TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 26.8.2024.
23. augusta Sarajevo je disalo u ritmu snova, a Vječna vatra postala je svjetionik emocija, ritma i nezaboravnih trenutaka.
Adriatique @ Eternal Flame by Garden of Dreams bio je događaj koji će zauvijek ostati zapisan u historiji grada, događaj u kojem je desetine hiljada ljudi sa svih strana svijeta preplavilo Titovu ulicu. Svi su došli na najveći party na ulici u regiji.
Sve je počelo dok je sunce zalazilo iza brda Sarajeva, a svjetlost polako prelazila u tamu. Kao da je sama priroda imala plan da stvori idealnu pozornicu za noć koja je pred nama. Titova ulica, jedna od najvažnijih u gradu, transformirala se u magičan prostor ispunjen energijom i iščekivanjem. Grad je oživio, ljudi su počeli pristizati, a njihova uzbuđenost bila je gotovo opipljiva. Svi su znali da prisustvuju nečemu što će se prepričavati generacijama.
Adriatique, svjetski poznati DJ duo, svojim su nastupom zapalili srce Sarajeva. Njihova muzika prodrla je duboko u svaki kutak Titove ulice, spajajući ritmove i emocije u jedinstvenoj harmoniji. Zvukovi su odjekivali između zgrada, dok su svjetlosni efekti ispunili nebo i oživjeli spomenike Sarajeva, pretvarajući Vječnu vatru u epicentar sna.
Ali ovo nije bio samo običan nastup. Ovo je bila noć kada su snovi postali stvarnost. Kroz magiju muzike, svjetla i pokreta, svi prisutni osjetili su povezanost s gradom, s prošlošću i s budućnošću. Sarajevo je uvijek bilo grad sa dušom, grad koji pamti, ali i grad koji sanja. Te noći, snovi su bili na dohvat ruke, a svaki trenutak bio je prožet osjećajem čiste euforije.
Uz Adriatique, publike su zabavljale zvijezde regionalne elektronske scene, After Affair, kao i Fedja Knajdl koji je svojom energijom dodatno podigao atmosferu, dok nas je Amerikanka DJ Anna Sage prvi put počastila svojim nastupom u Sarajevu, donoseći svježinu i nevjerovatnu dinamiku koja je oduševila sve prisutne.
Konfeti su padali s neba, stvarajući iluziju da se zvijezde spuštaju u Sarajevu, dok su svjetlosni efekti pretvarali Titovu u ulicu iz bajke. Bilo je to kao da smo svi zajedno ušli u jedan veliki san, gdje su svi problemi i brige ostavljeni po strani, a ostala je samo čista radost i slavlje. Svaki pokret, svaki osmijeh, svaki zagrljaj bio je potvrda da smo svi dio nečega većeg, nečega što nadilazi nas same. Adriatique su svojim nastupom uspjeli u onome što malo kome polazi za rukom – povezati ljude, probuditi emocije i stvoriti trenutke koji će zauvijek ostati urezani u pamćenje.
Na kraju, kada su se posljednji taktovi stišali, a svjetla polako gasila, ostao je osjećaj ispunjenosti, zadovoljstva i ljubavi prema gradu koji nas je sve spojio. Adriatique @ Eternal Flame bio je trenutak kada je Sarajevo sanjalo zajedno, kada su se svi snovi spojili u jedan i kada smo svi zajedno osjetili magiju koja nas povezuje.
Za kraj organizatori poručuju: "Sarajevo, hvala što sanjate sa nama. Vidimo se uskoro, jer snovi nikada ne prestaju."
Ovaj događaj organizuju Garden of Dreams i Udruženje za socijalni, kulturni i kreativni razvoj Zora, u saradnji s Ministarstvom kulture i sporta Kantona Sarajevo, Turističkom zajednicom Kantona Sarajevo, Federalnim ministarstvom turizma i okoliša i Ministarstvom civilnih poslova BiH.
* * *
Foto: Adnan Lingo
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!