TEKST: Nevena Divčić

DATUM OBJAVE: 28.1.2025.

Mjesec proslava je iza nas, ali to ne znači da februar ne želimo ispuniti jednako zabavnim i interesantnim aktivnostima i događajima. Zavirili smo u pozorišta, muzeje, sportska i party dešavanja i donosimo vam sve što ne želite propustiti.


Krenimo od početka mjeseca. 1.2. u Zemaljskom muzeju BiH održavaju se brojne radionice koje će posebno obradovati školarce i njihove roditelje. 

Edukativno - kreativna radionica pod naslovom „Memory game“ predstavlja igru pronalaženja dvije iste slike s predmetima ili motivima iz zbirki Odjeljenja za etnologiju Zemaljskog muzeja Bosne i Hercegovine. Održat će se 1.2. u Muzeju u periodima od  13:00 do 14:00 i 16:00 do 17:00h. Više detalja potražite u objavi ispod. 

 



Jeste li u potrazi za novim hobijima? Onda imamo 2 sjajna prijedloga za vas!  


Već dan kasnije, 2.2. održat će se Kreativna radionica: Slikanje na staklu. Pod stručnim vodstvom imate priliku naučiti tehnike oslikavanja stakla i izraditi unikatna umjetnička djela za vaš dom ili poklon.

 



Jeste li čuli za Katkus shop? Naravno da jeste, nekoliko puta smo vas upoznali sa ovom kreativnom pričom. Na adresi Buka 4, u Katkus shopu vas 6.2. očekuje radionica izrade terarija. Naučit ćete kako kombinovati prirodne elemente i biljke u biljnoj dekoraciji koja će obogatiti vaš prostor. Broj prijava za ovu radionicu je ograničen, a to znači jedno - požurite! 

 

 


Spremni da zaplešete? 

Sarajevo Matinée donosi karnevalsku magiju u Sarajevo. Vijećnica će u subotu, 8. februara, kada će se održati ovaj posebni događaj, navući karnevalsko ruho – šuškave baldahine, ukrase, a svi posjetioci dobit će maske poput onih koje ste viđali na ulicama Venecije za vrijeme karnevala. 

 



Za lineup će biti zaduženi dobro poznati 2odd & Alain & Coem. Šta je karneval bez egzibicionista i umjetnika? Cirkus Exclusive izvest će, uživo, do sad neviđene akrobacije na ovim prostorima, a umjetnička izložba i live act Emine Mujanović donijet će poseban umjetnički dodir.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Matinée (@sarajevo.matinee)

 

Game on!

Sarajevo Olympic Week 2025 je jedinstveni festival sporta i kulture koji će biti održan od 15. do 22. februara u Sarajevu na šest lokacija.

Događaj je inspirisan bogatom olimpijskom tradicijom Sarajeva i okupit će mlade, sportske entuzijaste i kulturne radnike kako bi, pod sloganom “Keep The Flame Alive“, zajedno slavili olimpijske vrijednosti: izvrsnost, prijateljstvo i poštovanje. Zvanično otvaranje festivala planirano je za subotu, 15. februar na Bjelašnici gdje će svečano biti zapaljen olimpijski plamen. Otvaranje će pratiti muzički program na Chill & Thrill stageu, stvarajući nezaboravnu atmosferu za sve posjetitelje.
 

 

 

Kultura


Još uvijek nestrpljivo čekamo sve detalje o predstavama u gradu, no, već u ovom trenutku možemo izdvojiti događaje koje ne želite propustiti. 

14.2. ljubav proslavite uz koncert Sarajevske filharmonije i koncert "Love" koji će se održati u Narodnom pozorištu Sarajevo u 20h. Ah, da! Požurite kupiti kartu. 

 



Pored ovog koncerta u Narodnom pozorištu vas čekaju još i "Homo Theatralis", "Madama Butterfly", "Uhvati Zeca". U Kamernom teatru 55, ako još niste imali priliku, odgledajte popularne predstave "Ljubavnice" i "Potpuni stranci". 

 



Izbora je mnogo, vi samo odaberite termin! 

* * *
Naslovna fotografija: @sm.kris


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!