TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 24.7.2019.
Ljubav na prvi pogled između vampira i tinejdžerice, zatim vjenčanje Belle i Edwarda, a onda i sukob s vampirskim klanom…, puno se toga promijenilo od prvog nastavka Sumrak serijala. S nestrpljenjem smo pratili filmsku završnicu ove velike ljubavne sage, koja je premijerno prikazana prije nešto više od osam godina.
Zbog toga je mnoge razveselila vijest da je kuća u kojoj je sniman dio filma, točnije dom Belle i njenog oca Charliea, sada moguće i iznajmiti za noćenje putem Airbnb-a. Naravno, instant je probudila i nostalgiju među brojnih fanovima Twilight filmova.
Iskustvo je to koje će vam omogućiti da se makar na kratko osjećate kao da ste dio Sumrak priče. Kuća je dovoljno velika za deset ljudi, a smještena je u mirnom naselju Saint Helens. Ima pet kupaonica, a blagovaonica, spavaća soba, kao i hodnik i dalje izgledaju gotovo jednako kao i na setu filma. Ovdje donosimo više detalja o samom smještaju, a u nastavku vas vodimo u šetnju kućom u kojoj su nastale neke od najslađih scena iz prva dva nastavka Sumrak sage.
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!