TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 31.1.2024.
Odmah ćemo vas obradovati, Sarajevo je u februaru ispunjeno odličnim događajima i zabavama.
Uvjereni smo da će se na ovoj listi naći nešto za svačiji ukus. Party i plesanje, predstave, filmovi i sve to praćeno smijehom znače samo jedno – izvucite planer, pripremite kalendar i odlučite idete li sami ili u društvu.

Foto: Narodno pozorište Sarajevo
Filmovi
Predlažemo da se u ovom mjesecu posvetite (ako već niste) gledanju filmova koji su se našli na listi nominovanih za Oscar. Killers of the Flower Moon, Past Lives, Oppenheimer, Poor Things, Anatomy of a Fall i Barbie čekaju vas u kinu Meeting point. Sve termine vam ostavljamo na buttonu ispod.
U Cinestar se zaputite ako ste željni dobrih kriminalističkih trilera, romanse, ali i muzike. Ljubitelji muzike iz regiona, slavlja i biografskih filmova uživat će u filmu Nedelja.

Foto: @nedelja.film
Nešto drugačiji žanr čeka vas od 14.2. na pretpremijeri za Bob Marley: One Love. Početak prikazivanja filma je već od 15.2.
Party
Našu listu nastavljamo u dobrom ritmu! Ako ste nakon post - praznične pauze i odmora od zabava već spremni za gužvu, muziku i dobru atmosferu, onda se zaputite na jednu od zabava u nastavku.
Da bismo vam otežali odluku na koji party otići 3.2. evo još prijedloga:
Social butterflies
No, ako vam se ne pleše, želite gužvu, ali i neku drugu aktivnost koja ne podrazumijeva plesanje, onda imamo još dva prijedloga za vas.
10.2. u KAWU dolazi Stand - up komičar Marko Puljiz, a ljubitelji kvizova se svakog četvrtka u 20h mogu smjestiti u Red Door Pub. Format kviza je trivia, uz 8 kategorija od kojih je jedna specijalna, a maksimalan broj sudionika po ekipi je 6.

Pozorište
Najmirnije smo ostavili za kraj. U Narodnom pozorištu Sarajevo pažnju su nam privukle drame Sve se nekako preživi osim smrt, Jedan je Muhammad Ali i balet Romeo i Julija.
Sve termine i repertoar koji možete uklopiti u svoje planove za drugi mjesec dostavljamo vam u nastavku.

Foto: Narodno pozorište Sarajevo
Ako ste propustili UP and DOWN u Sarajevskom ratnom teatru, onda je pokušajte dodati u svoje planove za večeras, a Otac, Sin i Majka su i ovog mjeseca na repertoaru Kamernog teatra 55.
Zemaljski muzej Bosne i Hercegovine 1.2. slavi svoj 136. rođendan uz mnoštvo sadržaja. Razne radionice za djecu, promocija Glasnika, prodaja muzejskih publikacija po sniženim cijenama i otvorenje izložbe Ex-Situ – Umjetničke pozicije o ugroženom biodiverzitetu i koegzistenciji vrsta, samo su neki od njih.
Sve sadržaje pogledajte u nastavku.
* * *
Naslovna fotografija: @carodaur
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!