TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 31.3.2022.
Kada danas gledate poznate i uspješne dame, možete pomisliti kako su one oduvijek samouvjerene, ali činjenica je kako se samopuzdanje stječe putem i svima nam je ponekad potrebno malo poticaja.
Za dane kada vam treba dodatno ohrabrenje idealno je odabrati biografiju neke dame čiji vas uspjesi motiviraju. Put do uspjeha koji nam sa sobom donese i samopouzdanje traži od nas da budemo autentične u svakodnevici jer život o kojem maštamo ne dolazi tek tako.
Ipak, kada ga jednom dosegnete, shvatite kako je i te kako vrijedan svega i kako je svaka poteškoća bila jedna velika lekcija.
U nastavku smo izdvojili 3 savjeta uspješnih dama za samopouzdanje. Ovi savjeti vam mogu pomoći danas, možda i sutra, ali ono najvažnije se ipak uči putem.
Beyoncé Knowles
"Kada se ne osjećam dobro u svojoj koži jednostavno se zapitam sljedeće "Što ti možeš uraditi povodom toga". Jednostavno teške trenutke koristim kako bih postala bolja verzija sebe."
Emma Stone
"Samopouzdanje je jedini ključ svega. Poznajem jako puno ljudi koji nisu "lijepi" na onaj tradicionalni način, odnosno nisu simetrični, nemaju savršeno tijelo ili savršenu kožu. Ipak, ništa od toga nije važno jer me obasjava njihovo samopouzdanje, humor i to što vidim da se osjećaju dobro u svom tijelu. Ne mogu zamisliti bolji prikaz ljepote od nekoga tko se ne boji biti svoj."
Katie Holmes
"Samopouzdanje je nešto što sam morala steći.
Možete biti sigurni u određenim područjima svog života, ali tada morate raditi na onim drugim.
Što se više fokusiram na postizanje cilja, to više raste moje samopouzdanje, jer tada sam mentalno fokusirana na ono što želim.
Ako nisam sigurna u nešto, sjednem i razmislim što želim ostvariti i sagledam različite načine na koje mogu doći do toga. Kada razložim cilj na korake, osjećam da je moguć. To mi pomaže da sve vidim racionalno umjesto da se uvjeravam da nešto što želim, ne mogu ostvariti."
***
Naslovna fotografija @beyonce
TEKST: Bonjour.ba - PR
Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.
Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.
Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.
Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.
Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.
U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.
Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 
Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti.
Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.
Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!