TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 26.8.2024.
23. augusta Sarajevo je disalo u ritmu snova, a Vječna vatra postala je svjetionik emocija, ritma i nezaboravnih trenutaka.
Adriatique @ Eternal Flame by Garden of Dreams bio je događaj koji će zauvijek ostati zapisan u historiji grada, događaj u kojem je desetine hiljada ljudi sa svih strana svijeta preplavilo Titovu ulicu. Svi su došli na najveći party na ulici u regiji.
Sve je počelo dok je sunce zalazilo iza brda Sarajeva, a svjetlost polako prelazila u tamu. Kao da je sama priroda imala plan da stvori idealnu pozornicu za noć koja je pred nama. Titova ulica, jedna od najvažnijih u gradu, transformirala se u magičan prostor ispunjen energijom i iščekivanjem. Grad je oživio, ljudi su počeli pristizati, a njihova uzbuđenost bila je gotovo opipljiva. Svi su znali da prisustvuju nečemu što će se prepričavati generacijama.
Adriatique, svjetski poznati DJ duo, svojim su nastupom zapalili srce Sarajeva. Njihova muzika prodrla je duboko u svaki kutak Titove ulice, spajajući ritmove i emocije u jedinstvenoj harmoniji. Zvukovi su odjekivali između zgrada, dok su svjetlosni efekti ispunili nebo i oživjeli spomenike Sarajeva, pretvarajući Vječnu vatru u epicentar sna.
Ali ovo nije bio samo običan nastup. Ovo je bila noć kada su snovi postali stvarnost. Kroz magiju muzike, svjetla i pokreta, svi prisutni osjetili su povezanost s gradom, s prošlošću i s budućnošću. Sarajevo je uvijek bilo grad sa dušom, grad koji pamti, ali i grad koji sanja. Te noći, snovi su bili na dohvat ruke, a svaki trenutak bio je prožet osjećajem čiste euforije.
Uz Adriatique, publike su zabavljale zvijezde regionalne elektronske scene, After Affair, kao i Fedja Knajdl koji je svojom energijom dodatno podigao atmosferu, dok nas je Amerikanka DJ Anna Sage prvi put počastila svojim nastupom u Sarajevu, donoseći svježinu i nevjerovatnu dinamiku koja je oduševila sve prisutne.
Konfeti su padali s neba, stvarajući iluziju da se zvijezde spuštaju u Sarajevu, dok su svjetlosni efekti pretvarali Titovu u ulicu iz bajke. Bilo je to kao da smo svi zajedno ušli u jedan veliki san, gdje su svi problemi i brige ostavljeni po strani, a ostala je samo čista radost i slavlje. Svaki pokret, svaki osmijeh, svaki zagrljaj bio je potvrda da smo svi dio nečega većeg, nečega što nadilazi nas same. Adriatique su svojim nastupom uspjeli u onome što malo kome polazi za rukom – povezati ljude, probuditi emocije i stvoriti trenutke koji će zauvijek ostati urezani u pamćenje.
Na kraju, kada su se posljednji taktovi stišali, a svjetla polako gasila, ostao je osjećaj ispunjenosti, zadovoljstva i ljubavi prema gradu koji nas je sve spojio. Adriatique @ Eternal Flame bio je trenutak kada je Sarajevo sanjalo zajedno, kada su se svi snovi spojili u jedan i kada smo svi zajedno osjetili magiju koja nas povezuje.
Za kraj organizatori poručuju: "Sarajevo, hvala što sanjate sa nama. Vidimo se uskoro, jer snovi nikada ne prestaju."
Ovaj događaj organizuju Garden of Dreams i Udruženje za socijalni, kulturni i kreativni razvoj Zora, u saradnji s Ministarstvom kulture i sporta Kantona Sarajevo, Turističkom zajednicom Kantona Sarajevo, Federalnim ministarstvom turizma i okoliša i Ministarstvom civilnih poslova BiH.
* * *
Foto: Adnan Lingo
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!