TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 24.8.2023.
Dobro su nam poznati trikovi za brzo podizanje samopouzdanja.
Savjeti slavnih dama, trikovi kako odjećom dostići samouvjerenost, high five i osmijeh kojim life coachevi savjetuju da obradujemo svoj odraz u ogledalu čim ustanemo – sve su to super opcije. Ipak, postoje stavke na kojim trebamo raditi kako bi se samouvjerenost zadržala u našem životu na kvalitetan način kako bismo iz nje izvukli maksimalnu dobrobit.
Rad na sebi
I kada kažemo da trebamo raditi na sebi, mislimo na doslovno sve. Krenimo od fizičke aktivnosti, mentalne i tjelesne higijene, pa sve do toga čime hranimo svoj um. Tretirajte sebe onako kako želite da se drugi ophode prema vama, a vi prema ljudima koje najviše volite.
Sve što želimo da bude uspješno iziskuje da mu posvetimo vrijeme i uložimo određeni trud, isti slučaj je i s nama. Rad na sebi podrazumijeva da ćete u svakom danu bar u jednom momentu donijeti odluku koja je za vaše dobro, iako biste radije birali nešto na što ste navikli. Analizirajte svoje postupke, misli i pristupite sebi na isti način na koji razgovarate s kćerkom ili najboljom prijateljicom.
Okruženje
Posmatrajte i pažljivo slušajte ljude oko sebe. Ne želimo vam reći da prekidate višegodišnja prijateljstva jer uz nekoga imate manjak samopouzdanja, ali razmislite o tome kako se osjećate u društvu. Na šta vas potiču ljudi kojim ste okruženi i kako se osjećate nakon zajednički provedenog vremena?
Stav prema životu
Ako ovaj dio ne pokušamo usavršiti, imamo problem i s malim, brzim savjetima poput high fivea s početka ove priče. Koliko god da smo pod stresom, umorni i u okruženju koje nam se ne sviđa u tom momentu – ulovite neki trenutak za sebe koji će učiniti da se osjećate lijepo. Imajte na umu da niko nije 100% siguran u sebe u svakom trenutku i da se čak i najveće zvijezde suočavaju s anksioznošću, stidljivošću i odrazom u ogledalu.
* * *
Naslovna fotografija: @fusunlindner
TEKST: Bonjour.ba - PR
Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.
Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.
Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.
Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.
Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.
U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.
Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 
Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti.
Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.
Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!