatile da zapravo možete graditi brend koji je više od same mode?


Mi smo od samog početka i naše prve socijalno angažirane kolekcije prije 24 godine postavile kao cilj da ne želimo biti brend koji je samo trend već da želimo kroz modu djelovati i biti primjer drugima, biti primjer novim generacijama dizajnera kojima se neizmjerno radujemo. U prezentacijskom i svakom smislu u BiH smo željele postaviti standarde i pokazati da je moguće pod etiketom #MadeInBiH kreirati svjetske priče. Do danas smo bile podrška velikom broju budućih naših mladih kolega kroz konsultacije o dizajnu, savjetovanje i usmjeravanje jer imamo iskustvo. Iz nas stoji obrazovanje, rad i iskustvo i mi želimo stajati iza mladih koji su budućnost bh. kreativne scene.

 

Sa svakim novim izdanjem Sarajevo Film Festivala uživate sve više pažnje zahvaljujući vašem radu. Šta za vas kao sestre, kao poduzetnice i kao bh. brend predstavlja ovaj Festival?


SFF je najznačajnija filmska smotra u regiji a i šire gdje se prikazuju nevjerovatna filmska ostvarenja i otkrivaju novi talenti. Od trenutka kada je uprava Festivala odlučila da uvede sarajevski ćilim, Kaftan studio je  odlučio da pokrene buzz oko našeg crvenog tepiha i da sa posebnom pažnjom dizajniramo kao da radimo za bilo koji drugi veliki festival u svijetu jer SFF uvijek daje poseban značaj promociji umjetnosti, a moda je dio primjene umjetnosti i kao takva je na svim festivalima od Cannesa do dodjele Oscara bitan segment promocije kreativne scene i talenta.

* * * 
Fotografije: Marko Jovančić za Bonjour.ba 

Fotografije: Jasmin Agović za Kaftan Studio 


Bonjour

Večer inovacije i stila u Sarajevu: Prva godišnjica glo uređaja u BiH

TEKST: Bonjour.ba/PR

Večer inovacije i stila u Sarajevu: Prva godišnjica glo uređaja u BiH Večer inovacije i stila u Sarajevu: Prva godišnjica glo uređaja u BiH

Uređaj glo, prepoznat kao jedno od rješenja u segmentu bezdimnih proizvoda, proslavio je godinu dana prisustva na tržištu Bosne i Hercegovine, i to na način koji odražava njegov identitet: urbano, elegantno i potpuno drugačije.

U srcu Sarajeva, u prostoru Evropske kuće kulture i nacionalnih manjina, održan je događaj koji je spojio tehnologiju, dobru energiju i stil. 

 

glo_party_godišnjica_112_bonjour_ba

glo_party_godišnjica_104_bonjour_ba
 

Veliki broj uzvanika, partnera, punoljetnih korisnika i predstavnika kompanije BAT, uživalo je u večeri ispunjenoj muzičkim nastupima, interaktivnim zonama i prezentacijama koje su slavile sve što glo predstavlja: alternativu, nova rješenja i iskustvo.

 

glo_party_godišnjica_111_bonjour_ba

glo_party_godišnjica_108_bonjour_ba

glo_party_godišnjica_107_bonjour_ba
 

BAT je na ovom tržištu napravio strateški iskorak. Naime, Bosna i Hercegovina je među zemljama gdje su punoljetnim korisnicima dostupne sve kategorije proizvoda smanjenog rizika* iz BAT portfolija: uređaji za zagrijavanje duhana, e-cigarete i oralni nikotinski proizvodi.

„Ova godina za nas je bila potvrda da tržište Bosne i Hercegovine prepoznaje kvalitet, tehnologiju i mogućnost izbora. Punoljetni korisnici sve više pokazuju interes za proizvode koji ne uključuju sagorijevanje duhana“, izjavio je Johan Baguca, direktor BAT-a BiH.

 

glo_party_godišnjica_109_bonjour_ba

Johan Baguca, direktor BAT-a BiH  
 

 

BAT kontinuirano ulaže u nauku i razvoj čime doprinosi globalnom cilju stvaranja svijeta bez duhanskog dima. Također, cilj ovih ulaganja jeste razvoj tehnološki naprednih proizvoda koji odgovaraju savremenim navikama korisnika i visokim standardima kvaliteta.

 

„Naša ulaganja su vođena odgovornim pristupom razvoju tržišta. BiH se pokazala kao izuzetno otvorena za inovacije, i s ponosom gledamo na ono što smo postigli u prethodnih 12 mjeseci“, izjavio je Zvonko Kolobara, generalni direktor BAT Adria klastera.

 

 

glo_party_godišnjica_114_bonjour_ba

Zvonko Kolobara, generalni direktor BAT Adria klastera  
 

Do kraja 2023. godine, BAT je imao 23,9 miliona punoljetnih korisnika proizvoda koji ne sagorijevaju duhan, s ciljem da do 2030. godine taj broj poraste na 50 miliona.

 

Danas su modeli glo HYPER PRO i glo HYPER dostupni širom zemlje, putem iNovine mreže i drugih ovlaštenih maloprodajnih kanala. Njihov elegantan dizajn, funkcionalnost i jednostavnost korištenja čine ih savremenim izborom za punoljetne korisnike koji traže alternativu tradicionalnim proizvodima.

 

Događaj u Sarajevu još jednom je pokazao da uređaj glo nudi pažljivo osmišljeno iskustvo koje prati ritam modernog života.

 

 *Na osnovu težine dokaza i pod pretpostavkom potpunog prelaska sa pušenja cigareta. Ovi proizvodi nisu bez rizika i izazivaju zavisnost.

 

Još nekoliko fotografija s eventa pogledajte u nastavku.

 


glo_party_godišnjica_111_bonjour_ba-1
 

glo_party_godišnjica_115_bonjour_ba

glo_party_godišnjica_105_bonjour_ba

glo_party_godišnjica_100_bonjour_ba

glo_party_godišnjica_101_bonjour_ba

glo_party_godišnjica_106_bonjour_ba

glo_party_godišnjica_110_bonjour_ba

glo_party_godišnjica_102_bonjour_ba

glo_party_godišnjica_113_bonjour_ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!