TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 24.4.2023.
Gledanje omiljenih serija, filmova ili drugih sadržaja jedna je od omiljenih aktivnosti većine nas, a s obzirom na to da nam je vrijeme gledanja televizora ujedno i vrijeme uživanja i odmora svi želimo da ono bude što ugodnije.
Prirodno svijetla i šarena slika
Neki uživaju u slici pa žele da ona bude što jasnija sa što više raznovrsnih boja, dok drugi uživaju u zvuku i kada gledaju omiljeni sadržaj žele da on bude najbolji mogući. Treći, pak, uživaju u tome da na velikom ekranu gledaju željeni sadržaj, a nekima je bitno da se njihov televizor uklapa i u njihov životni prostor, da lijepo izgleda u prostoriji u koju ga smjeste.
Samsung OLED TV pruža sve navedeno i idealan je za svakoga – i za one zahtjevnije, ali i za one koji samo žele da im televizor izgleda lijepo i da se „uklapa“ sa ostalim namještajem.

OLED TV ima prirodnu svijetlu i šarenu sliku koju pokreće Quantum Dot, a zahvaljujući najinteligentnijem Samsung procesoru do sada budite spremni i da oslobodite punu snagu 4K. Ukoliko vam ne zapadne baš mjesto za sjedenje ispred samog televizora, ne morate brinuti da nećete dobro vidjeti jer iz bilo kojeg ugla da gledate moći ćete vidjeti svu akciju i svaki brilijantan detalj, bez odsjaja koji ometa. Uz Dolby Atmos ćete imati iskustvo kao da ste u koncertnoj dvorani kada je akustika u pitanju, a ukoliko ste ljubitelj igranja igrica, onda ćete uz Dolby Atmos imati novi nivo doživljaja zvuka koji će vas uroniti u radnju uz višedimenzionalan zvuk i time pojačati gaming doživljaj na najjače.
Doživite nijanse u svakoj sceni uz zvuk koji prati svaki pokret. Uz sistem namjenskih zvučnika koji zvuk usmjeravaju prema gore, doživite realističan 3D zvuk koji vas potpuno zaokuplja.
Najbolji doživljaj gledanja
Za razliku od tradicionalnih OLED ekrana, jedinstvena Samsung OLED tehnolgoija donosi nenadmašno duboke crne, čiste bijele i puni spektar ostalih nijansi živopisnih boja. Zahvaljujući najsavremenijim samoosvjetljujućim LED pikselima možete uživati u preciznoj, čistijoj i svjetloj slici.
Nauronski Quantum 4K procesor Samsung OLED TV-a donosi vam najbolji doživljaj gledanja, njegovo percepcijsko mapiranje boja i poboljšavanje svjetline OLED panela donosi nenadmašnu svjetlinu, boje, kontrast i detalje. Brilijantna 4K AI tehnologija povećanja rezolucije, potpomognuta s 20 neuronskih mreža osigurava da osjetite snagu 4K rezolucije.

Laserski tanak dizajn ovim televizorima daje elegantan i otmjen izgled čineći ga jedinstveno prekrasnim i odvažnim. Njegov minimalistički okvir te tanak i ravan zadnji profil neprimjetno se uklapaju u svaki enterijer, neovisno o veličini prostora.
Samsung interface Smart Hub u prvi plan stavlja odabir i otkrivanje sadržaja, kako biste proveli manje vremena pretražujući, a više vremena emitujući filmove, serije i ostale sadržaje u kojima uživate.
Atraktivan dizajn, sveobuhvatna pametna platforma, iznenađujuće dobar zvučni sistem i mnoštvo visokotehnoloških funkcija za igranje samo doprinose privlačnosti, a iako nema podrške za Dolby Vision, ovaj 4K TV je pravi pobjednik. Zapravo, to je najpristupačniji način uživanja u QD-OLED-u i prednostima njegovih svjetlijih svjetla i čistijih boja što ga čini definitivno najboljim za kupovinu, a kao dokaz za to je i nagrada „Best buy“ koju su ovi televizori dobili za prošlu godinu.
Više informacija o nagradi „Best buy“ možete pronaći ovdje.
Ono što je posebno zanimljivo jeste da se uz Samsung jedinstveni EyeComfort način rada unaprijed učitava lokalno vrijeme zalaska i izlaska sunca na vaš ekran kako bi ga automatski mogao podesiti u skladu s tim. Isto tako, smanjuje svjetlinu i boje nakon zalaska sunca kako bi ekran bio blaži za vaše oči te kako biste se lakše opustili.
Više informacija o ovom vrhunskom televizoru možete pronaći na ovom linku.
***
Naslovna fotografija: Promo
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.
Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 
Ostvaren rast prometa od 16,17%
Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%.
Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.
„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha.
S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“
Tri puta više razloga za kupovinu
U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 
Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede.
„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM.
Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 
Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije.
U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.
Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.
Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.
„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama.
Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM.
Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja.
U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 
Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova.
Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 
To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole.
Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.
Jubilej i novi planovi
Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici.
U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!