TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 28.1.2025.
Mjesec proslava je iza nas, ali to ne znači da februar ne želimo ispuniti jednako zabavnim i interesantnim aktivnostima i događajima. Zavirili smo u pozorišta, muzeje, sportska i party dešavanja i donosimo vam sve što ne želite propustiti.
Krenimo od početka mjeseca. 1.2. u Zemaljskom muzeju BiH održavaju se brojne radionice koje će posebno obradovati školarce i njihove roditelje.
Edukativno - kreativna radionica pod naslovom „Memory game“ predstavlja igru pronalaženja dvije iste slike s predmetima ili motivima iz zbirki Odjeljenja za etnologiju Zemaljskog muzeja Bosne i Hercegovine. Održat će se 1.2. u Muzeju u periodima od 13:00 do 14:00 i 16:00 do 17:00h. Više detalja potražite u objavi ispod.
Jeste li u potrazi za novim hobijima? Onda imamo 2 sjajna prijedloga za vas!
Već dan kasnije, 2.2. održat će se Kreativna radionica: Slikanje na staklu. Pod stručnim vodstvom imate priliku naučiti tehnike oslikavanja stakla i izraditi unikatna umjetnička djela za vaš dom ili poklon.
Jeste li čuli za Katkus shop? Naravno da jeste, nekoliko puta smo vas upoznali sa ovom kreativnom pričom. Na adresi Buka 4, u Katkus shopu vas 6.2. očekuje radionica izrade terarija. Naučit ćete kako kombinovati prirodne elemente i biljke u biljnoj dekoraciji koja će obogatiti vaš prostor. Broj prijava za ovu radionicu je ograničen, a to znači jedno - požurite!
Spremni da zaplešete?
Sarajevo Matinée donosi karnevalsku magiju u Sarajevo. Vijećnica će u subotu, 8. februara, kada će se održati ovaj posebni događaj, navući karnevalsko ruho – šuškave baldahine, ukrase, a svi posjetioci dobit će maske poput onih koje ste viđali na ulicama Venecije za vrijeme karnevala.
Za lineup će biti zaduženi dobro poznati 2odd & Alain & Coem. Šta je karneval bez egzibicionista i umjetnika? Cirkus Exclusive izvest će, uživo, do sad neviđene akrobacije na ovim prostorima, a umjetnička izložba i live act Emine Mujanović donijet će poseban umjetnički dodir.
Game on!
Sarajevo Olympic Week 2025 je jedinstveni festival sporta i kulture koji će biti održan od 15. do 22. februara u Sarajevu na šest lokacija.
Događaj je inspirisan bogatom olimpijskom tradicijom Sarajeva i okupit će mlade, sportske entuzijaste i kulturne radnike kako bi, pod sloganom “Keep The Flame Alive“, zajedno slavili olimpijske vrijednosti: izvrsnost, prijateljstvo i poštovanje. Zvanično otvaranje festivala planirano je za subotu, 15. februar na Bjelašnici gdje će svečano biti zapaljen olimpijski plamen. Otvaranje će pratiti muzički program na Chill & Thrill stageu, stvarajući nezaboravnu atmosferu za sve posjetitelje.
Kultura
Još uvijek nestrpljivo čekamo sve detalje o predstavama u gradu, no, već u ovom trenutku možemo izdvojiti događaje koje ne želite propustiti.
14.2. ljubav proslavite uz koncert Sarajevske filharmonije i koncert "Love" koji će se održati u Narodnom pozorištu Sarajevo u 20h. Ah, da! Požurite kupiti kartu.
Pored ovog koncerta u Narodnom pozorištu vas čekaju još i "Homo Theatralis", "Madama Butterfly", "Uhvati Zeca". U Kamernom teatru 55, ako još niste imali priliku, odgledajte popularne predstave "Ljubavnice" i "Potpuni stranci".
Izbora je mnogo, vi samo odaberite termin!
* * *
Naslovna fotografija: @sm.kris
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!